1966’da Akçaabat / Trabzon’da doğdu. Samsun 19 Mayıs Lisesi’ni, GÜ Tıp Fakültesi’ni bitirdi (1989). Uzmanlık eğitimini Bakırköy Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastanesinde tam...
İstanbul’da doğdu. Piskoloji ve Hukuk dalarındaki yüksek öğrenimini tamamlamadı. Siyasi nedenlerle arandı, iki yıl sahte isimle saklandı. Baş işletmeciliği, konser or...
1973’te izmir’de doğdu. İlk ve orta öğrenimini İzmir Tevfik Fikret Lisesi’nde tamamladı. BÜ İşletme Bölümü’nü bitirdi (1996). Öyküleri Varlık, Eşik Cini dergilerinde ya...
1944’de Diyarbakır’da doğdu. İlk ve orta öğrenimini Diyarbakır’da tamamladı. İstanbul Yüksek İslam Enstitüsü’nü (1968) ve İÜ Hukuk Fakültesini bitirdi (1975). Öğretmenlik...
1927’de Akşehir’de doğdu. İlköğrenimini Akşehir’de, Ortaöğrenimini İstanbul Erkek Lisesi’nde tamamladı. İÜ Hukuk Fakültesi’ni bitirdi. Avukatlık ve öğretmenlik yaptı. Ö...
1962’de Gönen / Balıkesir’de doğdu. Karesi İlkokulu’nu (1973), Atatürk Ortaokulu’nu (1976), Muharrem Nasbi Lisesi’ni (1979), GÜ İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi’ni b...
1928’de Niksar / Tokat’ta doğdu. Liseyi Tokat’ta okudu. AÜ Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi Fransız Dili ve Edebiyatı Bölümü’nü bitirdi. Ankara’da kütüphane memuru olarak...
1951’de İnegöl/Bursa’da doğdu. İlk ve ortaokulu İnegöl’de, İstanbul Pertevniyal Lisesi’nde başlayan lise öğrenimini de aynı ilçede tamamladı (1971). İÜ Jeofizik Mühendisl...
1886’da İstanbul’da doğdu. Tam adı Cemil Süleyman Alyanakoğlu. Beyazıt Kalender Çeşmesi Mektebi’nde başlayan öğrenimini, babasının mesleği nedeniyle Arabistan’ın çeşitli ...
1958’de Giresun’da doğdu. İstanbul Ticari İlimler Akademisi Siyasal Bilimler Yüksek Okulu’nu bitirdi. Hapis yattğ (1980-85); tahliye olduktan sonra öykü ve şiir yazmaya b...
1934’te Adana’da doğdu. Adana Erkek Lisesi’ni, Devlet Güzel Sanatlar Akademisi Mimarlık Bölümü’nü bitirdi (1959). Adana Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü’nde çalıştı. İst...
Hakkında bilgi bulunamamıştır. Bir öykü kitabı dışında, “Eleştiri” adlı bir kuram kitabı bulunmaktadır.
Gaziantep’te doğdu. İlk ve orta öğrenimini Gaziantep’te tamamladı. İÜ Hukuk Fakültesi’ni bitirdi. Flash Tv’de “Bakış Açısı” programını sundu. ATV’de A’zan Z’ye adlı por...
1961’de İstanbul’da doğdu. İÜ Edebiyat Fakültesi Felsefe Bölümü’nü bitirdi. Bir reklam şirketinde metin yazarlığı yaptı. Öykücü-romancı İbrahim Yıldırım’la birlikte Yaş...
1928’de Aydın’da doğdu. Yörük Ali Efe’nin oğlu. İzmir Namık Kemal Lisesi’ni bitirdi. Aydın’da ticaret, İstanbul’da reklamcılık yaptı. Edebiyat hayatına 1950’de Varlık’...
1927’de İstanbul’da doğdu. Galatasaray Lisesi’ni, AÜ Hukuk Fakültesi’ni bitirdi. Hüseyin Erenköy, Hadi Borazan, Hüseyin Zurna imzalarını da kullandı. Öğrenciliğinde baş...
1948’de Kozan / Adana’da doğdu. İlk ve otaöğrenimini Kozan’da okudu. İÜ Gazetecilik Yüksek Okulu’nu bitirdi. Gazeteci olarak çalışmaya başladı (1978). Çukurova Gazetecil...
1907’de İstanbul’da doğdu. Tam adı Süleyman Cevdet Kudret; Solak soyadını Kudret olarak değiştirdi. Numune-i İrfan İlkokulu’nu, Davutpaşa ortaokulunu bitirdi. İstanbul Erk...
En son aranan öykücüler