Menu

Öykücüler Sözlüğü

  • GÜNER ENER

    1935’de Samsun’da doğdu. İlk ve ortaokulu İstanbul’da okudu. Ankara Kız Lisesi’ndeki öğrenimini yarda bıraktı. Devlet Güzel Sanatlar Akademisi Resim Bölümü Prof. Bedri Rah...

  • GÜNER SÜMER

    1939’da Ankara’da doğdu. Öykücü, romancı Adalet Ağaoğlu’nun kardeşi. Ankara Atatürk lisesini bitirdi. AÜ Hukuk Fakültesi’ndeki yüksek öğrenimini tamamlamadı. Paris’te yön...

  • GÜNEY DİNÇ

    1936’da İzmir’de doğdu. Karşıyaka Lisesi’ni, İÜ Hukuk Fakültesi’ni bitirdi (1982). Türkiye İşçi Partisi’nin İzmir İl Başkanlığı ve Genel Yönetim Kurulu Üyeliği görevler...

  • GÜNGÖR GENÇAY

    1934’te İstanbul’da doğdu. Tavşanlı İlkokulu’nu, Uşak Lisesi’ni (1955), İstanbul Matbaacılık Okulu’nu bitirdi. Serbest işlerle uğraştı (1957-60), Yapı Kredi Bankası Amsa...

  • GÜNHAN KUŞKANAT

    1962’de İstanbul’da doğdu. İlk ve ortaöğrenimini İstanbul’da tamamladı. ABD’de bulundu (1980-83); MÜ İngiliz Dili Bölümü’nü bitirdi (1988). YetÜ’nde öğretim görevlisi o...

  • GÜNSELİ İNAL

    1947’de İstanbul’da doğdu. Atatürk Kız Lisesi’ni, İÜ Edebiyat Fakültesi Felsefe Bölümü’nü bitirdi (1974). 1994’ten beri Galeri Baraz’da danışman olarak çalışıyor. Yeni ...

  • GÜRDAL OKUDUCU

    Hakkında bilgi bulunamamıştır.

  • GÜRHAN TÜMER

    1944’te İzmir’de doğdu. İzmir Saint Joseph Fransız Koleji’nde, ABD Libertyville High School’da, İTÜ Mimarlık Fakültesi’nde okudu. Aynı üniversitede yüksek lisans yaptı. E...

  • GÜRHAN UÇKAN

    1948’de Ankara’da doğdu. İlk ve orta öğrenimini Ankara’da tamamladı. ODTÜ İdari Bilimler Fakütesi’ni bitirdi (1973). Doktora yapmak için gittiği İsveç’te yerleşti. Şiir...

  • GÜRSEL KORAT

    1960’ta Kayseri’de doğdu. Asıl adı Gürsel Sağlamöz. İlk ve orta öğrenimini Kayseri’de tamamladı. AÜ Eğitim Bilimleri Fakültesi’ni bitirdi. 12 Eylül darbesinden önce siya...

  • GÜVEN TUNÇ

    1958’de Erzincan’da doğdu. Sosyal Hizmetler Akademisi’ni bitirdi. Siyasal düşünceleri nedeniyle koğuşturmaya uğradı, aklandı. Halen Ankara’da yaşıyor. ...

  • GÜVEN TURAN

    1943’te Gerze / Sinop’ta doğdu. İlkokulu Samsun’da okudu (1956). Samsun Maarif Koleji’ni (1963), DTCF İngiliz Dili ve Edebiyatı Bölümü’nü bitirdi (1968); aynı bölümde yük...

  • GÜZELCE ASUMAN

    1969’da Lâdik / Samsun’da doğdu. Güzel Sanatlar eğitimi aldı. Bir süre grafiker olarak çalıştı. Çeşitli resim sergilerine katıldı. Hat sanatıyla tanıştıktan sonra resim...

  • GÜZİDE SABRİ

    1883’te İstanbul’da doğdu. Soyadı Aygün. Özel eğitim gördü. hastalıklı bünyesi nedeniyle, taşra memuru olan babasının yanında değil, İstanbul’da annesinin yanında büyüdü....