1967’de Üsküdar / İstanbul’da doğdu. Üsküdar Kız Lisesi’ni (1985), İÜ Hukuk Fakültesi’ni bitirdi (1989). İnsan hakları, kadınların eğitimi, istihdamı ve haklarıyla ilg...
1968’de Ankara’da doğdu. AÜ Hukuk Fakültesi’ni bitirdi. Edebiyat hayatına, şiirle başladı. Şiir, öykü ve yazıları Sombahar, Radikal İki, Milliyet Sanat, Hayalet Gemi, A...
1973’te İstanbul’da doğdu. Haydarpaşa Anadolu Teknik Lisesi’nde okurken politik çalışmaları nedeniyle tutuklandı. İ.Ü. Endüstriyel Elektronik Bölümü’ndeki öğrenimini de ay...
1961’de İstanbul’da doğdu. Robert Koleji’ni (1980), İÜ Edebiyat Fakültesi İngiliz Dili ve Edebiyatı Bölümü’nü bitirdi (1987). Çerimenlik yaptı. Halen İstanbul’da yaşıyo...
1948’de Ankara’da doğdu. Eskişehir Gazi İlkokulu’nu (1959), Ankara Kız Lisesi’ni (1965), AÜ Siyasal Bilgiler Fakültesi’ni bitirdi (1969). AÜ İktisadi ve Ticari İlimler Aka...
1922’de Gümüşhane’de doğdu. Tam adı Mustafa Şinasi Özdenoğlu. Trabzon Lisesi’ni, Ankara Siyasal Bilgiler (1944) ve Hukuk Fakültesi’ni (1953) bitirdi. Kaymakamlık ve İçi...
1972’de İzmir'de doğdu. İzmir Amerikan Lisesi'nden sonra eğitimine Amerika ve İstanbul'da devam etti. Lisans derecesini BÜ Uluslararası İlişkiler ve Siyaset Bilimi bölümü...
1940’ta Kırklareli’nde doğdu. İlk ve ortaokulu Ankara’da okudu. Kabataş Lisesi’ni (1956), AÜ Siyasal Bilgiler Fakültesi’ni bitirdi (1963). HÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü’nde...
1954’te İstanbul’da doğdu. Tam adı Kamuran Solmaz. İÜ Diş Hekimliği Fakültesi’ni bitirdi (1980). Diş hekimliği yaptı. Bir Yudum İnsan adlı tv belgeselinin metinlerini ya...
1957’de Kastamonu’da doğdu. Eskişehir Yunus Emre İlköğretmen Okulu’nu (1975), İstanbul Atatürk Eğitim Enstitüsü Türkçe Bölümü’nü (1991), AnaÜ Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü...
1905’te İstanbul’da doğdu. Tam adı hatice Saadet Baraner. Sırasıyla Seygi Cenap Berksoy, Selami İzzet Edes, Nizamettin Nazif Tepedelenlioğlu ve Reşat Fuat Baraner’in karısı...
1925’te İncirliova/aydın’da doğdu. İÜ Tıp Fakültesi’ni bitirdi (1949). Hekim olarak Almaya’da (1952-54), İÜ Tıp Fakültesi’nde çalıştı; doçent (1962) ve profesör oldu (19...
1950’de Üsküp/Makedonya’da doğdu. İlk ve orta öğrenimini Üsküp’te tamamladı. Kliment Ohridski Eğitim Yüksekokulu’ndaki öğrenimini tamamlamadı. Orhan Veli Kanık Yazın-Oyu...
1972’de İstanbul’da doğdu. Samatya Yunus Emre İlkokulu’nu (1984), Gölcük Barbaros Hayrettin Lisesi’ni, GÜ İktisadi ve idari Bilimler Fakültesi Kamu Yönetimi Bölümü’nü (199...
Tam adı Süheyla Acar Kalyoncu. İlk ve orta öğrenimini İstanbul’da tamamladı. ODTÜ’de ekonomi okudu (1978-83). BÜ’nde master yaptı. New York Üniversitesi’nde sinema dersle...
1953’te Hekimhan/ Malatya'da doğdu. İlkokulu Hekimhan'da okudu. Sivas İlk Öğretmen Okulu'nu, Samsun Gazi Eğitim Enstitüsü'nü bitirdi. Halen Manisa’da yaşıyor. ...
En son aranan öykücüler