1973’te Yalova’da doğdu. Yalova Lisesi’ni, İÜ Edebiyat Fakültesi Antropoloji Bölümü’nü bitirdi (1995). Sokak dergisinde bant karikatürleri yayınladı (1990). Özel televi...
Londra Üniversitesi, University College London’da dil ve edebiyat alanında yüksek lisans, edebiyat felsefesi alanında mphil yaptı. Post-doktora çalışmalarını Aston Üniversi...
1949’da İstanbul’da doğdu. Kabataş Erkek Lisesi’ni (1966), ODTÜ Maden Mühendisliği’ni bitirdi (1970), aynı yerde yüksek lisans yaptı. Maden Yüksek Mühendisi olarak Alman...
1947’de İstanbul’da doğdu. İlkokulu Kadıköy Kız Koleji, ortaokulu özel Marmara Koleji’, liseyi Üsküdar Özel Türk Kız Koleji’nde okudu. İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi...
1969’da Ankara’da doğdu. Deneme Lisesi’ni, AÜ Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi Rus Dili ve Edebiyatı Bölümü’nü bitirdi. Moskova Puşkin Enstitüsü’nde resim dersleri aldı. Re...
1956’da Çorum’da doğdu. Gazi Eğitim Enstitüsü Türkçe bölümü’nü bitirdi. 1984’te öğretmenliği bırakarak gazeteciliğe başladı. Bir süre İngiltere’de yaşadı. Edebiyat hay...
1892’de Antalya’da doğdu. Tam adı Selahattin Enis Atabeyoğlu. Hukuk öğrenimini Birinci Dünya Savaşı’nın çıkması üzerine askere alınınca tamamlayamadı. Âyan Meclisi kât...
1916’da Merzifon / Amasya’da doğdu. Bursa Erkek Lisesi’ni (1938), AÜ Siyasal Bilgiler Fakültesi’ni bitirdi (1942). Maliye ve Ticaret bakanlıklarında çeşitli kademelerde...
1974’te Trabzon’da doğdu. AÜ Siyasal Bilgiler Fakültesi’ni bitirdi (1997). Ülke, Yeni Şafak, Milli Gazete, Gerçek Hayat dergi ve gazetelerinde yazı. İstanbul’da yaşıyor...
1896’da İstanbul’da doğdu. Tam adı Selami İzzet Sedes. Mehmet Rauf’un damadı. Burhan-ı Terakki’yi ve Galatasaray Sultanisi’ni bitirdi. Darulfünün Edebiyat Şubesi’ndeki öğ...
1933’de Ankara’da doğdu. Ankara Kız Lisesi’ni, AÜ Fakültesi’ni bitirdi (1954). Aynı fakültenin Banka ve Ticaret Hukuku Enstitüsü’nde kurs müdürü (1958-68), 1995’ten itiba...
1936’da İstanbul’da doğdu. Tam adı İsmail Selçuk Erez. İÜ Tıp Fakültesi’ni bitirdi (1962). ABD’de kadın doğum ihtisası yaptı; jinekolojik onkoloji üzerine ek eğitim aldı; ...
1977’de Şuhud / Afyon’da doğdu. Orta öğrenimini Üsküdar Anadolu Lisesi’nde tamamladı (1995). Bozgaziçi Üniversitesi İşletme Bölümü’nü bitirdi (2001). Öykülerini 1998’de...
1949’da İstanbul’da doğdu. Galatasaray Lisesi’nde başlayan orta öğrenimini Atatürk Erkek Lisesi’nde tamamladı (1968). İÜ Hukuk Fakültesi’ndeki öğrenimini yarıda bırakarak...
1965’te Kayseri’de doğdu. İlk ve orta öğrenimini Eskişehir'de tamamladı; HÜ Fransız Dili ve Edebiyat Bölümü'nü bitirdi. 1986'dan beri TRT Ankara Radyosu'nda dramaturg olar...
En son aranan öykücüler