1966’da Trabzon’da doğdu. İlk ve orta öğrenimini Bartın’da tamamladı. AÜ Hukuk Fakültesi’ni bitirdi. Dünya Radyo’da genel müdürlük, STV’de Ankara temsilciliği yaptı. ...
1959’da Ladik / Samsun’da doğdu. Tam adı Abdurrahman Ali Ural. Gazeteci Nuriye Akman’ın kardeşi. Ankara Atatürk Lisesi’ni, Suudi Üniversitesi Arap Dili Edebiyatı Entitüsü...
1956’da Kula/Manisa’da doğdu. Manisa Lisesi’ni (1974), İÜ Edebiyat Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü’nü bitirdi (1978). İÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü’nde yüksek lisa...
1924’te İzmir’de doğdu. Kabataş Erkek Lisesi’ni (1942), İÜ Tıp Fakültesi’ni bitirdi (1948). Bir süre serbest doktorluk yaptı. Buca ve İstanbul Süreyya Paşa Sanatoryumlar...
1977’de İstanbul’da doğdu. HÜ Felsefe Bölümü’nü bitirdi (1999). Aynı üniversitenin Antropoloji Bölümü’nde yüksek lisans yaptı; halen doktora çalışması yapıyor. ...
1963’te Kilis’te doğdu. DÜ Tıp Fakültesi’ni bitirdi. Haftalık mizah-kültür dergisi Fesat’ın (16 sayı) genel yayın yönetmenliğini yaptı (1997). Halen radyasyon onkolosis...
1964’te İstanbul’da doğdu. İlk ve orta okulu Üsküdar’da okudu. Kuleli Askeri Lisesi’ni (1964), TÜ Tıp Fakültesi’ni bitirdi (1990). Pratisyen hekim olarak Kahramanmaraş ...
1927’de İstanbul’da doğdu. Kadıköy Dibar Gırtanyan İlkokulu’nu, Kadıköy Birinci Ortaokulu’nu, Haydarpaşa Lisesi’ni, Ticari İlimler Akademisi’ni bitirdi. Çimento Ticareti...
1939’da İstanbul’da doğdu. Orta öğreniminden sonra İstanbul’da dramaturg ve oyuncu olarak çalıştı (1959-69). İşçi olarak Almanya’ya gitti, oyunculuk da yaptı. Öykü ve ş...
1953’te Bor / Niğde’de doğdu. İlk ve ortaokulu Balgat’ta (Ankara), liseyi Bor’da okudu. GÜ Eğitim Bilimleri Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü’nü bitirdi (1988). Bir...
1929’da Bahadın/Yozgat’ta doğdu. Pazarören Köy Enstitüsü’nü bitirdi. 28 yıl öğretmenlik ve yöneticilik yaptıktan sonra emekli oldu. 13. Dönem İl Genel Meclisi daimi üye...
1957’de Samsun’da doğdu. Samsun Lisesi’ni bitirdi. İÜ İktisat Fakültesi’ndeki yükseköğrenimini tamamlamadı.
1958’de Gündoğmuş / Adana’da doğdu. Denizli Eğitim Enstitüsü’nü bitirdi (1979) Adıyaman, Bartın ve Adana’da öğretmenlik yaptı. Edebiyat hayatına 1972’de Yeni Alanya gaz...
1942’de İstanbul’da doğdu. Paris Üniversitesi Hukuk Fakültesi’ni (1966), Siyasal İncelemer Enstitüsü’nü bitirdi (1967). Siyasal bilinler dalında doktora yaptı. Hacette,...
1967’de İstanbul’da doğdu. Kadıköy Koleji’ni (1977), İstanbul Amerikan Robert Lisesi’ni (1984), BÜ Bilgisayar Mühendisliği Bölümü’nü (1988) bitirdi. BÜ’nde araştırma göre...
1955’te Tokat’ta doğdu. İlk, orta ve liseyi Ankara’da okudu. İstanbul Devlet Güzel Sanat Akademisi’ni bitirdikten sonra İstanbul’a yerleşerek basın sektöründe çalışmaya b...
1955’te Adapazarı’nda doğdu. İlk ve orta öğrenimini Adapazarı’nda tamamladı. İstanbul İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi’ni bitirdi (1976). THY’de kabin memuru ve ida...
1956’da Salihli/Manisa’da doğdu. Salihli Endüstri Meslek Lisesi’ni bitirdi (1976). 1980’den bu yana Devlet su İşleri İzmir II. Bölge Müdürlüğü’nde teknik hesapçı olarak ç...
En son aranan öykücüler