1940’ta Razgrad/Bulgaristan’da doğdu. Razgrad Öğretmen Esntitüsü’nü bitirid (1960). Öğretmenlik ve okul müdürlüğü yaptı. 1968’den itibaren Yeni Işık (Sofya) gazetesinin Sl...
1940’ta Yusufeli/Artvin’de doğdu. İstanbul Öğretmen Okulu’nu (1958), İstanbul Eğitim Enstitüsü Edebiyat Bölümü’nü (1961), EÜ İktisadi ve İdari Bilimler Akademisi Gazetecil...
1962’de Tavşanlı/Kütahya’da doğdu. Tavşanlı Endüstri meslek Lisesi’ni bitirdi. Özel kuruluşlarda, Yörünge dergisinde (1983-1991) çalıştı, yayınevlerinde danışmanlık yaptı....
1938’de Demirköy/Kırklareli’nde doğdu. İstanbul Öğretmen Okulu’nu (1957), Gazi Eğitim Enstitüsü Resim-İş Bölümü’nü bitirdi (1963). Kocaeli, Beşikdüzü, Ankara ve Kayaş’ta ...
1963’te Iğdır’da doğdu. İlk ve orta öğrenimini İstanbul’da tamamladı. İÜ Basın Yayın Yüksek Okulu’nu bitirdi. Macworld ve Pcworld dergilerinde editör olarak çalıştı. Hal...
1889’da İstanbul’da doğdu. İlkokulu Beylerbeyi’nde okudu. Galatasaray Sultanisi’ni bitirdiği yıl (1908), Tanin gazetesinde yazmaya başladı. Mülkiye Mektebi’nde okurken Ga...
1944’te Arapkir / Malatya’da doğdu. Akçadağ İlköğrentmen Okulu’nu, Malatya Lisesi’ni, İÜ Edebiyat Fakültesi Klasik diller ve Edebiyatları Bölümü’nü bitirdi. Aynı bölümde d...
1947’de Kahramanmaraş’ta doğdu. Orta öğrenimini Kahramanmaraş’ta tamamladı (1968). AÜ Hukuk Fakültesi’ni bitirdi (1974). İÜ Hukuk Fakültesi’nde kamu hukuku alanında yükse...
1945’te Eyüp/İstanbul’da doğdu. Asıl adı İsmail Suphi Coşkuner’dir. Ankara Atatürk Lisesi’ni (1962), AÜ Siyasal Bilgiler Fakültesi’ni bitirdi (1966). Petrol Ofisi Genel M...
1927’de Kırkağaç / Manisa’da doğdu. İzmir Atatürk Lisesi’ni (1954), İÜ Edebiyat Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü’nü bitirdi. Yeni Sabah’ta gazeteciliğe başladı (1...
1886’da İstanbul’da doğdu. Öykücü Tuna Baltacıoğlu ile ressam Fadime Baltacıoğlu’nun babası. Fevziye Rüştüyesi’ni ve Vefa İdadi’sini bitirdi. Darülfünun’un Terbiye Şubesi’...
1966’da Besni/Adıyaman’da doğdu. Gölbaşı Lisesi’ni (1990), AÜ Dil ve Tarih - Coğrafya Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü’nü bitirdi (1990). “Sezai Karakoç’un Sanat ve Edebiyat ...
1927’de Pülümür / Tunceli’de doğdu. Tam adı İsmet Karadayı’dır. Erzurum Lisesi’ni (1947), AÜ Hukuk Fakültesi’ni bitirdi (1951). Çeşitli il ve ilçelerde cumuhuriyet savc...
1948’de Bursa’da doğdu. İlk ve orta öğrenimini Bursa’da tamamladı. AÜ Siyasal Bilgiler Fakültesi’ni bitirdi (1971). Sosyal Sigortalar Kurumu’nda denetim elemanı, özel ku...
1948’de Van’da doğdu Sağlık Bilimleri, Gazetecilik ve Hukuk öğrenimi gördü. Edebiyata 1966’da şiirle başladı. Varlık, Cumhuriyet Kitap, Türkiye Yazıları, Yazıt, Dönemeç,...
1887’de Kudüs’te doğdu. Ressam Fahrünnisa Zeyd’in ikinci kocası, ressam Nejat Devrim ile tiyatrocu Şirin Devrim’in babası Çocukluğu Kudüs, Harran ve Konya’da geçti. Galata...
1951’de İstanbul’da doğdu. Galatasaray Lisesi’ni bitirdi. İÜ Edebiyat Fakültesi İngiliz Dili ve Edebiyatı Bölümü’ndeki yükseköğrenimini yarıda bıraktı. Çevirmenlik, rekl...
1968’de Diyarbakır’da doğdu. 1970’te ailesiyle birlikte İstanbul’a yerleşti. İlkokulu Surp Mesropyan Varjaran İlkokulu’nda okudu. Çemberlitaş Kız Lisesi’ndeki öğrenimi ta...
1958’de İstanbul’da doğdu. Bebek İlkokulu’nu, Behçet Kemal Çağlar Lisesi’ni bitirdi. Sekreterlik, musahhihlik, redaktörlük, desinatörlük yaptı. Halen İstanbul’da modeli...
En son aranan öykücüler