1947’de Yiğenli köyü / Tire / İzmir’de doğdu. Yüksek öğrenimini Konya Selçuk Eğitim Enstitüsü'nde tamamladı. Türkçe öğretmeni oldu. 12 Mart 1971'de tutuklandı. Türkiye ö...
1945’te Sivas’ta doğdu. İlkokulu köyünde okudu. 1960’ta ailesiyle birlikte Malatya’ya göç etti. Malatya Ticaret Lisesi’ni, Ankara Ticaret ve Turizm Yüksek Öğretmen Okulu’n...
1924’te Akkışla /Kayseri’de doğdu. Akkışla İlkokulu’nu, Pazarören Köy Enstitüsü’nü, Yüksek Köy Enstitüsü’nü, TODAİE ve George Town Dil Enstitüsü’nü bitirdi. Çeşitli iller...
1952’de Seydişehir / Konya’da doğdu. Asıl adı, Ali Erkan. İlk ve ortaokulu Konya’da okudu. İÜ Edebiyat Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü’nü bitirdi (1976). Hatay,...
1945’te Gülnar/Mersin’de doğdu. İlköğrenimini Silifke’de, ortaöğrenimini Mersinde, liseyi parasız yatılı olarak Adana Erkek Lisesi’nde okudu. İÜ Eczacılık Fakültesi’ni bit...
1927’de İstanbul’da doğdu. Tam adı Ali Halim Neyzi. Felsefeci Mehmet Ali Ayni’nin torunu. Robert Koleji Erkek Lisesi Edebiyat Bölümü’nü bitirdi (1946). Burslu olarak Harv...
1951’de Yaylıdere/Hasköy/Bingöl’de doğdu. İlk öğrenimini Hasköy’de, ortaöğrenimini Elazığ’da tamamladı. AtaÜ Edebiyat Fakültesi, Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü’nü bitirdi ...
1945’te Tepebaşı / Elbistan / Kahramanmaraş’ta doğdu. İlk ve orta öğrenimini Elbistan’ta tamamladı. Erzincan Lisesi’ni, AÜ Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi Türk Dili ve Ed...
1960’ta Kahramanmaraş’ta doğdu. İlk ve orta öğrenimini Kahramanmarş’ta tamamladı (1977). GÜ Eğitim Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü’nü bitirdi (1980). Ağrı ve To...
1914’te İstanbul’da doğdu. İÜ Edebiyat Fakültesi’ni bitirdi. Gazetecilik ve öğretmenlik yaptı. Edebiyat hayatına 1932’de Yolun Sesi dergisinde yayınlanan şiirleriyle ba...
1950’de Yenicekale / Kahramanmaraş’ta doğdu. Yenicekale İlkokulu’nu, Kahramanmaraş İmam-Hatip Lisesi’ni, Gaziantep Lisesi’ni, HÜ İşletme Fakültesi Teknik Meslek Yüksek Oku...
1953’te Mardin’de doğdu. İlköğrenimini Mardin’de tamamladı. Diyarbakır İmam Hatip Lisesi’ni (1971), Erzurum Yüksek İslam Enstitüsü’nü bitirdi. İstanbul Vakıflar Başmüdü...
1952’de Derik / Mardin’de doğdu. İlk ve ortaokulu Derik’te okudu, Diyarbakır Öğretmen Okulu’nu bitirdi (1970). Mardin ve Şanlıurfa’da öğretmenlik yaptı. ...
1961’de Ankara’da doğdu. ODTÜ İstitastik Bölümü’nde okudu; HÜ Amerikan Kültürü ve Edebiyatı Bölümü’nü bitirdi (1989). AÜ İletişim Fakültesi Radyo, Televizyon ve Sinema Bö...
1947’de Mecidiye Köyü/Akhisar / Manisa’da doğdu. 1973’te işçi olarak Almanya’ya gitti. Edebiyat hayatına şiirle başladı. Ölümün Rengi’yle 1999 Saim Kocagöz Öykü Ödülü’n...
1946’da İstanbul’da doğdu. Konservatuar Tiyatro Bölümü’nü bitirdi. Tiyatro eğitimi İngiltere ve Fransa’da sürdürdü. Şehir Tiyatroları’nda, Dormen, Kenterler, Ulvi Uraz,...
1977’de İstanbul’da doğdu. İlk, orta öğrenimini İstanbul’da tamamladı. BÜ Matematik Öğretmenliği Bölümü’nü bitirdi (2000). Tayland’da çalıştı. Halen Vietnam’daki Ulusla...
1962’de İstanbul’da doğdu. Tam adı, Ali Teoman Tatartoğlu. İstanbul Alman Lisesi’ni bitirdi. Yükseköğrenimini İTÜ Mimarlık Fakültesi ve Sorbonne Üniversitesi Plastik Sana...
En son aranan öykücüler