Menu
Öykücüler Sözlüğü • M. NİHAL ÖZÜM

M. NİHAL ÖZÜM

Hakkında bilgi bulunamamıştır.

Öykü Kitapları:

Ayşe Abla

(Sam, Ankara 1994, 29 öykü: Ayşe Abla; Sevgi Pınarı; Ana Kız; Kiralık Oda; Ayrılık Şarkısı; Konak Yavrusu; Eski Sevdalar; Gizemli; Dönemeç I; Dönemeç II; Lodos; Koza; Dışbükey Ayna; Korku I; Korku II; Kadillak Şükrü; Kukla; 24 Kasım Anıları; Serüven; Mektup; Sonluluk Felsefesi; Özkıyım; Leyla; Fatey; Sakiname; 13 Mart 1992; Oya ile Alaca; Dedikodu Fiziği; Mutluluk Çiçeği)

Bir Gecelik Koca

(Sam, Ankara 1995, 20 öykü: Canan; Dün – Bugün – Yarın; Oh Be Dünya Varmış; Bir Varmış Bir Yokmuş; Bir Gecelik Koca; Beklerken; Kaza; Dengi Dengine; “Sütlü İnek Tepeyi Olur”; Coşkun; Mutasıl Efendi; Üçgen Göl; Örümcekname; At Binenin Kılıç Kuşananındır; Dosyası Kapanmıştır; Telefon; Ebedine; Kalaycı; İçeri Akan Nehir; Geçmişin Aynası)

İkizkenar Üçgen

(Güldikeni, İstanbul ?)

Kır Çiçeği

(Güldikeni, İstanbul ?)

Çiçekler de Konuşur

(Ürün, Ankara 2007, 23 öykü: Sevgi Kıvılcımları; Görünmez Duvar; Dönek; Yüzbaşının Karısı; Saygıdeğer Beyefendi; Dövme Yarası; Oğlan Anası; Üç-Z; Kırılgan Üzüntü; Anılarda Kalan Yıllar; Oyalı Yemeni; Yazlıkçılar; Dışı Parlak-İçi Kaypak Tünel ve Yakışıklı; Paspas; Yürek Acısı; Dayının Üzüntüsü; Tekerleme; Kerem ile Aslı; Sivrisinekler de Vızıldar; Aile Bahçesi; Yaşama Sevinci; Umut; Çiçekler de Konuşur)