1977’de Kilis’te doğdu. MÜ İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü’nü bitirdi. Yayıncılık alanında çalışmaya başladı (1998). Yasakmeyve dergisinin yazıişleri...
1965’te Ayvalık / Balıkesir’de doğdu. Asıl adı, İlhan Çıtak. İzmir Atatürk Lisesi’ni, EÜ Edebiyat Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü’nü bitirdi (1987). Gümüşhane’de...
1925’te İstanbul’da doğdu. Kabataş Lisesi’ni bitirdi (1943). Üç yıl İÜ Tıp Fakültesi’nde okuduktan sonra (1946) geçtiği İÜ edebiyat Fakültesi Felsefe Bölümü’nden mezun ol...
1953’te Merzifon / Amasya’da doğdu. İlk ve orta öğrenimini Amasya’da tamamladı. Buca Eğitim Enstitüsü Matematik Bölümü’nü bitirdi (1974). Rize, Kırklareli, İzmir, Merzif...
1907’de Tekirdağ'da doğdu. Babasının reji müdürlüğü yapması nedeniyle ilk ve orta öğrenimini Tekirdağ, Biga, Niğde, Erbaa, Konya ve Kütahya’da tamamladı. Kabataş Erkek Lis...
1971’de doğdu. İlkokulu Almanya’da, Ortaokul ve liseyi eskişehir’de okudu. AÜ Eğitim Fakültesi Almanca Öğretmenliği Bölümü’nü bitirdi (1994) Afyon’da başladığı öğretmenlik...
1983’te İstanbul’da doğdu. Mühendislik eğitimi aldı. Öykü kitabı dışında Umut, Kadın ve Kristal Gül (?) adlı bir romanı, Zerre (?) adlı bir şiir kitabı bulunmaktadır. ...
1968’de Bodrum’da doğdu. DEÜ Hukuk Fakültesi’ni bitirdi (1998). Bodrum’da avukatlık yapıyor. Edebiyat hayatına, 1997’de Adam Öykü’de yayınlanan bir öyküsüyle başladı....
Edebiyat hayatına öykü ve çevirilerle başladı. Öykü kitabı dışında Vazoya Bir Gül Düştü (1989), Serseri (1992), Mavi Senfoni (1999) adlı romanları, Marcus’tan bir çeviri ...
İstanbul’da doğdu. Alman Lisesi’ni, BÜ İşletme Bölümü’nü bitirdi. Çeşitli şirketlerde çalıştı. Can ve Yapı Kredi yayınlarında editörlük yaptı. Halen Merkez Kitaplar’da ...
1930’da Adana’da doğdu. Çocukluğu ve gençliği Mersin’de geçti. 1960’ta Kanada’ya göçtü, bankalarda çalıştı. Kanada’daki bir şirket adına uzun süre Birleşik Arap Emirlikler...
1966’da doğdu. Kütüphanecilik, yayıncılık ve kitapçılıkla uğraştı; aynı sektörde çalışmayı sürdürüyor. Öyküleri ve yazıları Adam Öykü, Üçüncü Öyküler, E (2000 Öykü Seçkis...
1944’te Denizli’de doğdu. İlk ve orta okulu Bursa’da okudu. Manisa İlköğretmen Okulu’nu bitirdi. Gazi Eğitim Enstitüsü Resim-İş Bölümü’nden mezun oldu. Samsun, Manisa, İ...
1948’de İstanbul’da doğdu. Kadıköy Özel Kız Koleji’ni bitirdi (1964). Bir süre İÜ İngiliz Filolojisi'nde okudu. Türkiye güzeli seçildi (1966). Öğrencilik yıllarında Milli...
1957’de Antakya’da doğdu. DTCF Tiyatro Bölümü’nü bitirdi. TRT Ankara radyo ve televizyonunda çeşitli görevlerde çalıştı. TRT’den ayrılarak senaryo yazarı olarak çalışmay...
1944’te Gülnar / Mersin’de doğdu. Ankara İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi’ni bitirdi. UNESCO’ya bağlı Uluslararası Fotoğraf Federasyonu (FIAP) “Artist of FIAP” unva...
1948’de Gaziantep’te doğdu. Asıl adı Zeynep Işıl Türkben. İlk ve orta okulu Gaziantep’te, Liseyi İstanbul’da Çamlıca Kız Lisesi’nde okuru. İÜ İktisat Fakültesi’ni bitirdi....
1958’de Uşak’ta doğdu. İlk ve ortaokulu Uşak’ta, liseyi Kütahya’da okudu. (1975). İÜ Edebiyat Fakültesi’ni bitirdi. (1979). Divan edebiyatı dalında akademik kariyer yapt...
En son aranan öykücüler