1958’de Acıpayam / Denizli’de doğdu. Öğretmen Okulu’nu, AÜ Hukuk Fakültesi’ni bitirdi. 15 yıl öğretmenlik yaptıktan sonra avukatlığa başladı. Öyküleri Türk Dili, İdare...
1949’da Ankara’da doğdu. Liseyi bitirdikten sonra İngiltere’de dil öğrenimi gördü. Ankara Halk Tiyatrosu’nda oyunculuğa başladı (1979). TRT dizilerinde rol aldı. Onüç y...
1962’de Divriği / Sivas’ta doğdu. Divriği İstiklal İlkokulu’nu, Sivas Kongresi Lisesi’ni bitirdi. Öykü, deneme ve inceleme yazıları mahalli dergilerde yayınlandı. Öyk...
1924’te İstanbul’da doğdu. Fatma Kethüdaoğlu imzasını da kullandı. İÜ Edebiyat Fakültesi Türkoloji ve Fransız Filolojisi bölümlerini bitirdi. Paris ve Nice’de bankacılık ...
1970’te Eskişehir’de doğdu. İlk ve ortaöğrenimini Eskişehir’de tamamladı. Eczacılık Fakültesi’ni bitirdi. Halen Eskişehir’de eczacılık yapıyor. Öyküleri Dolunay, Albat...
1950’de İstanbul’da doğdu. Ortaöğrenimini tamamladıktan sonra dil öğrenimi için bir süre Londra’da bulundu. Yeri ve yabancı kuruluşlarda sekreter olarak çalıştı. Yazıl...
1928’de Kastamonu’da doğdu. Kastamonu Lisesi, Kara Harp Okulu ve Milli Güvenlik Akademisi’ni bitirdi. Subay olarak çeşitli iller-de görev yaptı. General rütbesinden emekl...
1904’te Üsküdar / İstanbul’da doğdu. İlk ve orta öğrenimini samsunda tamamlayarak çalışma hayatına atıldı (1936). Hece ölçüsünde şiirler yazdı, 1950’li yıllarda Hürriyet ...
1947’de Güzelköy / Kayseri’de doğdu. Kırşehir İlköğretmen Okulu’nu bitirdi. Öğretmenlik yaptı. Yazıları Hakimiyet – Sanat (Kayseri) dergisinde yer aldı. ...
1969’da Ankara’da doğdu. 1987’den itibaren Milli Gazete, Beklenen Vakit, Akşam gazetelerinde çalıştı. Güneş ve Tercüman gazedelerinde köşe yazıları yazdı. Radyo ve televi...
Dikili / İzmir’de doğdu. Yükseköğrenimini tamamladıktan sonra 21 yıl devlet memurlugu yaptı. Edebiyat hayatına şiirle başladı. Öyküleri Adam Öykü, Fayton Öykü, Üçüncü Ö...
1956’da Ankara’da doğdu. Babasının asker alması nedeniyle çocukluğu ve ilk gençliği Ankara, Erzurum, Çorlu Balıkesir ve Bursa’da geçti. AÜ Siyasal Bilgiler Fakültesi Bası...
1977’de Lüleburgaz’da doğdu. İlk ve orta öğrenimini Lüleburgaz’da tamamladı. Müjdat Gezen Sanat Merkezi’nde yaratıcı yazarlık eğitimi gördü. Beyoğlu gazetesinde çalış...
1951’de Ankara’da doğdu. İlk, orta ve lise öğrenimini Ankara Maarif Koleji’nde tamamladı (1958). ODTÜ Mimarlık Fakültesi’ni bitirdi (1972). Aynı fakültede yüksek linsans,...
1958’de Ankara’da doğdu. Özel Moran İlkokulu’nu (1969), Galatasaray Lisesi’ni (1977), Güzel Sanatlar Akademisi Heykel Bölümü’nü bitirdi (1984). Halen Büyükada’da oturuy...
1954’te Erzurum'da doğdu. İlk, orta ve lise öğrenimini Erzurum’da; yüksek öğrenimini MÜ Eğitim Fakültesi'nde tamamladı. Türkçe-Edebiyat öğretmeni, okutman olarak lise v...
1936’da İstanbul’da doğdu. İstanbul Güzel Sanatlar Akademisi Resim Bölümü’nde başlayan eğitimini Paris/Sorbonne’da felsefe, Académie du Fue’de seramik, Louvre’da sanat ta...
1952’de Tatvan / Bitlis’te doğdu. İlk ve ortaokulu Tatvan’da okudu. Diyarbakır Öğretmen Okulu’nu bitirdi (1971). Çeşitli illerde ve Avgnon Türk Okulu’nda (Fransa) öğretm...
1955’te Ardahan’da doğdu. İlk ve ortaokulu Ardahan’da okudu. Erzincan Meslek Lisesi Elektronik (1975), AtaÜ Edebiyat Fakültesi Fransız Dili ve Edebiyatı bölümlerini bitird...
En son aranan öykücüler