1972’de İstanbul’da doğdu. İÜ İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümünü bitirdi, pedagojik formasyon eğitimi aldı. Basın sektöründe reklam koordinatörlüğü v...
1974’te Düzce’de doğdu. İlk yazıları Damla (Düzce) gazetesinde yayınladı. Yazı ve öyküleri Endülüs, Düşçınarı, Ayvakti, Hece, Hece Öykü ve Dergah dergilerinde yer aldı. ...
1965’te Ankara’da doğdu. Şan öğrencisiyken okulu bıraktı, 1990 da Oda Tiyatrosu Oyuncuları adlı ekibi kurdu. Yazarlığı düşünmüyordu ancak, yazmadan oynanmak üzere yazdı...
1977’de İstanbul’da doğdu. Başka, Haikum ve e-dergi Yitikülke’yi kurdu, yönetti. Öykü kitabı dışında Sessizliğin Bekçisi (2002), Dikenler Sarayı (2003), Gölü Emen Mektu...
1945’te’da doğdu. İlk, orta öğrenimini Afyon’da tamamladı. Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Siyaset ve İdare Bölümü’nü bitirdi (1972). Afyon’da maiyet memu...
1968’de İstanbul’da doğdu. Öğrenim görmedi. Cem, AltıKırkbeş, Dönence, İş Bankası Kültür yayınları için dışarıdan redaktörlük yaptı. Esengül Ayyıldız’la birlikte Açık R...
1953’te Kahramanmaraş’ta doğdu. İlk ve orta öğrenimini Kahramanmaraş’ta tamamladı. İstanbul Devlet Mimarlık Mühendislik Akademisi Mimarlık Bölümü’nü bitirdi (1976) Kahra...
1954’te Samsun’da doğdu. Reklam yazarlığı yaptı. Halen özel bir üniversitede öğretim görevilisi. Edebiyat hayatına Yeni Adımlar’da yayınlanan şiirleriyle başladı. Öykü ...
1960’ta Bursa’da doğdu. Tam adı Muharrem Kamil Doruk. İlkokulu Mustafakemalpaşa’da, Ortaokulu Bursa’da, Liseyi İstanbul’da okudu. İÜ Edebiyat Fakültesi Psikoloji Bölümünde...
1963'te Çine / Aydın’da doğdu. İlk ve orta öğrenimini Çine'de; yüksek öğrenimini AtaÜ Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı bölümünde tamamladı (1987). ...
1926’da Adana’da doğdu. İlk ve ortaokulu Adana’da, Liseyi İstanbul’da Pertevniyal Lisesi’nde okudu (1946). İÜ Edebiyat Fakültesi Alman Dili ve Edebiyatı Bölümü’nü bitirdi...
1945’te İstanbul’da doğdu. İlkokulu İstanbul’da, ortaokulu Kırklareli’nde okudu. Lise öğrenimini yarıda bırakarak, Edirne’den İstanbul’a dönüp çalışma hayatına atıldı. ...
1972’de İstanbul’da doğdu. Sankt Georg Avusturya Lisesi’ni, BÜ Yabancı Diller Yüksek Okulu Mütercimlik – Tercümanlık Bölümü’nü bitirdi. 1996’dan beri Agos gazetesinde kü...
1956’da Erzincan’da doğdu. Çanakkale Gökçeada Öğretmen Okulunu bitirdi (1974). Türkiye’nin çeşitli bölgelerinde öğretmenlik yaptı. 1980’de Hollanda’ya yerleşti ve meleğin...
1960’ta Sivas’ta doğdu. İlkokulu İstanbul’da, ortaokulu ve endüstri meslek lisesini Sivas’ta okudu. 1980’de Almanya’ya giderek, gemi tersanelerinde kaynakçı olarak çalı...
1904’te İstanbul’da doğdu. Kara Kemal olarak da anılır. İlk ve orta öğrenimini İstanbul’da tamamladı. Erken yaşta gazeteciliğe başladı; Halk, Cumhuriyet, Yarın, Haber g...
1947’de Kaman / Kırşehir’de doğdu. Ankara Atatürk Lisesi’ni (1966), AÜ Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi'ni bitirdi (1970). İki yıl edebiyat öğretmenliği yaptı. AÜ Türkçe ...
1924’te Çivril/Denizli’de doğdu. Asıl adı Kemal Özmanav. İlk ve orta öğrenimini Denizli ve İzmir’de tamamladı. Ankara Devlet Konservatuarı’nı bitirdi (1949). Ankara Devl...
1910’da Çanakkale’de doğdu. Edirne Öğretmen Okulu’nu (1929), Gazi Eğitim Enstitüsü Tarih-Coğrafya Bölümü’nü bitirdi (1935). Vize ve Babaeskide ilkokul öğretmenliği yaptı....
En son aranan öykücüler