Denizli’de doğdu. Tam adı Selmanaz Dündar Geridönmez. Açıköğretim Fakültesi İş İdaresi Bölümü’nü bitirdi. Çeşitli illerde Laboratvuar Teknisyeni olarak çalıştı (1973-199...
1971’de Reşadiye / Tokat’ta doğdu. İlk ve ortaokulu Babaeski’de, liseyi İstanbul’da okudu. AnaÜ İktisat Fakültesi’ni bitirdi (1995). Bir süre muhabirlik yaptı. Bahçelevl...
1972’de Samsun’da doğdu. İlk ve orta öğrenimini Gaziantep, Kars ve İzmir’de tamamladı. GÜ İletişim Bilimleri Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü’nü bitirdi (199...
İstanbul’da doğdu. Öykücü Hulki Atnuç’un karısı. İlk, orta ve yüksek öğrenimini İstanbul’da tamamladı; İÜ Edebiyat Fakültesi Felsefe Bölümü’nü bitirdi (1971). Mudanya Lis...
1956’da Bursa’da doğdu. Amerikan Kız Koleji’ni bitirdi. Fotomodel ve sinema oyuncusu olarak çalıştı (1973-80). Oyunculuğu bıraktıktan sonra edebiyata yöneldi; öyküleri çe...
1964’te Eskişehir’de doğdu. AnaÜ İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İktisat Bölümü’nü bitirdi. Bayan Mira’yla Ufak Bir Gezinti’siyle 1992 Yaşar Nasi Nayır Gençlik Ödü...
1971’de Çamlıyayla / Mersin’de doğdu. İlk öğrenimini köyünde, orta öğrenimini Antalya’da tamamladı. Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı B...
1929’da Arapkir/Malatya’da doğdu. AÜ Hukuk Fakültesi’ni bitirdi (1950). Gazetecilik, avukatlık, öğretmenlik yaptı. Millet Partisi’nde genel sekreterlik yaptı (1969). Ede...
Bursa’da doğdu. N. Nigar Halit imzasını da kullandı. Devlet memurluğu, özel kuruluşlarda sekreterlik (1986), bilgisayar operatörü, pazarlama ve müşteri ilişkileri elemanı...
1984’te Bursa’da doğdu. Oruçgazi İlköğretim Okulu’nu, Pertevniyal Anadolu Lisesi’ni bitirdi. İÜ İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü’nde okuyor. Garsonluk, konfeksiyo...
1956’da İstanbul’da doğdu. İÜ İktisat Fakültesi'ni bitirdi; aynı üniversitenin Felsefe Bölümü'nde yüksek lisans yaptı. Edebiyat hayatına çeviriler yaparak başladı. Öyk...
1978’de Ankara’da doğdu. Yerel radyo ve televizyonlarda edebiyat programları hazırlayıp sunuyor.
1967’de Antalya’da doğdu. Antalya Lisesi’ni, SelÜ Eğitim Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü’nü bitirdi (1991). Türk dili üstüne yüksek lisans yaptı (2002). Semerka...
1922’de İstanbul’da doğdu. Tam adı Ayşe Serhat Kestel. İlk ve orta okulu Tokat ve Trabzon’da, Lise’yi İstanbul’da Kandilli Kız Lisesi’nde okudu (1939). İstanbul Yüksek Öğr...
1976’da İstanbul'da doğdu. Çapa İlkokulu, Özel Kültür Koleji ve Kabataş Erkek Lisesi'ni bitirdi. İTÜ Fen-Edebiyat Fakültesi Fizik Mühendisliği Bölümü’nde okuduktan sonra ...
1977’de Trabzon’da doğdu. KTÜ ve AnaÜ’de işletme öğrenimini gördü. Çeşitli radyo ve tv’lerde program yardımcısı, sunucu ve yönetici olarak çalıştı. Ercan Yılmaz ve Arzu ...
1958’de İstanbul’da doğdu. Notre Dame de Sion Lisesi’ni bitirdi. MÜ İktisadi idari Bilimler Fakültesi’ndeki yüksek öğrenimini tamamlamadı. Dergilerde çevirmenlik yaptı...
1961’de İstanbul’da doğdu. Erenköy Kız Lisesi’ni, M.Ü. Güzel Sanatlar Fakültesi Sahne ve Görüntü Sanatları, sinema Televizyon Ana Sanat dalı’nı bitirdi. İngiliz Dili ve ...
En son aranan öykücüler