Menu

Öykücüler Sözlüğü

  • MURAT GÜLSOY

    1967’de İstanbul’da doğdu. Kabataş Erkek Lisesi ve BÜ Elektronik Mühendisiliği Bölümü’nü bitirdi. Aynı Üniversitenin Psikoloji Bölümü’nde Yüksek Lisans, İTÜ Biyomedikal M...

  • MURAT MEHMET UĞURLU

    1952’de Görele / Giresun’da doğdu. İlk ve ortaokulu Görele’de okudu. İstanbul’da Sarıyer Lisesi’ni ve İÜ Ebiyat Fakültesi’ni bitirdi (1974). Kırklareli / Vize Lisesi’nde...

  • MURAT SARAÇOĞLU

    1970’te Üsküdar / İstanbul’da doğdu. Burhan Felek Lisesi’ni, İÜ Basın Yayın Yüksek Okulu Radyo Televizyon Bölümü’nü bitirdi. Televizyon dizilerinde yardımcı yönetmenlik ...

  • MURAT SOHT0RİK

    1969’da İstanbul’da doğdu. İlk ve ortaöğrenimini İstanbul’da tamamladı. MÜ İşletme Fakültesi’i bitirdi (1990). 1992’de başladığı reklam yazarlığını İstanbul’da sürdürüy...

  • MURAT TUNCEL

    1952’de Hanak / Kars’ta doğdu. Artvin Öğretmen Okulu'nu (1971). İstanbul Atatürk Eğitim Fakültesi Türkçe Bölümü'nü bitirdi (1979) İlk ve ortaokullarda öğretmenlik yaptı...

  • MURAT YALÇIN

    1970’te İstanbul'da doğdu. Asıl adı Ömer Şahin Yalçın. İlk ve orta öğrenimini İstanbul’da tamamladı. İÜ Edebiyat Fakültesi Psikoloji Bölümü’nü bitirdi (1999). Yayıncı, ...

  • MURATHAN MUNGAN

    1955’te İstanbul’da doğdu. İncesu İlkokulu, Kurtuluş Ortaokulu ve Mardin Lisesi’nde okudu. AÜ Dil ve Tarih- Coğrafya Fakültesi Tiyatro Bölümü’nü bitirdi. Bir süre banka...

  • MUSA DİNÇ

    1960’ta Diyarbakır’da doğdu. Konya Sağlık Meslek Lisesi’ni (1982), AÜ Açık Öğretin Fakültesi İş İdaresi Bölümü’nü, Ankara Gevher Nesibe Sağlık Eğitim Enstitüsü Toplum Sağl...

  • MÜSLÜM YÜCEL

    1969’da Bozova / Şanlıurfa’da doğdu. Ortaokulu bitirdi. Gazetecilik yaptı. Halay dergisini çıkardı (13 sayı, 1991-92). Edebiyat hayatına 1983’te okul dergisinde yayınla...

  • MUSTAFA ULUSOY

    1965’te Sungurlu / Çorum’da doğdu. İlk ve orta öğrenimini Sungulu ve Ankara’da tamamladı. İÜ Tıp Fakültesi’ni bitirdi (1988). Psikiyatri uzmanlık eğitimini tamamladıktan...

  • MUSTAFA ASLAN

    1965’te Kilis’te doğdu. Gaziantep Lisesi’ni, CÜ Fransız Filolojisi’ni bitirdi. Kimi yerel gazetelerde danışmanlık ve sanat sayfası yönetmenliği yaptı. İlk öykülerini or...

  • MUSTAFA BALEL

    1945’te Sivas’ta doğdu. Tam adı Mehmet Mustafa Balel. İlk ve orta öğrenimini Sivas’ta tamamladı (1963). Ankara Gazi Eğitim Enstitüsü Fransızca bölümünü bitirdi (1968). A...

  • MUSTAFA EMRE

    1956’da Adana'da doğdu. İlk ve orta öğrenimini Adana’da tamamladı. AÜ İktisat Fakültesi'ni bitirdi. Bir süre kamu görevlisi olarak çalıştı. Bir tiyatro grubuyla Anadolu...

  • MUSTAFA GÖKÇEK

    1953’te Gaziantep’te doğdu. İlk ve orta öğrenimini İzmir’de tamamladı. AÜ Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi’ni bitirdi (1979). Çeşitli dergi ve gazetelerde sanat danışmanı...

  • MUSTAFA GÖKŞEN

    Hakkında bilgi bulunamamıştır.

  • MUSTAFA GÜLÜSEVER

    Nevşehir’de doğdu. Bir süre öğretmenlik yaptıktan sonra AÜ Siyasal Bilgiler Fakültesi’ni bitirdi.

  • MUSTAFA HAKKI

    1954’te Urfa’da doğdu. İlk ve ortaokulu akçakale’de, liseyi Adanaa’da okudu. Balıkesir Necati Eğitim Enstitüsü Türkçe bölümü’nü bitirdi. Türkiye’nin çeşitli il ve ilçele...

  • MUSTAFA HAKKI

    1954’te Akçakale/Şanlıurfa’da doğdu. İlk ve ortaokulu Akçkale’de, liseyi Adana’da tamamladı. Köy ilkokullarında öğretmenlik yaptı. Balıkesir Necatibey Eğitim Enstitüsü’nü ...

  • MUSTAFA KÖYLÜOĞLU

    1943’te Anamur / Mersin’de doğdu. Konya Selçuk Eğitim Enstitüsü’nü bitirdi (1968). Alanya, Mersin ve Anamur’da öğretmenlik yaptı.

  • MUSTAFA KURT

    1977’de Balıkesir’de doğdu. Balıkesir Muharrem Hasbi kolay Lisesi’ni (1993), GÜ Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü’nü bitirdi (1997); aynı bölümde yüksek lisans yaptı, öğretim...