Hakkında bilgi bulunamamıştır. Öykü kitapları dışında Bir Satanistin Anıları (2000), Kahenet ya da Saplantı (2001), Yılanın Ağzundaki Ot (2003) adlı romanları bulunmaktad...
1934’te Sarayköy / Denizli’de doğdu. İzmit Lisesi’ni (1951) bitirdi, AÜ Hukuk Faklütesi’ndeki yükseköğrenimi tamamlamadı. Çeşitli gazete ve ansiklopedilerde çalıştı, ya...
1947’de Ankara’da doğdu. Ankara Koleji’ni (1964), AÜ Eczacılık Fakültesi’ni bitirdi (1968). Aynı fakültede öğretim üyeliği yaparak emekli oldu (1997). Edebiyat hayatına ...
1936’da Akhisar/Manisa’da doğu. Mersin Lisesi’ni, AÜ DTCF İngiliz Filolojisi’ni bitirdi. TRT’de prodüktör, uzman, idareci, denetçi, Kültür Bakanlığı’nda basın ve halkla i...
1965’te doğdu. AÜ Basın Yayın Yüksek Okulu’nu bitirdi. 1997’den beri editör olarak çalışıyor. Öykü kitabı dışında Yazılı Yüz (1997), Aynadaki Narkisos / Herşey ve Hiç...
1929’da Lefkoşe / Kıbrıs’a doğdu. Tam adı Hikmet Erhan Bener. Öykücü Vüs’at O. Bener’in kardeşi. İlkokulu Bolu’da (1940), ortaokulu Bergama’da (1943), Liseyi Kayseri’de (...
1965’te Gemerek / Sivas’ta doğdu. Edebiyat hayatına Damar dergisinde yayınlanan bir öyküsüyle başladı. Öykü ve şiirleri Evrensel Kültür, Edebiyat ve Eleştiri, Yaba, Kıyı v...
1941’de Nazilli / Aydın’da doğdu. İlk ve orta öğrenimini Nazilli’de tamamladı. İÜ Edebiyat Fakültesi Türk Dili Edebiyatı Bölümü’nü bitirdi (1966). Nazilli, Eskişehir ve...
1954’te Kars’ta doğdu. Edebiyat hayatına lise yıllarında yazdığı şiirlerle başladı. Şiir ve öyküleri Yapıt, Yeni Olgu, Sanat ve İnsan, Yarın, Amatör Sanat, Gırgır dergile...
1972 Heybeliada’da doğdu. A.Ü. Hukuk Fakültesi’in bitirdi. Alacakaranlıktaki Ülke ve (1993), Batık Aşklar Müzesi (TRT, 1994) adlı iki senaryosu filme alındı. Halen TV pro...
1936’da Alaşehir / Manisa’da doğdu. Ortaokulu bitirdi (1951). Ara işlerde çalıştı. Sigortacilik, banka memurlugu ve sendikacılık yapti. Yazko Yayınevi’nin yönetim kurul...
1971’de Antalya’da doğdu. Antalya Lisesi’ni (1987), ODTÜ Mimarlık Bölümü’nü bitirdi (1993). Aynı bölümde yükseklisans yaptı (1998) Ortağı olduğu bir şirkette çalışıyor....
1923'te Malatya'da doğdu. Malatya Lisesi'nde okudu. İÜ Hukuk Fakültesi'ni bitirdi. Beste çalışmalarına başladı (1943-44). Karl Berger'den armoni dersleri aldı. Malatya'...
1909’da İstanbul’da doğdu. Heybeliada Bahriye Mektebi’ni bedensel yetersizlikleri nedeniyle yarım bıraktı, Yüksek Muallim Mektebi’nin tarih bölümüne girdi (1925), ancak bu...
1942’de Gördes / Manisa’da doğdu. Savaştepe İlkokulu’nu (1961), Savaştepe Öğretmen Okulu’nu, İstanbul Eğitim Enstitüsü Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü’nü bitirdi (1968). A...
1955’te Eskişehir’de doğdu. Ortaöğrenimini Eskişehir Maarif Koleji’nde tamamladı. AnaÜ İşletme Fakültesi’ni bitirdi.
1944’te Sürmene/Trabzon’da doğdu. İTÜ İnşaat Fakültesi’ni bitirdi (1966), aynı bölümde doktor ünvanı aldı (1970); halen öğretim üyesi olarak çalışıyor. Bilimsel çalışma...
1928’de Diyarbakır’da doğdu. Tam adı Aydın Esma Ocak. Orta ögrenimini tamamlamadı. Halen Diyarbakır’da yaşıyor. Öykü kitapları dışında Kırlar Dağının Düzü (1982), Kerv...
1983’te İstanbul’da doğdu. Kanada’da başladığı ilköğrenimini İstanbul’da tamamladı. İstanbul Saint Benoit Lisesi’ni bitirdi.
İstanbul’da doğdu. ODTÜ İstatistik Bölümü’nü bitirdi. Bir kamu kuruluşunda Bilgi Sistem Uzmanı olarak çalışıyor.
En son aranan öykücüler