Menu

Öykücüler Sözlüğü

  • HAYATİ AZİM

    1959’da Güvemalan köyü / Biga’da doğdu. Sağlık Meslek Lisesi’ni bitirdi.

  • HAYDAR KOYUNOĞLU

    1944’te Koyunoğlu köyü / Alaca / Çorum’da doğdu. Ortaöğrenimini Alaca ve İstanbul’da tamamladı. Gazi Eğitim Enstitüsü’nü bitirdi. Çeşitli il ve ilçelerde öğretmenlik ya...

  • HAYDAR OĞUR

    1959’da Ovacık / Tunceli’de doğdu. Öykü kitabı dışında Dersim Kaç Behzatça Yagındır (1994) adlı şiir, Yeşil Patikalar Üstünde Doruklara Ağıtlar (1996) adlı anlatı kitapla...

  • HIDIR ASLAN

    Hakkında bilgi bulunamamıştır.

  • HİKMET PASSOS

    Hakkında bilgi bulunamamıştır.

  • HİKMET TEMEL AKARSU

    1960’ta Gümüşhane’de doğdu. İlk ve orta öğrenimini İstanbul’da Selimiye İlkokulu ve Haydarpaşa Lisesi’nde tamamladı. İTÜ Mimarlık Fakültesi’ni bitirdi. Avrupa’ya gitti,...

  • HÜDAİ ÜLKER

    1951’de Makedonya’da doğdu. 8 yaşındayken ailesiyle birlikte İzmir’e göç etti. İlk ve orta okulu İzmir’de, liseyi Almanya’da okudu. AnaÜ İşletme Fakültesi’ni bitirdi. G...

  • HULKİ AKTUNÇ

    1949’da İstanbul’da doğdu. Tam adı, Şükrü Hulki Aktunç’tur. Selimiye Askeri ortaokulu, Erzincan Askeri Lisesi (1963-66) ve Haydarpaşa Lisesi’ni bitirdi. İÜ Hukuk Fakültes...

  • HULUSİ ÜSTÜN

    1974’te İstanbul’da doğdu. Silivri Lisesi’ni, İÜ Hukuk Fakültesi’ni bitirdi. Halen serbest hukukçu olarak çalışıyor. Öykü ve yazıları Türk Edebiyatı, Ferzan, Çıkın der...

  • HÜLYA AKTAŞ

    1956’da Refahiye / Erzincan’da doğdu. Öykücü Cihan Aktaş’ın kardeşi. İlkokulu, köy öğretmeni olan babasının yanında Refahiye’nin çeşitli köylerinde okudu. Yatılı öğrenci ...

  • HÜLYA İŞBİLİR BEHRAMOĞLU

    Hakkında bilgi bulunamamıştır.

  • HÜLYA ÖZEL

    1961’de Beyşehir / Konya’da doğdu. Yağmurla Geldim Sana’sıyla 1993 OrhanKemal Öykü Yarışması Ödülü’nü kazandı.

  • HÜLYA TOZLU

    1950’de Zonguldak’ta doğdu. İlk ve ortaokulu Zonguldak ve Adana’da, liseyi Lüleburgaz ve Giresin’da okudu. Türk sanat müzigi ve ud eğitimi aldı. Sekreterlik, eğitmenlik...

  • HÜR YUMER

    1955’te İstanbulda doğdu. Öykücü Sacid Yumer’in oğlu. Saint Michel’i, Gronoble Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi’ni bitirdi. Adam Yayınları’nda redaktörl...

  • HÜRRİYET YAŞAR

    1961’de İstanbul’da doğdu. Paşabahçe Ferit İnal Lisesi’ni, MÜ İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi’ni bitirdi (1983). Halen İstanbul’da muhasebecilik yapıyor. Öyküler...

  • HÜSEYİN AKDEMİR

    1959’da Tercan/ Erzincan’da doğdu. İlk ve orta öğrenimini istanbul ve Ankara’da tamamladı. 1980’de Almanya’ya gitti. Makine Mühendisliği eğitimini yarıda bırakarak, konser...

  • HÜSEYİN AKIN

    1965’’te Türkeli / Sinop’ta doğdu. MÜ İlahiyat Fakültesi’ni bitirdi. Yurdun çeşitli yerlerinde öğretmenlik yaptı. Halen İstanbul’da öğretmenlik yapıyor. Özülke dergisi...

  • HÜSEYİN AKYÜZ

    1950’de İstanbul'da doğdu. İlk ve orta öğrenimini İstanbul’da tamamladı. İstanbul Devlet Mimarlık ve Mühendislik Akademisi Mimarlık Bölümü’ndeki öğrenimini yarıda bıraktı...

  • HÜSEYİN CAHİT YALÇIN

    1875’te Balıkesir’de doğdu. İlkokulu İstanbul’da Aksaray Yakup Ağa mahalle mektebinde okudu. Serez Askeri Rüşdiyesi’ni, İstanbul’da Dersaadet Mülki idadisi’ni (1893), Mül...

  • HÜSEYİN EMİN ÖZTÜRK

    1956’da Kayseri’de doğdu. Kayseri İmam Hatip Lisesi’ni, AtaÜ Edebiyat Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü’nü bitirdi. Türkiye Diyanet Vakfı’nda çalıştı (1982-92). Ha...