1958’de Ödemiş/İzmir’de doğdu. Balıkesir Lisesi’ni (1975), İÜ Edebiyat Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü’nü (1979) ve İstanbul Yüksek Öğretmen Okulu’nu bitirdi. Ari...
1960’ta Gördes/Manisa’da doğdu. Demirci Öğretmen Lisesi’ni (1977), DTCF Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü’nü bitirdi (1982). Ankara ve İzmir Polis Kolejlerinde edebiyat öğr...
1954'te İzmir'de doğdu. İzmir Kız Lisesi'ni ve Ankara'da Sosyal Hizmetler Akademisi'ni bitirdi. Mersin’de sosyal hizmet uzmanı olarak çalıştı. Edebiyat hayatına 1972'...
1941’de İstanbul’da doğdu. Ankara Koleji ve Amerikan Kız Koleji’ni bitirdi. Bir süre London Scholl Economics’te okudu. Turizm dergilerinde yöneticilik, film yapımcılığı...
Hacettepe Üniversitesi Sosyal ve İdari Bilimler Fakültesi'ni bitirdi (1978) 1984'den bu yana gazetecilik yapıyor. Öykü kitapları dışında 13 Numaralı Peron, Kimsesizleri...
1957’de İstanbul'da doğdu. Behçet Necatigil’in kızı. Ortaöğrenimini İstanbul Alman Lisesi'nde tamamladı (1976). İÜ Kimya Fakültesi Kimya Mühendisliği Bölümü'nü (1981), İÜ ...
1972’de Denizli’de doğdu. BÜ Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü’nü bitirdi. Öykü ve yazıları Yaşınca, Kopuş, Mum, İnsancıl ve Eski dergileriyle Radikal2 ekinde yer aldı. ...
1968'de Ankara'da doğdu. HÜ İktisadi İdari Programlar ve AÜ Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi Tiyatro Bölümü’nü bitirdi. Öykü ve şiirleri, Milliyet Sanat, öyküleri Varlı...
1934’te Zile / Tokat’ta doğdu. Adana Kız Lisesi’ni, İÜ Hukuk Fakültesi’ni bitirdi. Devlet Demir Yollarında avukat olarak çalıştı. Edebiyat hayatına 1958’de Vatan gazete...
1942’de Şanlıurfa’da doğdu. İzmir İnkılap ilkokulu’nu, Kestelli Kız Ortaokulu’nu, Karataş Kız Lisesi’ni, Ankara Gazi Eğitim Enstitüsü Fransızca Bölümü’nü bitirdi (1963). ...
1952’de İzmir’de doğdu. İzmir Amerikan Kız Koleji Edebiyat Bölümü’nü bitirdi (1971). Ortağı olduğu özel bir kuruluşta çalıştı. Edebiyat hayatına 1973’te Hayat Mecmuas...
1963’te Ankara’da doğdu. Çocuklugu izmir ve Malatya’da, öğrencilik yılları İstanbul ve Londra’da geçti. Çokuluslu şirketlerde çalıştı. Öykü kitabı dışında Müseccel Mark...
1967’de İzmir’de doğdu. İTÜ İşletme Fakültesi’ni bitirdi (1989); ABD’de yüksek lisans yaptı. Halen ABD’de yaşıyor, teknoloji yazarlığı, redaktörlük ve çevirmenlik yapıyor....
1916’da İstanbul’da doğdu. Asıl adı Mehmet Nusret Nesin. Süleymaniye Kanuni Sultan Süleyman İpidai Mektebi’nde, Darüşşafaka Lisesi’nin ilk bölümünde, Vefa, Davutpaşa ve Çe...
1928’de İstanbul’da doğdu. İstanbul 20. Yıl İlkokulu’nu, Karagümrük Ortaokulu’nu, Sultanahmet Sanat Enstitüsü’nü bitirdi (1946). Almanya’da kaynak tekniği ve eğitimi konu...
1952’de doğdu. Ankara Fen Lisesi’ni, ODTÜ Fizik Fakültesi’ni, MÜ Basın Yayın Yüksek Okulu’nu bitirdi. İletişim ve medya sektöründe çalıştı. Yazıları Cogito, Kitap-lık...
1956’da Sivas’ta doğdu. İzmir İmam Hatip Okulu’nu (1975), AtaÜ İşletme Fakültesi’ni bitirdi (1987). Elektrik, ısı ve su yalıtımı gibi işlerde çalıştı. Öykü ve yazıları ...
1969’da Batman’da doğdu. Tam adı Abdülbaki Koşar. İlk ve orta öğrenimini Batman’da tamamladı. Bir süre AtaÜ Edebiyat Fakültesi’nde okudu. Aktüel ve Akis dergilerinde, ...
1915’de Antalya’da doğdu. İstanbul Hayriye Lisesi’ni bitirdi (1936). Akşam, Tam ve Cumhuriyet gazetelerinde çalıştı (1934-40). Ankara, İstanbul ve İzmir radyolarında sp...
En son aranan öykücüler