1965’te Sungurlu / Çorum’da doğdu. İlk ve orta öğrenimini Sungulu ve Ankara’da tamamladı. İÜ Tıp Fakültesi’ni bitirdi (1988). Psikiyatri uzmanlık eğitimini tamamladıktan...
1965’te Kilis’te doğdu. Gaziantep Lisesi’ni, CÜ Fransız Filolojisi’ni bitirdi. Kimi yerel gazetelerde danışmanlık ve sanat sayfası yönetmenliği yaptı. İlk öykülerini or...
1945’te Sivas’ta doğdu. Tam adı Mehmet Mustafa Balel. İlk ve orta öğrenimini Sivas’ta tamamladı (1963). Ankara Gazi Eğitim Enstitüsü Fransızca bölümünü bitirdi (1968). A...
1956’da Adana'da doğdu. İlk ve orta öğrenimini Adana’da tamamladı. AÜ İktisat Fakültesi'ni bitirdi. Bir süre kamu görevlisi olarak çalıştı. Bir tiyatro grubuyla Anadolu...
1953’te Gaziantep’te doğdu. İlk ve orta öğrenimini İzmir’de tamamladı. AÜ Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi’ni bitirdi (1979). Çeşitli dergi ve gazetelerde sanat danışmanı...
Nevşehir’de doğdu. Bir süre öğretmenlik yaptıktan sonra AÜ Siyasal Bilgiler Fakültesi’ni bitirdi.
1954’te Urfa’da doğdu. İlk ve ortaokulu akçakale’de, liseyi Adanaa’da okudu. Balıkesir Necati Eğitim Enstitüsü Türkçe bölümü’nü bitirdi. Türkiye’nin çeşitli il ve ilçele...
1954’te Akçakale/Şanlıurfa’da doğdu. İlk ve ortaokulu Akçkale’de, liseyi Adana’da tamamladı. Köy ilkokullarında öğretmenlik yaptı. Balıkesir Necatibey Eğitim Enstitüsü’nü ...
1943’te Anamur / Mersin’de doğdu. Konya Selçuk Eğitim Enstitüsü’nü bitirdi (1968). Alanya, Mersin ve Anamur’da öğretmenlik yaptı.
1977’de Balıkesir’de doğdu. Balıkesir Muharrem Hasbi kolay Lisesi’ni (1993), GÜ Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü’nü bitirdi (1997); aynı bölümde yüksek lisans yaptı, öğretim...
1947’de Erzincan’da doğdu. Erzincan Lisesi’ni (1963), AtaÜ Edebiyat Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı bölümünü bitirdi (1968). Tunceli ve İstanbul’da edebiyat öğretmenli...
1946’da Kayseri’de doğdu. Kimi kitap ve yazılarında Semih Güngör adını da kullandı. Kayseri Akşam Lisesi’ni (1967), İÜ Edebiyat Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü’nü...
1932’de Zile / Tokat’ta doğdu. İlk ve orta okulu Zile’de okudu. Sivas’ta başlayıp, Tokat ve Bursa’da süren Lise öğrenimini Haydarpaşa Lisesi’nde tamamladı (1950). İÜ Edeb...
1912’de Balıkesir’de doğdu. Tam adı Mustafa Niyazi Ispartalı. İlkokulu Balıkesir’de, ortaöğrenimini İstiklal Lisesi’nde tamamladı (1935). İÜ Edebiyat ve Hukuk Fakülteleri...
1912’de Balıkesir’de doğdu. Ortaöğrenimini İstiklal Lisesi’nde tamamladı (1936). İÜ Hukuk Fakültesi’nden bir süre okudu, maddi zorlukları nedeniyle iş hayatına atıldı. ...
1955’te Siverek / Şanlıurfa’da doğdu. İlk ve ortaöğrenimini Siverek’te tamamladı. Halen Çorlu’da yaşıyor. Öykü kitabı dışında Palyaço’nun Ayna Sığınağı (?) adlı bir r...
1975’te İstanbul’da doğdu. İTÜ Şehir ve Bölge Planlama Bölümü’nü bitirdi (1997). MÜ İletişim Bilimleri’nde yüksek lisans yaptı. Yazıları 1997’den itibaren keşif ve Coğraf...
1975’te Kadıköy köyü / Tavşanlı / Kütahya’da doğdu. İlk öğrenimini köyünde, orta öğrenimini Tavşanlı’da tamamladı. Tavşanlı’da çeşitli radyoda çalıştı. Öykü ve yazıları ...
1965’te Delihasan / Amasya’da doğdu. İstanbul’da bir kamu kuruluşunda memur olarak çalışıyor. Öyküleri Bir Nokta dergisinde yayınlandı.
En son aranan öykücüler