Menu

Öykücüler Sözlüğü

  • SELVİGÜL KANDOĞMUŞ ŞAHİN

    1971’de Reşadiye / Tokat’ta doğdu. İlk ve ortaokulu Babaeski’de, liseyi İstanbul’da okudu. AnaÜ İktisat Fakültesi’ni bitirdi (1995). Bir süre muhabirlik yaptı. Bahçelevl...

  • SEMA KAYGUSUZ

    1972’de Samsun’da doğdu. İlk ve orta öğrenimini Gaziantep, Kars ve İzmir’de tamamladı. GÜ İletişim Bilimleri Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü’nü bitirdi (199...

  • SEMRA AKTUNÇ

    İstanbul’da doğdu. Öykücü Hulki Atnuç’un karısı. İlk, orta ve yüksek öğrenimini İstanbul’da tamamladı; İÜ Edebiyat Fakültesi Felsefe Bölümü’nü bitirdi (1971). Mudanya Lis...

  • SEMRA ÖZDAMAR

    1956’da Bursa’da doğdu. Amerikan Kız Koleji’ni bitirdi. Fotomodel ve sinema oyuncusu olarak çalıştı (1973-80). Oyunculuğu bıraktıktan sonra edebiyata yöneldi; öyküleri çe...

  • SEMRA TOPAL

    1964’te Eskişehir’de doğdu. AnaÜ İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İktisat Bölümü’nü bitirdi. Bayan Mira’yla Ufak Bir Gezinti’siyle 1992 Yaşar Nasi Nayır Gençlik Ödü...

  • ŞEMSETTİN YAPAR

    1971’de Çamlıyayla / Mersin’de doğdu. İlk öğrenimini köyünde, orta öğrenimini Antalya’da tamamladı. Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı B...

  • ŞEMSİ BELLİ

    1929’da Arapkir/Malatya’da doğdu. AÜ Hukuk Fakültesi’ni bitirdi (1950). Gazetecilik, avukatlık, öğretmenlik yaptı. Millet Partisi’nde genel sekreterlik yaptı (1969). Ede...

  • SERAP GÖKALP

    Bursa’da doğdu. N. Nigar Halit imzasını da kullandı. Devlet memurluğu, özel kuruluşlarda sekreterlik (1986), bilgisayar operatörü, pazarlama ve müşteri ilişkileri elemanı...

  • SERAP TEKİN

    Hakkında bilgi bulunamamıştır.

  • SERAY ŞAHİNER

    1984’te Bursa’da doğdu. Oruçgazi İlköğretim Okulu’nu, Pertevniyal Anadolu Lisesi’ni bitirdi. İÜ İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü’nde okuyor. Garsonluk, konfeksiyo...

  • SERDAR RİFAT KIRKOĞLU

    1956’da İstanbul’da doğdu. İÜ İktisat Fakültesi'ni bitirdi; aynı üniversitenin Felsefe Bölümü'nde yüksek lisans yaptı. Edebiyat hayatına çeviriler yaparak başladı. Öyk...

  • SERDAR TUNCER

    1978’de Ankara’da doğdu. Yerel radyo ve televizyonlarda edebiyat programları hazırlayıp sunuyor.

  • ŞEREF YILMAZ

    1967’de Antalya’da doğdu. Antalya Lisesi’ni, SelÜ Eğitim Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü’nü bitirdi (1991). Türk dili üstüne yüksek lisans yaptı (2002). Semerka...

  • SERHAT KESTEL

    1922’de İstanbul’da doğdu. Tam adı Ayşe Serhat Kestel. İlk ve orta okulu Tokat ve Trabzon’da, Lise’yi İstanbul’da Kandilli Kız Lisesi’nde okudu (1939). İstanbul Yüksek Öğr...

  • SERKAN IŞIN

    1976’da İstanbul'da doğdu. Çapa İlkokulu, Özel Kültür Koleji ve Kabataş Erkek Lisesi'ni bitirdi. İTÜ Fen-Edebiyat Fakültesi Fizik Mühendisliği Bölümü’nde okuduktan sonra ...

  • SERKAN TÜRK

    1977’de Trabzon’da doğdu. KTÜ ve AnaÜ’de işletme öğrenimini gördü. Çeşitli radyo ve tv’lerde program yardımcısı, sunucu ve yönetici olarak çalıştı. Ercan Yılmaz ve Arzu ...

  • SERPİL GÜLGÛN

    1958’de İstanbul’da doğdu. Notre Dame de Sion Lisesi’ni bitirdi. MÜ İktisadi idari Bilimler Fakültesi’ndeki yüksek öğrenimini tamamlamadı. Dergilerde çevirmenlik yaptı...

  • SERVER ZİYA GÜREVİN

    Hakkında bilgi bulunamamıştır.

  • SETENAY ÖZBEK

    1961’de İstanbul’da doğdu. Erenköy Kız Lisesi’ni, M.Ü. Güzel Sanatlar Fakültesi Sahne ve Görüntü Sanatları, sinema Televizyon Ana Sanat dalı’nı bitirdi. İngiliz Dili ve ...

  • SEVDA KAYNAR

    1951’de Ağrı’da doğdu. İlk ve orta öğrenimini çeşitli illerde tamamladı. Reklam yazarlığı yaptı. Halen ABD’de yaşıyor.