1921’de Manisa’da doğdu. 1878 savaşında Teselya’dan gelip, Hacırahmanlı Köyüne yerleşen göçmen bir çiftçi ailesinin çocuğudur. Manisa Necatibey İlkokulu’nu, Manisa Orta...
1954’te Bor/Niğde’de doğdu. Darüşşafaka Lisesi'ni ve HÜ İngiliz Dili ve Edebiyatı Bölümü'nü bitirdi. Okutman olarak girdiği aynı bölümden bilim uzmanlığı ve doktora derec...
1927’de Bahadın/Yozgat’ta doğdu. Yozgat Ortaokulu, Pazarören Köy Enstitüsü (1944), Hasanoğlan Yüksek Köy Enstitüsü, Balıkesir Eğitim Enstitüsü, Ankara Gazi Eğitim Enstitüs...
1897’de Ula/Muğla’da doğdu. Bursa Darülmuallimin’i bitirdi. Edremit ve İstanbul’da öğretmen olarak çalıştı, Darülelhan’da müdürlük yaptı (1926), buradan emekli oldu (1952...
1955’de Yusufeli / Artvin’de doğdu. İlk, ortaöğrenimini Yusufeli’nde tamamladı. Erzurum Kazım Karabekir Eğitim Enstitüsü Sosyal Bilgiler Bölümü’nü bitirdi (1979). Daha son...
1957’de Ankara’da doğdu. İlk ve orta öğrenimini İstanbul’da tamamladı. İTÜ Maden Fakültesi’ni bitirdi. Sanayi ve inşaat sektöründe çalıştı. Öyküleri Varlık, Milliyet ...
1956’da Bitlis’te doğdu; Adana Erkek Lisesini bitirdikten sonra hayata atıldı. İşportacılık yaptı, özel bir okulun kütüphanesinde çalıştı. Seyhan Belediyesi Orhan Kema...
1970’de Gemlik / Bursa’da doğdu. Çocukluklugu Almanya’da geçti. Gemlik Ortaokulu’nu, Bursa Demirpaşa Endüstri Meslek Lisesi’ni, MÜ Teknik Eğitim Fakültesi’ni bitirdi (199...
1979’da İstanbul’da doğdu. İstek Vakfı Belde Kolejini (1997), MÜ Ekonometri Bölümü’nü bitirdi (2002). Aynı üniversitenin Bankacılık ve Sigortacılık Enstitüsü’nde yüksek l...
1948’de İstanbul’da doğdu. Tam adı Zehra İpşiroğlu Mecklenburg. Sanat tarihçisi Mazhar İpşiroğlu’nun kızıdır. Avusturya Lisesi’ni (1967), İÜ Fen Edebiyat Fakültesi Alman ...
1963’te Bünyan / Kayseri’de doğdu. İlk ve orta öğrenimini Bünyan’ta tamamladı. Isparta Meslek Yüksek Okulu Muhasebe Bölümü’nü bitirdi (1986). Türk Telekom’da çalışıyor....
1956’da Akhisar / Manisa’da doğdu. Bolu Kız Öğretmen Okulu’nu, İzmir Eğitim Enstitüsü Edebiyat Bölümü’nü bitirdi. Çeşitli ortaokul ve liselerde öğretmenlik yaptı. En so...
1947’de Akçaabat / Trabzon’da doğdu. Trabzon Erkek Öğretmen Okulu’nu (1967), Trabzon Fatih Eğitim Enstitüsü Türkçe Bölümü’nü bitirdi (1977). Lisans eğitimi Açıköğretim Fa...
1973’te Kırşehir’de doğdu. İlk ve ortaöğrenimini Kırşehir’de tamamladı. İÜ Edebiyat Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü’nü bitirdi (2001). Ümraniye Belediyesi Cahit Z...
1951’de Tatköy / Konya’da doğdu. Konya Erkek Sanat Enstitüsü’nü bitirdi (1967). 1991’den beri Tarım İl Müdürlüğü’nde memur olarak çalışıyor, fotoğrafçılıkla uğraşıyor. ...
1935’te Divriği/Sivas’ta doğdu. Kız Teknik Öğretmen Okulu’nu dışarıdan bitirdi. İzmir Karşıyaka Ortaokulu’ndaki ev ekonomisi öğretmenliğinden emekli oldu. İzmir ve An...
En son aranan öykücüler