1951’de Ankara’da doğdu. Ortaöğrenimini Ankara’da Atatürk ve Gazi liselerinde tamamladı. Londra Üniversitesi’ndeki sosyoloji öğrenimini son sınıfta bıraktı (1978). 1980’de...
1945’te Kayseri’de doğdu. Kayseri Ticaret Lisesi’ndeki eğitimini tamamlamadı. Matbaa işçiliği ve gazetecilik yaptı. Ozan’ca (7 sayı, 1976) ve Hakimiyet Sanat (50 sayı, 19...
1985’te Edirne’de doğdu. İlkokulu İstanbul’da okudu. Diyarbakır Anadolu Lisesi’ni bitirdi. Halen HalÜ Psikoloji Bölümü’nde okuyor. Edebiyat hayatına 1989’dan itibaren Ad...
1955’te Tunceli’de doğdu. Yüksek öğrenimi sırasında siyasi çalışmalarından dolayı tutuklandı, sekiz yılı aşkın hapis yattı. Piya Yayın Kolektifi’nin kurucuları arasında ...
1946’da İzmir’de doğdu. Tam adı: Mehmet Gündüz Coral’dır. İzmir Maarif Koleji’ni (1967), İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi’ni bitirdi (1972). Amsterdam Üniversitesi’nde...
1934’te Lice/Diyarbakır’da doğdu. Medrese öğrenimi gördü, ilkokulu dışarıdan bitirdi, dışarıdan sınavlara girerek müftülüğü kazandı. Diyarbakır’ın Hani ve Kulp ilçelerind...
1955’te Ulubeyli/Uşak’ta doğdu. Karşıyaka Erkek Lisesi’ni, Buca Eğitim Fakültesi Türkçe Bölümü’nü bitirdi (1979) Akçakoca, Adapazarı ve İstanbul’da edebiyat öğretmenliği...
1981’de Samsun’da doğru. Tam adı Mehmet Erkan Aydın. İlk ve orta öğrenimini Samsun’da tamamladı. E.Ü. İ.İ.B.F. Uluslararası İlişkiler Bölümü’nü bitirdi (2003). Halen İsta...
1965’te Urfa’da doğdu. Urfa’da Cumhuriyet gazetesi muhabirliği (1983), yerel gazete ve radyolarda yöneticilik yaptı. 1995’ten bu yana İstanbul’da, Cumhuriyet Gazetesi’nin...
1957’de Ankara’da doğdu. TED Ankara Koleji’ni, DTCF Rus Dili ve Edebiyatı Bölümü’nü bitirdi. Yankı dergisinde çalıştı (1979-1982). Halen Ankara’da yaşıyor. Öykü kitapla...
1970’de doğdu. İlk ve ortaokulu Kuşadası’nda, liseyi İzmir’de okudu. DEÜ İşletme Bölümü’nde okurken siyasal nedenlerle tutklanması üzerine okuldan atıldı. Hapis yattı (...
1944’te Gemerek/Sivas’ta doğdu. İlkokulu köyünde okudu. Pamukpınar İlköğretmen Okulu’nu (1962), Balıkesir Necatibey Eğitim Enstitüsü’nü (1962) bitirdi. Çeşitli il ve ilç...
1955’te doğdu. Ressam Nedim Günsür’ün oğlu. Galatasaray Lisesi’ni ve Devlet Güzel Sanatlar Akademisi Resim Bölümü’nü bitirdi. Ajans Ada’da reklamcılığa başladı, daha so...
1949’da İstanbul’da doğdu. İlk ve ortaöğrenimini İstanbul’da tamamladı. İÜ Edebiyat Fakültesi Felsefe Bölümü’ndeki öğrenimini yarıda bıraktı. Cihangir takımında basketbo...
1937’de Giresun’da doğdu. İlk ve ortaörenimini Gölcük’te tamamladı. AÜ Fen Fakültesi’ni bitirdi. TRT’de çalışarak emekli oldu (1963-2002).
1956’da Maden / Elazığ’da doğdu. Asıl adı Mehmet Yıldız. Diyarbakır Eğitim Enstitüsü İngilizce Bölümü’nü (1978) bitirdi. AnaÜ İngilizce Lisans Programı’nı tamamladı (1995)...
1942’de Akyazı / Sakarya’da doğdu. Haydarpaşa Lisesi`ni, İ.Ü. Hukuk Fakültesini bitirdi (1967). Almanya`da Marlburg, Bonn ve Köln üniversitelerinde Türk Kamu Hukukunda Te...
1958’de Kırıkkale’de doğdu. İlk ve orta öğrenimini Kırıkkale’de tamamladı. Hacettepe Üniversitesi Türk Dili ve Eedebiyatı Bölümü’nü bitirdi (1983); aynı bölümde yüksek li...
1875’te İstanbul’da doğdu. İlk ve orta öğrenimini Defterdar’daki mahalle mektebiyle, Soğukçeşme Askeri Rüşdiyesi’nde tamamladı. Bahriye mektebini bitirerek (1893) deniz s...
En son aranan öykücüler