Menu
Öykücüler Sözlüğü • SERKAN IŞIN

SERKAN IŞIN

1976’da İstanbul'da doğdu. Çapa İlkokulu, Özel Kültür Koleji ve Kabataş Erkek Lisesi'ni bitirdi. İTÜ Fen-Edebiyat Fakültesi Fizik Mühendisliği Bölümü’nde okuduktan sonra yüksek öğrenimini İÜ Su Ürünleri Bölümü’nde sürdürdü. Edebiyat hayatına, 1997'de Düşlem dergisinde yayınlanan bir şiiriyle başladı. Sonraki ürünleri Yeni Biçem, Altamira, Varlık, Uç, Atlılar, Islık, E, Aura, Bir-Bilet Gidiş Dönüş, İmece, Araf, Eylül Öykü, Ağır Ol Bay Düzyazı, Kökler, Yasakmeyve, Kül, Apples And Onanges (Amerika), Annetna Nepo (Fransa) dergilerinde yer aldı. Mizan edebiyat dergisinin (1998 ) kurucu, editörlerinden olan Işın, 2003’ten bu yana Poetik Hars dergisini çıkarıyor ve halen Yasakmeyve dergisini editörlüğünü yürütüyor. Öykü kitabı dışında Metropol Aşkları (1999), İki Şahir Arası Gece ve Şeyler (2000), Nesnevi (2002), Hz. Hubble’ın Rüyaları (2005) adlı şiir kitapları bulunmaktadır.

Öykü Kitapları:

Ofis

(Eylül, İstanbul 2003, 19 öykü: Ofis; İş; Tartışma; Eve Dönüş; Aşk; Gizem; Karşılaşma; Fırtına Öncesi Sessizlik; Topografik Olarak; Karar; Gizem Tekrar ve Tekrar; Karafatma Kavanozu; Şef Süleyman; Neoloji; Herkesin Maskesi Yüzüne Yapışık; Birkaç Ay Sonra; Aslında Hepimiz Nefret Ederiz Kentten; Her Zaman Senin Her Zaman Benim Her Zaman Bizim; Aşk Ehli ya da Son)