Menu

Öykücüler Sözlüğü

  • SAVAŞ BÜKE

    Hakkında bilgi bulunamamıştır.

  • ŞEBNEM İŞİGÜZEL

    1973’te Yalova’da doğdu. Yalova Lisesi’ni, İÜ Edebiyat Fakültesi Antropoloji Bölümü’nü bitirdi (1995). Sokak dergisinde bant karikatürleri yayınladı (1990). Özel televi...

  • ŞEBNEM SEMA TUNCEL

    Londra Üniversitesi, University College London’da dil ve edebiyat alanında yüksek lisans, edebiyat felsefesi alanında mphil yaptı. Post-doktora çalışmalarını Aston Üniversi...

  • SEÇKİN GÜNDÜZ

    1949’da İstanbul’da doğdu. Kabataş Erkek Lisesi’ni (1966), ODTÜ Maden Mühendisliği’ni bitirdi (1970), aynı yerde yüksek lisans yaptı. Maden Yüksek Mühendisi olarak Alman...

  • SEDA ARUN

    1947’de İstanbul’da doğdu. İlkokulu Kadıköy Kız Koleji, ortaokulu özel Marmara Koleji’, liseyi Üsküdar Özel Türk Kız Koleji’nde okudu. İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi...

  • SEDEF ÖZKAN

    1969’da Ankara’da doğdu. Deneme Lisesi’ni, AÜ Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi Rus Dili ve Edebiyatı Bölümü’nü bitirdi. Moskova Puşkin Enstitüsü’nde resim dersleri aldı. Re...

  • SEFA KAPLAN

    1956’da Çorum’da doğdu. Gazi Eğitim Enstitüsü Türkçe bölümü’nü bitirdi. 1984’te öğretmenliği bırakarak gazeteciliğe başladı. Bir süre İngiltere’de yaşadı. Edebiyat hay...

  • SELAHATTİN ENİS

    1892’de Antalya’da doğdu. Tam adı Selahattin Enis Atabeyoğlu. Hukuk öğrenimini Birinci Dünya Savaşı’nın çıkması üzerine askere alınınca tamamlayamadı. Âyan Meclisi kât...

  • SELAHATTİN KARAKAYA

    1916’da Merzifon / Amasya’da doğdu. Bursa Erkek Lisesi’ni (1938), AÜ Siyasal Bilgiler Fakültesi’ni bitirdi (1942). Maliye ve Ticaret bakanlıklarında çeşitli kademelerde...

  • SELAHATTİN YUSUF

    1974’te Trabzon’da doğdu. AÜ Siyasal Bilgiler Fakültesi’ni bitirdi (1997). Ülke, Yeni Şafak, Milli Gazete, Gerçek Hayat dergi ve gazetelerinde yazı. İstanbul’da yaşıyor...

  • SELAMİ İZZET

    1896’da İstanbul’da doğdu. Tam adı Selami İzzet Sedes. Mehmet Rauf’un damadı. Burhan-ı Terakki’yi ve Galatasaray Sultanisi’ni bitirdi. Darulfünün Edebiyat Şubesi’ndeki öğ...

  • SELÇUK BARAN

    1933’de Ankara’da doğdu. Ankara Kız Lisesi’ni, AÜ Fakültesi’ni bitirdi (1954). Aynı fakültenin Banka ve Ticaret Hukuku Enstitüsü’nde kurs müdürü (1958-68), 1995’ten itiba...

  • SELÇUK EREZ

    1936’da İstanbul’da doğdu. Tam adı İsmail Selçuk Erez. İÜ Tıp Fakültesi’ni bitirdi (1962). ABD’de kadın doğum ihtisası yaptı; jinekolojik onkoloji üzerine ek eğitim aldı; ...

  • SELÇUK ORHAN

    1977’de Şuhud / Afyon’da doğdu. Orta öğrenimini Üsküdar Anadolu Lisesi’nde tamamladı (1995). Bozgaziçi Üniversitesi İşletme Bölümü’nü bitirdi (2001). Öykülerini 1998’de...

  • SELİM CAVİD YAZMAN

    Hakkında bilgi bulunamamıştır.

  • SELİM GÜNDÜZALP

    Hakkında bilgi bulunamamıştır.

  • SELİM İLERİ

    1949’da İstanbul’da doğdu. Galatasaray Lisesi’nde başlayan orta öğrenimini Atatürk Erkek Lisesi’nde tamamladı (1968). İÜ Hukuk Fakültesi’ndeki öğrenimini yarıda bırakarak...

  • SELİM SABİT SALINAN

    Hakkında bilgi bulunamamıştır.

  • SELMA FINDIKLI

    1965’te Kayseri’de doğdu. İlk ve orta öğrenimini Eskişehir'de tamamladı; HÜ Fransız Dili ve Edebiyat Bölümü'nü bitirdi. 1986'dan beri TRT Ankara Radyosu'nda dramaturg olar...

  • SELMANAZ GERİDÖNMEZ

    Denizli’de doğdu. Tam adı Selmanaz Dündar Geridönmez. Açıköğretim Fakültesi İş İdaresi Bölümü’nü bitirdi. Çeşitli illerde Laboratvuar Teknisyeni olarak çalıştı (1973-199...