Menu

Öykücüler Sözlüğü

  • GARO ALAGÖZ

    Hakkında yeterli bilgi bulunamamıştır. İstanbul’da doğduğu, uzun yıllar Karaköy’de oturduğu, öykülerini 1970’ten sonra yayınladığı ve halen Fransa’da yaşadığı bilinmektedi...

  • GAVSİ OZANSOY

    1917’de İstanbul’da doğdu. Şair Halit Fahri Ozansoy’un oğlu. Lise öğrencisiyken Son Posta gazetesinde çalıştı. Tan, Yeni Sabah, Son Telgraf, Vakit, Gece Postası gazeteler...

  • GAYE BORALIOĞLU

    1963’te İstanbul’da doğdu. Tam adı Jülide Gaye Boralıoğlu. Ataköy Lisesi’ni (1980), İÜ Edebiyat Fakültesi Felsefe Bölümü’nü bitirdi (1984). Aynı bölümde yüksek lisans yap...

  • GIOVANNI SCOGNAMILLO

    1929’da İstanbul’da doğdu. İtalyan Lisesi Latince Felsefe Bölümü’nden mezun oldu. İtalya’da kitabevi yöneticiliği, dekoratör yardımcılığı, Banco di Roma İstanbul Şubesi’n...

  • GIYAS ÜNAL

    1983’te İstanbul’da doğdu. İlk ve orta öğrenimini Londra’da tamamladı. Sussex Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı ile Medya bölümlerini bitirdi (2004). Londra Üniver...

  • GÖKHAN ÖZCAN

    1965’te İnegöl / Bursa’da doğdu. İlk ve orta öğrenimini İnegöl ve Bursa’da tamamladı. GÜ İletişim Fakültesi’ni bitirdi. TRT’nin kimi yapımlarında yönetmen yardımcılığı ...

  • GÖNENÇ TEKİN

    Yıldızeli / Sivas’ta doğdu. Orta öğrenimini Sivas Lisesi'nde, yüksek öğrenimini İÜ Eczacılık Fakültesinde tamamladı. University of Michigan'da (ABD) Psikofarmakoloji eğit...

  • GÖNÜL ÇATALCALI

    1957’de Akhisar / Manisa’da doğdu. İzmir Öğretmen Enstitüsü’nü bitirdi. Öğretmenlik yaptı. Öyküleri Beş Parmak, Agora, Akköy, Daman, Ünlem dergilerinde yayınlandı. ...

  • GÖNÜL KIVILCIM

    1963’te Kırıkkale'de doğdu. İstanbul Kız Lisesi’ni, BÜ Ekonomi Bölümü’nü (1986) bitirdi; Bergen Üniversitesi'nde kitle iletişim dalında yüksek lisams yaptı. Berlin'de, ...

  • GÖNÜL ÖZGÜL

    1947’de Hasköy / İstanbul’da doğdu. Orta öğrenimini tamamlamadı. 1973’te Frankfurt’a yerleşti. Bir telefon şirketinde çalıştıktan sonra aktif iş hayatından ayrılarak ede...

  • GÖZEN KÜÇÜKERMAN

    Hakkında bilgi bulunamamıştır.

  • GÜL ABUS SEMERCİ

    1968’de Gölcük / Kocaeli’nde doğdu. DEÜ Güzel Sanatlar Fakültesi Tiyatro – Dramatik Yazarlık Bölümü’nü bitirdi (1992). İstanbul’da basın sektöründe çalışıyor. Öykü ki...

  • GÜLÇİN DURMAN

    1970’te Üsküdar / İstanbul’da doğdu. Şair-yazar Nurettin Durman’ın kızı. İstanbul Üniversitesi Arkeoloji ve Sanat Tarihi Bölümü’nü bitirdi. Öyküleri Düşçınarı ve Dergâh ...

  • GÜLDEREN BİLGİLİ

    1954’te İstanbul’da doğdu. İstanbul Atatürk Kız Lisesi’ni (1971), İTÜ Elektronik Haberleşme Mühendisliği Bölümü’nü bitirdi (1975). İngiltere’de dil öğrenimi gördü (1977-79...

  • GÜLGÜN AYRAL

    Hakkında bilgi bulunamamıştır.

  • GÜLSEREN ENGİN

    1946’da İstanbul’da doğdu. Asıl adı Gülseren Ünsün. İlk ve orta öğrenimini Ankara’da tamamladı. AtaÜ Tıp Fakültesi’ni bitirdi (1971). HÜ Tıp Fakültesi Patoloji Bölümü’nde...

  • GÜLSEREN TUĞCU KARABULUT

    1950’de doğdu. AÜ Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi Türk Dili Edebiyatı Bölümü’nü bitirdi. Ankara’da, İstanbul Nişantaşı Işık Lisesi’nde öğretmenlik yaptı. İstanbul’da öz...

  • GÜLTEN DAYIOĞLU

    1935’te Emet/Kütahya’da doğdu. İstanbul Atatürk Kız Lisesi’ni bitirdi, bir süre Hukuk Fakültesi’nde okudu. Çapa Öüretmen Okulu’nu dışarıdan bitirip 1961’den itibaren İs...

  • GÜNDÜZ BADAK

    İzmir’de doğdu. İlk ve ortaöğrenimini İzmir’de tamamladı. Refik Durbaş’la birlikte Evrim dergisini çıkardı. Yeni Sanat ve Ekspres Sanat dergilerini çıkardı, yönetti. Bi...

  • GÜNDÜZ ÖĞÜT

    1966’da Ankara’da doğdu., Ankara Devlet Konservatuvarı Keman Bölümü’ne girdi; DEÜ Devlet Konservatuvarı’nı bitirdi (1987). 1987’den beri İzmir Devlet Senfoni Orkestrası...