1952’de Malatya’da doğdu. Malatya Eğitim Enstitüsü’nü bitirdi (1976). Malatya’da resmi kurumlarda yöneticilik, öğretmenlik, SHÇEK’te yurt müdürlüğü yaptı. Halen aynı kuru...
1964’te Ankara’da doğdu. Haymana’nın Burgaz köyü İlkokulu’nu bitirdi. 1981’de işçi olarak Danimarka’ya gitti.
1957’de Antakya’da doğdu. İlk ve orta öğrenimini Antakya’da tamamladı; yükseköğrenimini tamamlamadı. Avrupa’ya gitti (1981); onbeş yıl Paris’te yaşadıktan sonra tekrar T...
1956’da Yozgat’ta doğdu. Açıköğretim Fakültesi İktisat Bölümü’nü bitirdi. 1977’de başladığı memurluktan emekli oldu. Öyküleri Kül Öykü ve Damar dergilerinde yayınland...
1922’de Pazar’da doğdu. Tam adı Adnan Ardağı Çakmakoğlu. Vefa Lisesi’ni (1940), İstanbul Yüksek Öğretmen Okulu’nun matematik-astronomi bölümünü bitirdi (1945). Çeşitli li...
1934’te Diyarbakır’da doğdu. Dicle Köy Enstitüsü’nü, Gazi Eğitim Enstitüsü Edebiyat Bölümü’nü bitirdi. Çorum ve Kahramanmaraş İlköğretmen Okullarında, HÜ Temel Bilimler...
1958’de Hani/Diyarbakır’da doğdu. Halen NTV’de çalışıyor. Öykü kitapları dışında Dağların Ardı Kimin Yurdu (1991), Seni Anlatabilmek Eskişehir (1991) adlı inceleme, Korku...
1934’te İstanbul’da doğdu. Tam adı Adnan Çelik. Şair, eleştirmen Sennur Sezen’in eşi. Kâğıthane 3. Panisyonlu İlkokulu’nu (1947), Eyüp Ortaokulu’nu (1950), İstanbul Erkek...
1916’da İstanbul’da doğdu. Şair Orhan Veli’nin kardeşidir. Mehmet Yanık imzasını da kullandı. Boğaziçi ve Galatasaray liselerinde okudu. İÜ Hukuk Fakültesi’ndeki öğrenimi...
1937’de Ezine/Çanakkale’de doğdu. İlköğretmen Okulu’nu, Çapa Eğitim Enstitüsü Edebiyat Bölümü bitirdi (1956). Bir süre, İÜ Edebiyat Fakültesi Felsefe ve Klasik Diller Böl...
1922’de İstanbul’da doğdu. Öykücü Mahmut Yesari’nin oğlu. İlkokulu bitirdikten sonra özel öğrenim gördü. Gezgin tiyatrolarda aktörlük yaptı. Çoğunluğu Mike Hammer imzalı...
1939’da Akhisar / Manisa’da doğdu. İstanbul Erkek Lisesi’ni (1959) bitirdi. İÜ Edebiyat Fakültesi Fransız Filolojisi ve Felsefe bölümlerindeki yüksek öğrenimini Kanada Mo...
1874’te Kastamonu’da doğdu. İstanbul İdadisi’ni ve Mülkiye Mektebi’ni bitirdi. Dahiliye Nezareti Muhasebe Kalemi’nde çalıştı (1894), Kaymakamlık, öğretmenlik ve Hakka D...
1844’te İstanbul’da doğdu. Beş, altı yaşlarında iken babası ölünce bir ara Mısır Çarşısı’nda bir aktar dükkanında çıraklık etti, sonra ağabeyinin yanına Vidin’e gitti (18...
1970’te Gördes/Manisa’da doğdu. DEÜ İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İktisat Bölümü’nü bitirdi (1997). Öyküleri E, Adam Öykü, Poetika İmge Öyküler ve Eşik Cini dergil...
Hakkında bilgi bulunamamıştır. Dostun Ölümü’yle 1982 Akademi Kitabevi Öykü Başarı Ödülü’nü kazandı.
1942’de İstanbul’da doğdu. Sant Georg Avusturya Lisesi’ni ve İÜ Hukuk Fakültesi’ni bitirdi. Aynı Fakültede asistanlık yaptı. İstanbul Avusturya Kültür Ofisi’nde basın d...
1958’de Ankara’da doğdu. Ankara’da akşam lisesini (1980), Gazi Yüksek Öğretmen Okulu Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü’nü bitirdi. Edebiyat hayatına, 1975’te Militan dergisin...
1961’de Karayün/Sivas’ta doğdu. İlk ve orta öğrenimini İstanbul’da tamamladı. MÜ İİBF İşletme Bölümü Uluslar arası İlişkiler Bölümü’nü bitirdi. Maliye müfettişi oldu (198...
1956’da İstanbul’da doğdu. İlk ve orta öğrenimini İstanbul’da tamamladı. İÜ Cerrahpaşa Tıp Fakültesi’ni bitirdi. Halen aynı fakültenin Üroloji Anabilim Dalı’nda öğretim ü...
En son aranan öykücüler