1935’te İstanbul’da doğdu. Tam adı Füruzan Selçuk. Karikatürist Turhan Selçuk’un karısı. Küçük yaşta babadan öksüz kaldı. Yalova Demir Köyü İlkokulu’nu bitirdi (1946). Ge...
1926’da İstanbul’da doğdu. Şair Ömer Faruk Toprak’ın karısı. İlk ve orta öğrenimini Bozüyük, İstanbul ve Ankara’da tamamladı; AÜ Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi Felsefe B...
1952’de İstanbul’da doğdu. Tam adı Füsun Kobu Söyüçen Fatih Kız Lisesi’ni, İstanbul İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi İktisat ve Ticaret Yüksek Okulu Maliye Bölümü’nü b...
Hakkında yeterli bilgi bulunamamıştır. İstanbul’da doğduğu, uzun yıllar Karaköy’de oturduğu, öykülerini 1970’ten sonra yayınladığı ve halen Fransa’da yaşadığı bilinmektedi...
1917’de İstanbul’da doğdu. Şair Halit Fahri Ozansoy’un oğlu. Lise öğrencisiyken Son Posta gazetesinde çalıştı. Tan, Yeni Sabah, Son Telgraf, Vakit, Gece Postası gazeteler...
1963’te İstanbul’da doğdu. Tam adı Jülide Gaye Boralıoğlu. Ataköy Lisesi’ni (1980), İÜ Edebiyat Fakültesi Felsefe Bölümü’nü bitirdi (1984). Aynı bölümde yüksek lisans yap...
1929’da İstanbul’da doğdu. İtalyan Lisesi Latince Felsefe Bölümü’nden mezun oldu. İtalya’da kitabevi yöneticiliği, dekoratör yardımcılığı, Banco di Roma İstanbul Şubesi’n...
1983’te İstanbul’da doğdu. İlk ve orta öğrenimini Londra’da tamamladı. Sussex Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı ile Medya bölümlerini bitirdi (2004). Londra Üniver...
1965’te İnegöl / Bursa’da doğdu. İlk ve orta öğrenimini İnegöl ve Bursa’da tamamladı. GÜ İletişim Fakültesi’ni bitirdi. TRT’nin kimi yapımlarında yönetmen yardımcılığı ...
Yıldızeli / Sivas’ta doğdu. Orta öğrenimini Sivas Lisesi'nde, yüksek öğrenimini İÜ Eczacılık Fakültesinde tamamladı. University of Michigan'da (ABD) Psikofarmakoloji eğit...
1957’de Akhisar / Manisa’da doğdu. İzmir Öğretmen Enstitüsü’nü bitirdi. Öğretmenlik yaptı. Öyküleri Beş Parmak, Agora, Akköy, Daman, Ünlem dergilerinde yayınlandı. ...
1963’te Kırıkkale'de doğdu. İstanbul Kız Lisesi’ni, BÜ Ekonomi Bölümü’nü (1986) bitirdi; Bergen Üniversitesi'nde kitle iletişim dalında yüksek lisams yaptı. Berlin'de, ...
1947’de Hasköy / İstanbul’da doğdu. Orta öğrenimini tamamlamadı. 1973’te Frankfurt’a yerleşti. Bir telefon şirketinde çalıştıktan sonra aktif iş hayatından ayrılarak ede...
1968’de Gölcük / Kocaeli’nde doğdu. DEÜ Güzel Sanatlar Fakültesi Tiyatro – Dramatik Yazarlık Bölümü’nü bitirdi (1992). İstanbul’da basın sektöründe çalışıyor. Öykü ki...
1970’te Üsküdar / İstanbul’da doğdu. Şair-yazar Nurettin Durman’ın kızı. İstanbul Üniversitesi Arkeoloji ve Sanat Tarihi Bölümü’nü bitirdi. Öyküleri Düşçınarı ve Dergâh ...
1954’te İstanbul’da doğdu. İstanbul Atatürk Kız Lisesi’ni (1971), İTÜ Elektronik Haberleşme Mühendisliği Bölümü’nü bitirdi (1975). İngiltere’de dil öğrenimi gördü (1977-79...
1946’da İstanbul’da doğdu. Asıl adı Gülseren Ünsün. İlk ve orta öğrenimini Ankara’da tamamladı. AtaÜ Tıp Fakültesi’ni bitirdi (1971). HÜ Tıp Fakültesi Patoloji Bölümü’nde...
1950’de doğdu. AÜ Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi Türk Dili Edebiyatı Bölümü’nü bitirdi. Ankara’da, İstanbul Nişantaşı Işık Lisesi’nde öğretmenlik yaptı. İstanbul’da öz...
En son aranan öykücüler