1952’de Ardahan’da doğdu. Yazar Dursun Akçam’ın oğlu, Taner Akçam’ın kardeşidir. İlköğrenimini Kırıkkale’de, ortaöğrenimini Ankara’da tamamladı. AÜ Tıp Fakültesini bitirdi...
1954’te Ankara’da doğdu. Tam adı Ayşe Didem Uslu. TED Ankara Koleji’ni (1971), HÜ Sosyal ve İdari Bilimler Fakültesi İngiliz Dili ve Edebiyatı Bölümü’nü bitirdi (1976). ...
1947’de Erzincan’da doğdu. İlk ve ortaokulu Erzincan’da okudu, Gümüşhane Erkek İlköğretim Okulu’nu bitirdi (1966). Köy öğretmenliği yaparken İstanbul Atatürk Eğitim Ensti...
1871’de Diyarbakır’da doğdu. Diyarbakır Lisesi’ni bitirdi. İşletme, hukuk ve görsel iletişim okudu ancak hiçbirini bitirmedi. Gazetecilik yaptı, halen bu meslekte çalış...
1954’te Batman’da doğdu. Batman Lisesi’ni (1971), İÜ Edebiyat Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü’nü bitirdi. Çorlu’da öğretmen (1977-1985), Yeni Devir’de sanat say...
1935’te Kangal/Sivas’ta doğdu. Yıldızeli Pamukpınar Köy Enstitüsü’nü (1957), İstanbul Çapa Eğitim Enstitüsü Pedagoji Bölümü’nü bitirdi (1964). Sakarya, Ağrı, Konya ve Yoz...
1923’te Yozgat’ta doğdu. İktisatçı ve biyografi yazarı A. Güner Sayar’ın babası. Yozgat Lisesi’ni bitirdi. İÜ Edebiyat Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü’ndeki öğren...
1887'de İstanbul'da doğdu. Babası, Hazine-i Evrak, İnsaniyet ve Ceride dergilerinin yayıncılarından öykücü ve eleştirmen Mahmut Celalettin Bey'dir. Ahmet Muhtar Bey anne ...
1951’de Çankırı’da doğdu. Çankırı Lisesi’ni (1968), AÜ Dilve Tarih- Coğrafya Fakültesi Tiyatro Bölümü’nü bitirdi. TRT Ankara Televizyonu başta olmak üzere, çeşitli kamu k...
1948’de Pazarcık/Kahramanmaraş’ta doğdu. İlk ve ortaöğrenimini Kaharamanmaraş’ta tamamladı. DTCF Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü’nü bitirdi (1971). Malatya ve Ankara’da öğ...
1921’de Burdur’da doğdu. İstanbul'da Haydarpaşa Lisesi'ni bitirdi. Burdur'da Şeker Fabrikasında muhasebecilik yaptı (1969). Öyküleri 1953’ten itibaren çeşitli dergile...
1973’te Elazığ’da doğdu. İlk ve orta öğrenimini Elazığ’da tamamladı. GÜ İletişim Fakültesi’ni bitirdi. Öyküleri Kül, Kum, Yaratı, Yaratım, ÖyküŞiir, Felsefeci ve Felsef...
1974’te Konya’da doğdu. Konya İmam Hatip Lisesi’ni (1992), SÜ Eğitim Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü’nü bitirdi (1996). Edebiyat hayatına 1995’de Dergah dergisind...
1913’te İstanbul’da doğdu. Tam Celal Abidin Dino. Mesnevi çevireni Abidin Paşa’nın torunu, şair-ressam Arif Dino’nun kardeşi, yazar Güzin Dino’nun kocası. Çocukluğu Cenevr...
1978’de Nusaybin / Mardin’de doğdu. İlk ve ortaöğrenimini Nusaybin’de tamamladı. DEÜ Güzel Sanatlar Fakültesi Sahme Sanatları Bölümü Dramatik Yazarlık Ana Sanat Dalı’nı b...
1929’da Nallıhan’da doğdu. Nallıhan İlkokul (1938) ve Ortaokulu’nda (1941), Ankara Kız Lisesi’nde okudu (1946). AÜ Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi Fransız Dili ve Edebiya...
1968’de Emirdağ/Afyon’da doğdu. Ortaöğrenimini memleketinde tamamladı. DPÜ Edebiyat Fakültesi Türk dili Edebiyatı Bölümü’nü bitirdi. Adana ve Eskişehir’de meteoroloji mem...
1976’da Çaycuma / Zonguldak’ta doğdu. İlkokulu köyünde, orta öğrenimini Çaycuma’da tamamladı. ODTÜ Tarih Bölümü’nde başlayan yüksekö ğrenimini İÜ Edebiyat Fakültesi Felse...
En son aranan öykücüler