Menu

Öykücüler Sözlüğü

  • LATİF ALPKAN

    Hakkında bilgi bulunamamıştır.

  • LEYLÂ ERBİL

    1931’de İstanbul’da doğdu. Kadıköy Kız Lisesi’ni bitirdi (1950). İÜ Edebiyat Fakültesi İngiliz Dili ve Edebiyatı Bölümü’ndeki öğrenimini son sınıfta bıraktı. İskandinav...

  • LEYLA RUHAN OKYAY

    1952’de Alpullu / Kırklareli’inde doğdu. Silivri Turgut Reis İlkokulu’nu, Kandili Kız Lisesi’ni, İTÜ Mimarlık Fakültesi’ni bitirdi. Aynı fakültede “Safranbolu’da Bir Koru...

  • LEYLA SERPİL

    1944'te Ankara'da doğdu. Liseyi bitirdi, çalışma hayatına atıldı.

  • LUDMİLA DENİSENKO

    Kars kökenli, 1950’lerde İstanbul’a yerleşen Rus bir aileye mensuptur. Rum ilkokulunu, Fransız Kolejini, İÜ Edebiyat Fakültesi Sanat Tarihi Bölümü’nü bitirdi. Avrupa Sana...

  • LÜTFİ ÖZGÜNAYDIN

    1945’te Kemaliye / Erzincan’da doğdu. İlköğretmen Okulu’nu bitirdi (1962). Hürriyet Haber Ajansı’nda muhabir olarak çalıştı. Edebiyat ve sanat hayatına Milliyet Sanat ...

  • LÜTFİ ERÖZDEN

    Hakkında bilgi bulunamamıştır.

  • LÜTFİ KALELİ

    1939’da Malatya’da doğdu. Orta öğrenimini tamamlamadı. Matbaa işçiliği yaptı (1953). Sebat (Malatya) gazetesini çıkardı. 1971’de siyasal nedenlerle bir süre gözaltında t...

  • LÜTFİYE AYDIN

    1949’da Gaziantep’te doğdu. İlk ve ortaokulu Gaziantep’te, liseyi Gaziantep İlköğretmen Okulu’nda okudu. İzmir Buca Eğitim Enstitüsü’nü bitirdi. Öğretmenlik ve musahhihl...