Menu

Öykücüler Sözlüğü

  • NURHAYAT BEZGİN

    1954’te Çorum’da doğdu. Ankara Deneme Lisesi’ni, A.Ü. Siyasal Bilgiler Fakültesi’ni bitirdi. Üniversty of Pennsylvania, The Warthon Scholl ‘da, Federal Reserve Bank of New...

  • NURİ M. ERKAL

    1943’te Diyarbakır’da doğdu. Dicle Öğretmen Okulu’nu, Çapa Eğitim Enstitüsü’nü bitirdi (1962). Antalya’da edebiyat öğretmenliği (1962-68), TÖS ve TÖB-DER başkanlığı, TRT...

  • NURSEL DURUEL

    1941’de Şakirkaraağaç/Isparta’da doğdu. Tarık Buğra’nın yeğeni. İlk ve ortaokulu Kütahya’da okudu. İstanbul Kız Lisesi’ni (1960) İÜ Edebiyat Fakültesi Arkeoloji Bölümü’nü...

  • NURSEN KARAS

    1938’de Burhaniye / Balıkesir’de doğdu. Tam adı Hacer Nursen Karas. Düzce’de, ortaokulu ve liseyi Düzce’de, ortaöğrenimini İstanbul’da tamamladı. Yapı Kredi Bankası’nda ...

  • NURTEN BALTACI

    Hakkında bilgi bulunamamıştır.

  • NUSRET ERTÜRK

    1945’te Ardanuç/Artvin’de doğdu. Cılavuz İlköğretmen Okulu’nu (1963), Erzurum Kazım Karabekir Eğitim Enstitüsü Türkçe Bölümü’nü (1970), AnaÜ’ni (1991) bitirdi. Ağrı, Riz...

  • NUSRET KEMAL OTYAM

    1922’de İstanbul’da doğdu. Gazeteci – yazar Fikret Otyam’ın kardeşi. Konya Lisesi’ni (1940), İÜ Tıp Fakültesi Eczacılık Yüksekokulu’nu bitirdi (1946). Eczacılık yaptı. A...

  • NUSRET ÖZCAN

    1958’de Eyüp / İstanbul’da doğdu. İÜ Edebiyat Fakültesi Türk Dili Edebiyatı Bölümü’nü bitirdi. Gazetecilik yaptı. Radyo 15’te “Her Mevsim İstanbul” adlı programı hazırla...