1956’da Samsun’da doğdu. Samsun 19 Mayıs Lisesi’ni bitirdi (1972). Samsun Sanat Dergisi’nin kurucuları arasında yer aldı ve bu dergiyi bir süre yönetti. Edebiyat hayatı...
1952’de Samsun’da doğdu. Tam adı Zeynep Aliye Dündar. İlk ve ortaöğrenimini Samsun’da tamamladı. İstanbul Atatürk Eğitim Enstitüsü’nü bitirdi. İstanbul ve Almanya’da Tür...
1957’de Ankara’da doğdu. Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi’nde psikoloji öğrenimini tamamlayıp HÜ’nde master yaptı. Ankara dışında bir hastanede bir süre psikolojik danışma...
1947’de Kütahya’da doğdu. Ortaokulu Erenköy Kız Koleji Lisesi’nde, liseyi Kadıköy Kız Koleji’nde okudu. ODTÜ İdari Bilimler Fakültesi’nde ve İÜ Edebiyat Fakültesi sosyoloj...
1949’da Muğla’da doğdu. Orta öğrenimini İstanbul’da tamamladı. Gazi Eğitim Enstitüsü Müzik Bölümü’ndeki eğitimini yarıda bıraktı. İstanbul Belediyesi’nde çalıştı. Evlendi...
1946’da İstanbul’da doğdu. Salah Birsel’in akrabasıdır. Zeynep Birsel imzasını da kullandı. İzmir Amerikan Kız Koleji’ni (1964), Paris Yüksek Gazetecilik Okulu’nu bitirdi...
1922’de İstanbul’da doğdu. Alman Lisesi’ni (1944), İÜ Hukuk Fakültesi’ni (1952) bitirdi. Türk Şilepçilik Şirketi’nde armatörlük ve avukatlık yaptı. Edebiyat hayatına, 1...
1926’da Çaycuma / Zonguldak’ta doğdu. Lise öğrencisiyken kaza sonucu gözleri kör oldu. Keman ve ud dersleri alarak, beste yaptı. İzmir Körlere Yardıb Derneği’nin üyesi ...
1910’da İstanbul'da doğdu. Galatasaray Lisesi'ni (1931), İÜ Hukuk Fakültesi'ni bitirdi (1936). Hukuk Fakültesi'nde iken Cumhuriyet gazetesi muhasebe servisinde (1931-19...
1943’te Niğde’de doğdu. İlk ve orta okulu İstanbul’da okudu. Siyasal nedenlerle lise öğrenimini yarıda bıraktı (1966). Akvaryumculuk (1961), avcılık (1957-62), gazetecil...
1946’da Ilgın/Konya’da doğdu. Tam adı Ömer Zülfü Livaneli. Müzik, sinema, kültür, sanat ve politika alanında çalıştı, 300’e yakın beste, 30 film müziği yaptı. Yer Demir G...
En son aranan öykücüler