Menu

Şiir

Edebistan Tüm Yazılanlar

  • BİR RÜYASINDA HAŞMET
    BİR RÜYASINDA HAŞMET

    Bir ağaç kedi olur mu canı isterse olurBir bulut, iki bulut, üç bulut, üç kediUçsam kediler uçuyor yüzsem kedilerYüz on ikiyi aradım karşı ses miyavKa...

  • kıblesi değişmeyen şehir
    kıblesi değişmeyen şehir

    soğuk aşınmış kollarımdan sarkıyorgece henüz keşfedilmemiş yerlerinde dünyanınbir padişahın altın saplı kılıcıkindar bir biçimde asılıyor pantolonunda...

  • Süreyya Berfe
    Süreyya Berfe

    dindi mi dünya ağrısı dindi misöküldü mü saçmalık örgüsü hayatın söküldü müney sesleri karışırken denizin dalgalarınakayıkla geçen geçti mibir balıkçı...

  • EVE AKŞAM DÖNMEK
    EVE AKŞAM DÖNMEK

    BenNe çok kurmuşum kiHer guguklu kuş bir uçuşHer kargı birÇarpışma borçlu kalmış bana- OysaSolo somos amigos- OlsunSomos TurcosSu aksın seyrinin sahib...

  • hatırla
    hatırla

    sessiz sessiz yağan yağmurun ince ince işlediğini hatırlaneonların, ozonların barbar kavimlere rahmetiniseni trenlere, tırlara, kamyonlara ram eden as...

  • O’NA
    O’NA

    Yas tuttum gecelerce hicran hüznüne dalıpBir hummalı bekleyiş çöreklendi gözlerdeYürek gemilerimi ufuklarına salıpVuslatımı aradım sana dair sözlerdeB...

  • GERİ DÖNÜŞÜM GAZELİ
    GERİ DÖNÜŞÜM GAZELİ

    bil ki dünyanın bıraktığı yerdebu alçaklıkmezar taşlarını okuyoruzunutmak, unutmak, unutmak içinne çok isim varve hiç biri yok şimdiservi gölgelerinde...

  • HABER KUPÜRLERİ / GAZZE
    HABER KUPÜRLERİ / GAZZE

    Bütün dünya yüreksiz bombaPatlar Gazze semalarındaPatlar kalır acıları içindeÇaresiz inananların kalbiBağıran çok ses gürültü gırlaAcımasızca patlar o...

  • DÜNYAYA MUHALİF BİR CANLI
    DÜNYAYA MUHALİF BİR CANLI

    hangi zaman diliminde geleceğim sorulmadı banasorulsaydı gelmek ister miydim bilmiyorum amakışkırtılmış bir hüzün hamulesi olarak düştüm dünyayatekrar...

  • BURASI FİLİSTİN
    BURASI FİLİSTİN

    1.Yeryüzünün şahdamarında kan pınarları çağlamakta.Çok kötü şeyler oldu ve daha kötü şeyler olmaya devam ediyor.Savaşın şiddeti, ateşkesin dehşeti ara...

  • HAYAT DEVAM EDİYOR
    HAYAT DEVAM EDİYOR

    hayat devam ediyor Ulu Tanrı’nın kontrolündeher şey olması gerektiği gibi, stabil!ne eksik ne fazlahedefini vuracak kurşunlar milim sekmiyornükleer ba...

  • EYYAMUL KAHIR
    EYYAMUL KAHIR

    Çatırdayacak bir gün illegal kurulmuş çatılarÇatılara konup öylece kalırlarÖlümcül yarası olan kuşlarBir çatıda yuva kurup kalmak değil kuşların sevda...

  • Ahıska’dan Maraş’a Bu Ne Biçim Maraş
    Ahıska’dan Maraş’a Bu Ne Biçim Maraş...

    Neydi o kitabın adı – söyleyiverDevler cüceler alan açmışlardı haniFırsat tanımışlardı sarı bi kurda. Tüm atasözlerini parçalamıştık birlikte.&nb...

  • HAŞMET BEY TUNALI’DA
    HAŞMET BEY TUNALI’DA

    Şaşkınım karaşın tavşan tuhaf şeyler seviyorİnce deri kemeri ince yüksek topuğuŞıkıdım terlikleri, şıkıdım takılarıBeypazarı sodasını, sodanın şişesin...

  • katli vacip
    katli vacip

    kan kızıllığında doğuyor güneşkuşlar bir bir düşüyor mavi göktençocuklar ağlayarak uyanıyor uykusundananne sıcaklığına aç kalmışsoğuktan göğsü küçülmü...

  • Gemi ve Esinti
    Gemi ve Esinti

    Son günlerini yaşıyordu gemi,Yaralıydı, pislik içindeydi,İşe yaramayalı çok değişmişti.Ah, şu metruk gemi!Elinde olsa batmak isterdi,O suyun üzerinde ...

  • SULARI MIZRAK KESİLEN ŞEHİR
    SULARI MIZRAK KESİLEN ŞEHİR

    Kar tipi kara kış coğrafya kaderAyazında akşamların şehre aç kurtlar inerSoğuk yanığı nedir bilir yoksul insanlarıTopraktır damları burada evlerinDuva...

  • ARAGON’LA GÜMÜŞLÜ CAMİİNDE
    ARAGON’LA GÜMÜŞLÜ CAMİİNDE

    tam olarak kilisenin yolundan saptığı günaragonla ‘ruhum evrenim elsa’ya şiirler okudukgümüşlü camii şadırvanında gözüne toprak dolanayağı yerden kesi...

  • Çocuk
    Çocuk

    Soğuktan morarmış yanakların, daha fazla ıslanmasa keşke Sende okula gitmemek için ağlasan, sıkı sıkıya sarılırken annenin ellerineAklım, parça p...

  • KURDEŞEN GÜNLÜKLERİ
    KURDEŞEN GÜNLÜKLERİ

    1kafamın içinde görmediğim bir çekicin sesi yankılanıyorbir testerenin elektriği çarpa dolaşıyor gövdemdematkabın darbeli delişihepsi kafamın içindehe...