1944’te Gelibolu / Çanakkale’de doğdu. Liseyi Çanakkale’de bitirdi, bir süre İÜ Edebiyat Fakültesi Fransız Dili ve Edebiyatı Bölümü’ne devam etti. Film seslendirme oyun...
1944’te Ünye / Ordu’da doğdu. İlk ve ortaokulu Ünye’de, liseyi Samsun’da okudu. İÜ Edebiyat Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü’nü bitirdi. Kosova Üniversitesi’nde do...
1921’de Seçköy/Bursa’da doğdu. Üç sınıflı köy ilkokulunu bitirdi (1931) Kaçakçılık (1937) ve cinayet (1942) suçlarından Bursa Cezaevi’nde hapis yatarken beraber olduğu Nâ...
1953’te Gafarlıköy / Kahramanmaraş’ta doğdu. Kahramanmaraş İmam Hatip Lisesi’ni bitirdi. Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Erzurum ve Diyarbakır bölge müdürlüklerinde, Tıp Fa...
1942’de Bolvadin / Afyon’da doğdu. İlk ve orta öğrenimini Bolvadin’de tamamladı. Bolvadin Maliye Müdürlüğü (1965), Diyanet İşleri Başkanlığı (1966-75), Devlet Bakanlığı ...
1950'de İstanbul'da doğdu. Atatürk Erkek Lisesi’ni, İÜ İktisat Fakültesi’ni bitirdi. Bankacılık yaptı; reklam sektöründe çalışarak emekli oldu. Yaşasın Edebiyat öykü ...
1922’de Burdur’da doğdu. İstanbul Erkek Öğretmen Okulu’nu (1938), Ankara Gazi Eğitim Enstitüsü’nü bitirdi (1943). Çeşitli kentlerle ve Kıbrıs’ta ilkokul, ortaokul ve lise...
1950’de Trabzon’da doğdu. Asıl adı İbrahim Ertem. İlk ve orta öğrenimini Ankara’da tamamladı. Gazi Eğitim enstitüsü’nü bitirip (1975) öğretmen oldu. Toprakspor’da futbol o...
1977’de Kilis’te doğdu. MÜ İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü’nü bitirdi. Yayıncılık alanında çalışmaya başladı (1998). Yasakmeyve dergisinin yazıişleri...
1965’te Ayvalık / Balıkesir’de doğdu. Asıl adı, İlhan Çıtak. İzmir Atatürk Lisesi’ni, EÜ Edebiyat Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü’nü bitirdi (1987). Gümüşhane’de...
1925’te İstanbul’da doğdu. Kabataş Lisesi’ni bitirdi (1943). Üç yıl İÜ Tıp Fakültesi’nde okuduktan sonra (1946) geçtiği İÜ edebiyat Fakültesi Felsefe Bölümü’nden mezun ol...
1953’te Merzifon / Amasya’da doğdu. İlk ve orta öğrenimini Amasya’da tamamladı. Buca Eğitim Enstitüsü Matematik Bölümü’nü bitirdi (1974). Rize, Kırklareli, İzmir, Merzif...
1907’de Tekirdağ'da doğdu. Babasının reji müdürlüğü yapması nedeniyle ilk ve orta öğrenimini Tekirdağ, Biga, Niğde, Erbaa, Konya ve Kütahya’da tamamladı. Kabataş Erkek Lis...
1971’de doğdu. İlkokulu Almanya’da, Ortaokul ve liseyi eskişehir’de okudu. AÜ Eğitim Fakültesi Almanca Öğretmenliği Bölümü’nü bitirdi (1994) Afyon’da başladığı öğretmenlik...
1983’te İstanbul’da doğdu. Mühendislik eğitimi aldı. Öykü kitabı dışında Umut, Kadın ve Kristal Gül (?) adlı bir romanı, Zerre (?) adlı bir şiir kitabı bulunmaktadır. ...
1968’de Bodrum’da doğdu. DEÜ Hukuk Fakültesi’ni bitirdi (1998). Bodrum’da avukatlık yapıyor. Edebiyat hayatına, 1997’de Adam Öykü’de yayınlanan bir öyküsüyle başladı....
Edebiyat hayatına öykü ve çevirilerle başladı. Öykü kitabı dışında Vazoya Bir Gül Düştü (1989), Serseri (1992), Mavi Senfoni (1999) adlı romanları, Marcus’tan bir çeviri ...
En son aranan öykücüler