1951’de Ağrı’da doğdu. İlk ve orta öğrenimini çeşitli illerde tamamladı. Reklam yazarlığı yaptı. Halen ABD’de yaşıyor.
1950’de Beyceğiz köyü / Polatlı / Ankara’da doğdu. İlk, orta ve yüksek öğrenimini Ankara’da tamamladı; DTCF Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü’nü bitirdi (1971). Türk Dil Ku...
1962’de İstanbul’da doğdu. İlköğrenimi İstanbul ve Diyarbakır’da, ortaöğrenimi Ordu’da tamamladı. OMÜ Eğitim Fakültesi Resim İş Bölümü’nü bitirdi (1983). HÜ Güzel Sanatla...
1936’da İstanbul’da doğdu. Sırasıyla, tiyatrocu Özdemir Nutku’nun, Başar Sabuncu’nun, siyasetçi – yazar Mümtaz Soysal’ın karısı. Ankara Kız Lisesi’ni (1952) bitirdi. Bir ...
1931’de İstanbul’da doğdu. İlkokulu Kuzguncuk’ta okudu. Alman Lisesi’nin orta kısmını bitirdikten sonra iş hayatına atıldı. Terzilik, mankenlik, kitapevlerinde tezgâhtar...
1932’de Balıkesir’de doğdu. İlk ve ortaöğrenimini Balıkesir’de tamamladı. İÜ Fen Fakültesi Kimya-Fizik Bölümü’nü bitirdi (1955). İÜ’nde ve Almanya’da doktora yaptı. Kara...
1943’te İstanbul’da doğdu. Büyük Esma Sultan İlkokulu’nu, Beşiktaş Kız Lisesi’ni, İÜ Edebiyat Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümünü bitirdi. Edebiyat öğretmenliği, ...
1888’de Çanakkale’de doğdu. Tam adı Mehmet Şevket Arı. İlkokulu Çanakkale’de, liseyi Mekteb-i Sultani’de (Galatasaray Lisesi’nde) okudu. "Halkalı Ziraat Mekteb-i Ali"sind...
1936’da Kilis’te doğdu. İlkokulu Kilis’te okudu (1951). Parasız yatılı olarak girdiği Adana Yapı Enstitüsü’nü (1957), Erzurum Gündüzler Tekniker Okulu İnşaat Bölümü’nü (1...
1930’da Süleymanlı / Kahramanmaraş’ta doğdu. Dicle Köy Enstitüsü’nü (1951), Gaze Eğitim Enstitüsü’nü (1959) bitirdi. Öğretmenlik yaparak emekli oldu (1981). Edebiyat ...
1923’te Karacabey / Bursa’da doğdu. İlk ve orta öğrenimini Bursa ve İstanbul’da tamamladı. Maltepe Askeri Lisesi’ni (1943), Ankara Harp Okulu’nu, Eskişehir Hava Okulu’nu ...
1890’da İstanbul’da doğdu. Gazeteci - yazar Yusuf Ziya Ortaç’ın bacanağı. Çengelköy İpdidaisi’ni, Havuzbaşı Mektebi’ni (1902), Beylerbeyi Rüşdiyesi’ni, Mercan İdadisi’ni ...
1983’te Hafik / Sivas’ta doğdu. Hasköy Lisesi’ni, İÜ Siyasal Bilgiler Fakültesi’ni Kamu Yönetimi Bölümü’nü bitirdi öğrenci. Edebiyat hayatına 1999’da Uç dergisinde yayın...
1925’te Bafra / Samsun’da doğdu. Bafra Merkez İlkokulu’nu, Haydarpaşa Lisesi’ni bitirdi. İÜ Hukuk Fakültesi’ndeki bir süre okudu, İÜ Edebiyat Fakültesi Türk Dili ve Edebiy...
1933’te Ergani / Diyarbakır’da doğdu. İlkokulu Ergani’de (1944), ortaokulu parasız yatılı olarak Kahramanmaraş’ta (1947), liseyi parasız yatılı olarak Gaziantep’te (1950)...
1956’da İstanbul’da doğdu. İlk ve orta öğrenimini İstanbul’da tamamladı. İÜ Edebiyat Fakültesi Sosyoloji Bölümü’nü bitirdi. İÜ İktisat Fakültesi’nde, kadınlara yönelik pe...
1962’de Sinop’ta doğdu. Konya Anadolu Lisesi’ni bitirdi. Hacettepe Üniversitesi İngilizce Dilbilimi Bölümü’nü, son sınıfta terk etti. AÜ Hukuk Fakültesi’nde okuyor. Hent...
1979’dan beri Hollan’da yadığı, Leiden Üniversitesi’ne araştırma yaptığı, Work and Care’ and the Serial ‘Parallel’ of 6 Episodes (2000), My Broken Town (2001), Andre & Mus...
En son aranan öykücüler