1963’te Ankara’da doğdu. Ortaöğrenimini Zonguldak’ta tamamladı. AÜ Tıp Fakültesi’ni bitirdi (1985). Dil ve Tarih- Coğrafya Fakültesi’nde sosyal antropoloji dalında yükse...
1972’de Edirne’de doğdu. İlk öğrenimini Erzurum’da, orta öğrenimini Kadıköy Anadolu Lisesi’nde tamamladı (1990). İÜ İşletme Fakültesi’ni bitirdi (1995). 1993’ten beri ...
1941'de İstanbul'da doğdu. Şair Turgut Uyar’ın karısı. İlköğrenimini Taksim Yeni Kolej'de (1952), ortaöğrenimini High School (1957) ve Arnavutköy Amerikan Koleji'nde tama...
1973’te Elazığ’da doğdu. Çocukluğu ve ilk gençlik yılları İnegöl’de geçti. BKÜ Elektrik-Elektronik Bölümü’nü bitirdi (1996). Öykü ve denemeleri Kül, Külöykü, Patika derg...
1946’da Adapazarı’nda doğdu. Ankara Cumhuriyet Lisesi’ni, Ankara İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi’ni bitirdi. BKÜ Arkeoloji Bölümü’nde yarı-zamanlı öğretim görevlisi ...
1940’ta Antalya’da doğdu. Antalya Lisesi’ni, Gazi Eğitim Enstitüsü Resim Bölümü’nü bitirdi (1963). Öğretmen olarak çalıştı; müzikle uğraştı, çok sayıda beste yaptı. Bu ...
1954’te Şanlıurfa’da doğdu. Çamlıca Kız Lisesi’ni bitirdi. Özel kurslarda resim, tiyatro ve briç eğitimi aldı. Briç Hocalığı yaptı. Halen İstanbul’da yaşıyor. Edebiya...
1924’te İstanbul’da doğdu. Eğitimci-yazar Ismayıl Hakkı Baltacıoğlu’nun oğlu. Robert Koleji’ni (1944), İÜ Edebiyat Fakültesi İngiliz Filolojisi’ni bitirdi. Mersin’de ya...
1961’de İskenderun/Hatay’da doğdu. İlk ve orta öğrenimini İskenderun’da tamamladı. EÜ Basın Yayın Yüksek Okulu Gazetecilik ve Halkla İlişkiler Bölümü’nü bitirdi (1986). ...
1962’de İstanbul’da doğdu. Suadiye Lisesi’ni bitirdi. (1980), MÜ İİBF İşletme Bölümü’ndeki eğitimini son sınıfta bıraktı, MSÜ Güzel Sanatlar Fakültesi Resim Bölümü’nden m...
1932’de Adana’da doğdu. Düziçi Köy Enstitüsü’nü bitirdi (1954). Urfa’nın Harapspor, Adana’nın Kilise köyü ve merkezinde öğretmenlik yaptı. Adana Yetiştirme Yurdu Müdürlü...
1961’de İstanbul’da doğdu. Kartal Lisesi’ni (1980), MSÜ Tiyatro Bölümü’nü bitirdi (1991). Oyun yazarlığı ve tiyatro yönetmenliği yaptı. Eski’Z (2 sayı, 1991-92), Hamlet...
1927’de Erzurum’da doğdu. Varlık dergisinde yayınlanan öykülerinde Halil Turgut Acar imzasını kullandı. İlköğrenimini Erzurum Palandöken İlkokulu’nda tamamladı (1941). Er...
1950’de Çarşamba/Samsun’da doğdu. İlk ve orta öğrenimini Çarşamba’da tamamladı (1971). İÜ Edebiyat Fakültesi ve AÜ Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi Türk Dili Edebiyatı bölü...
Hakkında bilgi bulunamamıştır. Azrailin’in Öbür Adı (2005), Yahya Dayı (2006) adlı romanları bulunmaktadır.
1963’te İzmir’de doğdu. İlkokulu Ordu, Kırklareli ve İstanbul’da okudu. Orta öğrenimini Vefa Lisesi’nde tamamladı. İÜ Tıp Fakültesi’ni bitirdi (1986). Halen çocuk ve ergen...
1963’te İzmir’de doğdu. İlkokulu Ordu, Kırklareli ve İstanbul’da okudu. Orta öğrenimini Vefa Lisesi’nde tamamladı. İÜ Tıp Fakültesi’ni bitirdi (1986). Halen çocuk ve ergen...
1948’de Bayburt’ta doğdu. İlkokulu Bayburt’ta okudu. Trabzon İlköğretmen Okulu’nu, Fatih Eğitim Enstitüsü Türkçe Bölümü’nü, Açık Öğretim Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı ...
1968’de İstanbul’da doğdu. Tam adı Mehmet Türker Armaner. Kadıköy Anadolu Lisesi’ni, HÜ Felsefe Bölümü’nü bitirdi. BÜ Felsefe Bölümü’nde yüksek lisans yaptı, öğrenim amac...
En son aranan öykücüler