1961’de Kırklareli’nde doğdu. Edirne Lisesi’ni (1978), MÜ Atatürk Eğitim Fakültesi Türk Dili ve Eedebiyatı Bölümü’nü bitirdi (1983). SÜ’nde yüksek lisans yaptı. Kütahya’da öğretmen, DPÜ’nde öğretim görevilisi olarak çalıştı. 2001’de üniversitesideki işinden ayrıldı. Edebiyat hayatına üniversite öğrenimi sırasındaki şiir ve mektup denemeleriyle başladı, daha sonra öyküye yöneldi.
Ağlayan Çınarlar Parkı
(Sütun, İstanbul 2005, 33 öykü: Köksüz Çamalar; Tarihçi Talat Beyin Gömleği; Damla ve Sel; Ağlayan Çınarlar Parkı; Buyrun Oturun; Hazar’ın Tespihi; Bana Maaşından Bir Elli Lira Ver; Kendi Kendinize Kızabilirsiniz; Bir Şiirin Hikayesi; Buzdolabı; Rüzgar; Ohoo, Alem Ay’a Gidiyor; Bir Fantezim ve Parantezim; Yetmeyen Sulu Boyalar; Bir Sulu Boya Üreticisinden ‘Yetmeyen Sulu Boyalar’a Cevap; Oosma Kesic; Elektrikli Duvar Saati; Bana Serdar’ı Gönder; Kırık Ayna; Love Story; Teselli Edilen Kör Çocuk; Abla Ne Yapcan Onu; Küçük Solucanın Ölümü; Emir; Ben Onun Kardeşiyim; Radyo; Kapıda Eniştemle Çocuğumu Bekledim; Mum; Atılmış Şeyler; Seyfi; Gaz Şişesi; İyimser; Zaman Binlerce Öğretmendir)
Sandal Sefası
(Sütun, İstanbul 2006, 18 öykü: Sandal Sefası; Elma; Deli Hüseyin’in Silgisi; Kaybolmuş Cennet; At; Gerçek Namaz Kılanlar; İlan; Cennet Anaların Ayakları Altındadır; Fasulye Fobisi; Sevilip Sayılanlar; Tavuk Ziyafeti; Bir Başkadır Benim Memleketim; Ayvalıbunarlı Mustafa’dan “Tepsi Tepsi Fındıklar” Türküsüne Tekzip; Yarısı Senin Yarısı Benim; Allah’ın Yaptığı Ayaklar; Cimri Ablamın Kayısı Suyu; İki Paket Cips; Sinek)
En son aranan öykücüler