1953’te Şanlıurfa’da doğdu. İlk ve ortaokulu Ceylanpınar’da okudu. Ankara Bahçelievler Cumhuriyet Lisesi’ni, Ankara İktisadi Ticari İlimler Akademisi Gazetecilik ve Hakla...
1935’te İstanbul’da doğdu. Tam adı Kemal Özer Özler. Kumkapı Ortaokulu’nu, İstanbul Erkek Lisesi’ni bitirdi. İÜ Edebiyat Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü’ndeki yüks...
1966’da Ordu’da doğdu. Tam adı Mustafa Kemal Sayar. İlkokulu Zonguldak’ta ortaokul ve liseyi Eskişehir’de tamamladı. HÜ Tıp Fakültesini bitirdi (1989). MÜ Tıp Fakültesi’nd...
1971’de Mustafakemalpaşa / Bursa’da doğdu. Mustafakemalpaşa Ticaret Lisesi’ni (1988), AnaÜ Açıköğretim Fakültesi’ni bitirdi (2001). Bursa’da kültür-sanat editörü olarak...
Hakkında bilgi bulunamıştır. Öykü kitabı dışında Lale Bahçelerinden Fransız Sokaklarına (2006) adlı bir resimli romanı bulunmaktadır.
1910’da İstanbul’da doğdu. Asıl adı İsmail Kemalettin Demir. İlk soyadı Tipi; Benerci soyadını da kullandı. İlkokulu çeşitli okullarda, rüştiyeyi Kasımpaşa’daki Cezayirli...
Hakkında bilgi bulunamamıştır. Öykü kitabı dışında, Hiç Gülümsenmemiş Gülümseyişimle (1999) adlı deneme-anlatı kitabı bulunmaktadır.
1965’te Ankara’da doğdu. İlköğrenimini Çankırı’da, ortaöğrenimini İstanbul’da tamamladı. İTÜ Gemi İnşaatı ve Deniz Bilimleri Fakültesi’ni bitirdi (1987). Türkiye’de ve A...
1906’da İstanbul’da doğdu. Tam adı Kenan Hulusi Koray. İstanbul Erkek Lisesi’ni bitirdi. İstanbul Edebiyat Fakültesi’ndeki yüksek öğrenimini yarıda bıraktı. 1934’de Vak...
Hakkında bilgi bulunamamıştır. Öykü kitabı dışında Karacoğlan (2004) adlı bir derleme kitabı bulunmaktadır.
1936’da Acıpayam/Denizli’de doğdu. Denizli Lisesi’ni, AÜ Siyasal Bilgiler Fakültesi basın Yayın Yüksek Okulu Halkla İlişkiler Uzmanlık Bölümü’nü bitirdi. Metin Yazarı ve ...
1918’de Aktefek köyü / Adapazarı’nda doğdu. Maddi zorluklar nedeniyle ilkokul 4. sınıfa kadar okudu. Berberlik, marangozluk, kahvecilik vb. ara işlerde çalıştı. İstanbu...
1917’de İstanbul’da doğdu. Soyadı Azrak. Saint Joseph Fransız Kız Lisesi’ni bitirdi (1935), eğitimini özel derslerle sürdürdü. Edebiyat hayatına 1937’de Servetifünun / ...
1967’de İstanbul’da doğdu. Anarat Hğutyan İlkokulu’nu, Galatasaray Lisesi’ni, (1986). BÜ Uluslararası İlişkiler Bölümü’nü bitirdi (1991). Ayı üniversitenin İşletme Bölümü...
1961’de Gönen / Balıkesir’de doğdu. Tekirdağ Kız Öğretmen Lisesi’ni (1978), Hacettepe Üniversitesi Fransız Dili ve Edebiyatı Bölümü’nü bitirdi (1983). TEDAŞ’ta çalıştı....
1926’da Zara/Sivas’ta doğdu. Zara’da Gazi ve Cumhuriyet ilkokullarında, Sivas Ortaokulu’nda okudu. Maddi imkansızlıkları nedeniyle öğrenimine devam edemedi, terzi çıraklığ...
1861'de Beşiktaş / İstanbul’da doğdu. İlkokula, 1867'de semtin Makruhyan Ermeni Okulu'nda başladı. Babasının ölümü ve annesinin tekrar evlenmesiyle taşındıkları Ortaköy'd...
1970’te Erzurum’da doğdu. Öykücü Hüseyin Su’nun damadı. İlk ve orta öğrenimini İstanbul’da tamamladı. İÜ Sosoyoloji Bölümü’nü bitirdi. Halen SelÜ’nde öğretim üyesi olara...
En son aranan öykücüler