1979’da İzmit’te doğdu. Bogaziçi Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı Bölümü’nü bitirdi (2001). Öyküleri Hece, Dergâh ve Kökler dergilerinde yer aldı. Bir öykü kitab...
1963’te doğdu. MÜ Basın Yayın Yüksek Okulu’nu bitirdi. Garsonluk, tezgahtarlık gibi serbest işlerde çalıştı, bir süre gazetecilik yaptı. Öykü kitapları dışında Kertenk...
1942’de İnkışla Köyü/ Sarıkaya/ Yozgat’ta doğdu. Kayseri Mimar Sinan Öğretmen Okulu’nu (1960), Gazi Eğitim Enstitüsü Resim Bölümü’nü bitirdi (1964). AÜ İlahiyat Fakültesi’...
1966’da Mazıdağı/Mardin’de doğdu. Adalet Yüksek Okulu’nu bitirdi. Edebiyat hayatına 1991’de Zaman gazetesinde yayınlanan bir yazısıyla başladı. Öykü ve yazıları Yedi İkli...
1936’da Adana'da doğdu. Öykücü Mustafa Ziyalan’ın babası. Adana Erkek Lisesi’ndeki öğreminimi yarıda bıraktı. Adana Şehir, Ankara Sanat (1955-67) tiyatrolarında oyunculuk ...
1967’de İstanbul’ da doğdu. İÜ Fen Fakültesi Biyoloji Bölümü ile MSÜ Devlet Konservatuarı Tiyatro Bölümü’nü bitirdi. 1987’den itibaren profesyonel olarak tiyatro, sine...
Hakkında bilgi bulunamamıştır. Öykü kitabı dışında Şiir ve Kız (2007) adlı kitabı bulunmaktadır.
1962’de doğdu. Galatasaray Lisesi ve İÜ Edebiyat Fakültesi İngiliz Dili ve Edebiyatı’nı bitiridi. Reklam yazarı olarak çalıştı.
1973’te Ilgın / Konya’da doğdu. A.Ü. Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksek Okulu’nu bitirdi (1984). Editörlük ve spikerlik yaptı.
1959’da Demirci / Manisa’da doğdu. Erciş Lisesi’nde (1982), İstanbul ve İzmir’de çeşitli okullarda öğretmenlik yaptı. Kısa bir süre Beyoğlu ilçe Milli Eğitim Şube Müdürlü...
1965’te Bingöl’de doğdu. İlk ve ortaöğrenimini İzmir’de tamamladı. EÜ Ziraat Fakültesi’ni bitirdi (1989). Lokantacılık, kahvehanecilik, reklamcılık yaptı. Halen reklam ...
1963’te Akhisar/Manisa’da doğdu. Asıl adı, Nur Ahıska’dır. Kadıköy Kız Lisesi’ni, MSÜ Sinema – Televizyon Bölümü’nü bitirdi (1994); aynı bölümde yüksek lisans yaptı. Sa...
1960’ta Hadim / Konya’da doğdu. İlk ve orta öğrenimini Ankara’da tamamladı. İÜ Edebiyat Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü’nü bitirdi (1986). Ansiklopedi ve dergile...
1971’de Üsküdar/İstanbul’da doğdu. 1992'de DEÜ Hukuk Fakültesi'nden mezun oldu. Edebiyat hayatına 1994'te Varlık'ta yayınlanan bir öyküsüyle başladı. Öyküleri, Adam Öyk...
1945’te Bingöl’de doğdu. Öykücü Gülçin Durman’ın babası. Bingöl Sarayiçi İlkokulu’nu bitirdi (1957). Bingöl ve Elazığ’da savacılık, tuğlacılık, terzilik, berberlik yaptı...
1959’da İstanbul’da doğdu. Gazetecilik ve Halkla İlişkiler Yüksek Okulu’nu bitirdi (1980). Mizah edebiyatına Gırgır’da başladı, ilk mizahi oyunu TRT İstanbul Radyosu’nd...
1909’da İstanbul’da doğdu. Bezmialem Valide Sultan ve Büyük Reşit Paşa Nümune mekteplerini, Vefa İdadisi’ni, İstanbul Lisesi’ni bitirdi. Bordeux Lisesi’nde bir yıl okudukt...
1924’te Çemişkezek / Tunceli’de doğdu. Gazi Eğitim Enstitüsü Pedagoji Bölümü’nü bitirdi. İlkokul öğretmenliği ve müfettişlik yaparak emekli oldu (1944-77). Uytun Yayıne...
1978’de İstanbul’da doğdu. Hemşirelik eğitimi aldı. Müjdat Gezen Sanat Merkezi’nde yazarlık eğtimi aldı.
En son aranan öykücüler