Menu
Öykücüler Sözlüğü • GARO ALAGÖZ

GARO ALAGÖZ

Hakkında yeterli bilgi bulunamamıştır. İstanbul’da doğduğu, uzun yıllar Karaköy’de oturduğu, öykülerini 1970’ten sonra yayınladığı ve halen Fransa’da yaşadığı bilinmektedir.

Öykü Kitapları:

İrma ve Elma Ağacı

(Hilâl Matb., İstanbul 1975, 33 öykü: İrma ve Elma Ağacı; Sandalye; Balıkçı ve Yeni Gelin; Mermerci Anastas; Dikris ve Garin; Yüz Bakımı; Moşe ve Otomobilim; Paris; Balayı; Bir Anı; Aşot ve Zamane Kızları; Sonra; Deniz ve Ben; Sabiha; Garabet Alagözyan; Hikâyelerim; Çamaşır Sepeti; Motordaki Kız; Kaçırılan Uçak; Amasya Elmaları; Yaşasın Gelin; Salamon Weisman; Tercüman Kız; 1975 Model Mercedes; Rezervuar; Acele İşler; Tren Yolculuğu; Pompei; Leylâ; On Beş Yaşında Bir mektepli Kız; Anahtar; Burgaz; Gelen Mektup)

O Her Şeyi Çift Severdi

(Erdini Basım, İstanbul 1977, 21 öykü: O Her Şeyi Çift Severdi; Külot ve Posta Kutusu; İsviçre’den Gelen Eleştiri; 28 Eylül; Terzi Aşot; Taksim-Alibeyköy; TALAS; Ben ne Cahil Kalmışım; Tanımadığım Kız; Bilet Satıcısı; Müjde İhtiyarlamışım; Mini Etek Edebiyatı; İlk Mesleğim; O Güzel Günü Hiç Unutmayacağım; Zelve Köyü; Cenevre’de Satılık Ev; Hep Beklemişim; Okulumdan Bir Anı; Avrupa; Amerika; Mevlana’yı Okurken)

Sıcak Yazın Getirdiği Öyküler

(Hilâl Matb., İstanbul 1979, 8 öykü: Göz; Turistik Otel; Ayakkabılarla Konuşma; Ufak Bir Hikâye; Bir Kongre; Yat Bakıcısı; Çanakkale; Pembe Bikini)