1948’de Kozan / Adana’da doğdu. İlk ve otaöğrenimini Kozan’da okudu. İÜ Gazetecilik Yüksek Okulu’nu bitirdi. Gazeteci olarak çalışmaya başladı (1978). Çukurova Gazetecil...
1907’de İstanbul’da doğdu. Tam adı Süleyman Cevdet Kudret; Solak soyadını Kudret olarak değiştirdi. Numune-i İrfan İlkokulu’nu, Davutpaşa ortaokulunu bitirdi. İstanbul Erk...
1959’da İstanbul’da doğdu. Kabataş Erkek Lisesi’ni (1977), İÜ SBF Siyaset ve Kamo Yönetimi Bölümü’nü bitirdi (1981). 1984’te gazeteciliğe başladı; Cumhuriyet, Güneş ve öz...
1960’ta Refahiye /Erzincan’da doğdu. İlk öğrenimini Refahiye’de, orta öğrenimini Beşikdüzü Öğretmen Lisesi’nde (Trabzon, 1978) tamamladı. İstanbul Devlet Güzel Sanatlar ...
1915’de İstanbul’da doğdu. Galatasaray Lisesi’ni ve İstanbul Güzel Sanatlar Akademisi Mimarlık Bölümü’nü bitirdi (1943). Tekel Genel Müdürlüğü ve Bayındırlık Bakanlığı’n...
1916’da İstanbul’da doğdu. İlk ve orta okulu Mersin’de, liseyi İstanbul Erkek Lisesi’nde okudu. Ankara Yüksek Ticaret Okulu’nu, AÜ Hukuk Fakültesini bitirdi. Ziraat Fakü...
BÜ Uluslararası İlişkiler ve Siyaset Bilimler Bölümü’nü bitirdi. TimeOut, İstanbul dergilerinde yazarlık, editörlük, çevirmenlik yaptı. Halen Chat dergisinin editörlüğünü...
1960’ta İstanbul’da doğdu. Tam adı Rüştü Cumhur Orancı. Davutpaşa Lisesi’ni son sınıfından ayrıldı. Yabancı bir denizcilik şirketinde gemi telsiz operatörlüğü yaparak dü...
1955’te doğdu. Tam adı, Abdurrahman Cüneyt Tekin. BÜ Elektronik Yüksek Teknikerliği Bölümü’nü bitirdi (1977). Tiyatro ile uğraştı. 1990’da Almanya’ya yerleşti, halen ora...
1968’de İstanbul’da doğdu. MSÜ Konservatuarı Oyunculuk Bölümü’nü bitirdi. Özel tiyatrolarda çalıştı. Açık Radyo’da öykü programı yaptı. Pera Güzel Sanatlar’da oyunculuk...
En son aranan öykücüler