1908’de Kayalar/Manastır’da doğdu. Balkan Savaşın’da Anadolu’ya göç eden ailesi Nazilli’ye yerleşti. İlkokulu Nazilli ve Bozdoğan’da ve okudu. İzmir Sanatlar okulu’nda b...
1969’da Diyarbakır’da doğdu. DÜ Hukuk Fakültesi’ni bitirdi (1991). Avkutlık yaptı (1994); İsviçre’ye yerleşti (1995). Edebiyat hayatına 1990’lı yıllarda yayınlanan öyk...
1895’te İstanbul’da doğdu. Tam adı Mahmut Esat Yesari. Öykücü Afif Yesari’nin babası. Miralay Fahrettin Bey’in oğlu, Hattat Yesarizade Mehmet Esat ile Hattat Yesarizade Mus...
1957’de İstanbul’da doğdu. Tam adı Mario Mois Levi. Şişli 19 Mayıs İlkokulu’nda, Saint Michel Lisesi’nde (1975) okudu, Fransız ve Roman Filolojisi’ni (1980) bitirdi. Bi...
1975’te Diyarbakır’da doğdu. Ortaöğremini Diyarbakır’da tamamladı. EÜ Eczacılık Fakültesini bitirdi.
1962’de Ankara’da doğdu. EÜ Diş Hekinliği Fakültesi’ni bitirdi (1984). Diş hekimliği yapıyor, uyuşturucu ve AIDS konularında eğitici eğitmeni olarak çalışıyor. Edebiyat ...
1980’de Adana’da doğdu. SelÜ Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği Bölümü’nü bitirdi. Yom Sanat ve Düzyazı Defteri dergilerinin yayın kurulunda yer aldı. Öyküleri Türk...
1954’te Çarşamba / Samsun’da doğdu. İÜ Hukuk Fakültesini bitirdi (1975). Bireysel İş Hukuku ve Toplu İş Hukuku alanında çalıştı. TBKP Genel Yönetim Kurulu Üyeliğinde bu...
1963’de Yıldızeli/Sivas’ta doğdu. Sivas’da ilkokulu bitirdikten sonra özel derseler alarak kendisini yetiştirdi. Edebiyat hayatına 1988’de yayınlanan yazılarıyla başlad...
1927’de Konya’da doğdu. Tarihi çalışmalarında kullandığı Çemşit Bender adıyla tanınmıştır. Şair Feyzi Halıcı’nın kardeşidir. İlk ve orta öğrenimini Konya’da tamamladı (194...
1963’te Konya’da doğdu. Selim Nüzhet imzasını da kullandı. İstanbul Fındıkzade İlkokulu’nu (1974), Galatasaray Lisesi’ni (1982) ve BÜ İngiliz Dili ve Edebiyatı Bölümü’nü ...
1960’ta İskenderun’da doğdu. İskenderun Lisesi’hi (1960), İÜ İktisat Fakültesi’ni bitirdi (1965). New York Üniversitesi’nde yüksek lisans, Nev School for Social Research’...
1967’de Artova/Tokat’ta doğdu. İlk, orta ve lise öğrenimini Artova’da tamamladı. UÜ Veteriner Fakültesi’ni bitirdi (1991). Halen özel bir kuruluşta yönetici olarak çalı...
1944’te Isparta’da doğdu. İÜ Edebiyat Fakültesi sosyoloji Bölümünü bitirdi. Bir süre eğitim uzmanlığı, gazetecelik, ortaokul ve Eğitim Enstitüsü’nde öğretmenlik, idarecil...
1959’da Bodrum'da doğdu. Bodrum Akçaalan İlkokulu’nu, Bodrum Turgut Reis Ortaokulu’nu (1972), İzmir Mithatpaşa Endüstri Meslek Lisesi’ni (1975), Ankara Yüksek Teknik Öğre...
1960’ta Ankara’da doğdu. Tam adı Mehmet Yavuz Ay. İlk ve orta öğrenimini Ankara’da tamamladı. Ankara Harp Okulu’nu bitirdi (1981). Çeşitli kıtalarda subay olarak çalıştı; ...
1926’da Ceylanköy / Lüleburgaz’da doğdu. İlk öğrenimini Ceylanköy ve Uzunköprü’de tamamladı. Kepirtepe (1943) ve Hasanoğlan Köy Enstitülerini bitirdi (1946). Aksu (Anta...
1979’da Pazarcık Kahramanmaraş’ta doğdu. Halen İsviçre’nin Basel kentinde yaşamaktadır.
1976’da Trabzon’da doğdu. Asıl adı, Mustafa Güçlü’dür. İlköğrenimini Sürmene’de, ortaöğrenimini İstanbul’da tamamladı. İTÜ Fizik Mühendisliği’nde yedi sene okuduktan sonra...
En son aranan öykücüler