Menu

Öykücüler Sözlüğü

  • ZAFER ALTIN

    Hakkında bilgi bulunamamıştır.

  • ZAFER ALTUNKOZAOĞLU

    1955’de Yusufeli / Artvin’de doğdu. İlk, ortaöğrenimini Yusufeli’nde tamamladı. Erzurum Kazım Karabekir Eğitim Enstitüsü Sosyal Bilgiler Bölümü’nü bitirdi (1979). Daha son...

  • ZAFER BERKE

    1957’de Ankara’da doğdu. İlk ve orta öğrenimini İstanbul’da tamamladı. İTÜ Maden Fakültesi’ni bitirdi. Sanayi ve inşaat sektöründe çalıştı. Öyküleri Varlık, Milliyet ...

  • ZAFER DORUK

    1956’da Bitlis’te doğdu; Adana Erkek Lisesini bitirdikten sonra hayata atıldı. İşportacılık yaptı, özel bir okulun kütüphanesinde çalıştı. Seyhan Belediyesi Orhan Kema...

  • ZAFER KÖSE

    1970’de Gemlik / Bursa’da doğdu. Çocukluklugu Almanya’da geçti. Gemlik Ortaokulu’nu, Bursa Demirpaşa Endüstri Meslek Lisesi’ni, MÜ Teknik Eğitim Fakültesi’ni bitirdi (199...

  • ZAFER YALÇINPINAR

    1979’da İstanbul’da doğdu. İstek Vakfı Belde Kolejini (1997), MÜ Ekonometri Bölümü’nü bitirdi (2002). Aynı üniversitenin Bankacılık ve Sigortacılık Enstitüsü’nde yüksek l...

  • ZEHRA İPŞİROĞLU

    1948’de İstanbul’da doğdu. Tam adı Zehra İpşiroğlu Mecklenburg. Sanat tarihçisi Mazhar İpşiroğlu’nun kızıdır. Avusturya Lisesi’ni (1967), İÜ Fen Edebiyat Fakültesi Alman ...

  • ZEHRA TIRIL

    1963’te Bünyan / Kayseri’de doğdu. İlk ve orta öğrenimini Bünyan’ta tamamladı. Isparta Meslek Yüksek Okulu Muhasebe Bölümü’nü bitirdi (1986). Türk Telekom’da çalışıyor....

  • ZEHRA ÜNÜVAR

    1956’da Akhisar / Manisa’da doğdu. Bolu Kız Öğretmen Okulu’nu, İzmir Eğitim Enstitüsü Edebiyat Bölümü’nü bitirdi. Çeşitli ortaokul ve liselerde öğretmenlik yaptı. En so...

  • ZEKERİYA SAKA

    1947’de Akçaabat / Trabzon’da doğdu. Trabzon Erkek Öğretmen Okulu’nu (1967), Trabzon Fatih Eğitim Enstitüsü Türkçe Bölümü’nü bitirdi (1977). Lisans eğitimi Açıköğretim Fa...

  • ZEKİ BULDUK

    1973’te Kırşehir’de doğdu. İlk ve ortaöğrenimini Kırşehir’de tamamladı. İÜ Edebiyat Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü’nü bitirdi (2001). Ümraniye Belediyesi Cahit Z...

  • ZEKİ KAYAHAN COŞKUN

    Hakkında bilgi bulunamamıştır.

  • ZEKİ OĞUZ

    1951’de Tatköy / Konya’da doğdu. Konya Erkek Sanat Enstitüsü’nü bitirdi (1967). 1991’den beri Tarım İl Müdürlüğü’nde memur olarak çalışıyor, fotoğrafçılıkla uğraşıyor. ...

  • ZELAL BOZARSLAN

    Hakkında bilgi bulunamamıştır.

  • ZELİHA AKÇAGÜNER

    1935’te Divriği/Sivas’ta doğdu. Kız Teknik Öğretmen Okulu’nu dışarıdan bitirdi. İzmir Karşıyaka Ortaokulu’ndaki ev ekonomisi öğretmenliğinden emekli oldu. İzmir ve An...

  • ZERRİN KOÇ

    1956’da Samsun’da doğdu. Samsun 19 Mayıs Lisesi’ni bitirdi (1972). Samsun Sanat Dergisi’nin kurucuları arasında yer aldı ve bu dergiyi bir süre yönetti. Edebiyat hayatı...

  • ZEYNEP ALİYE

    1952’de Samsun’da doğdu. Tam adı Zeynep Aliye Dündar. İlk ve ortaöğrenimini Samsun’da tamamladı. İstanbul Atatürk Eğitim Enstitüsü’nü bitirdi. İstanbul ve Almanya’da Tür...

  • ZEYNEP ANKARA

    1957’de Ankara’da doğdu. Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi’nde psikoloji öğrenimini tamamlayıp HÜ’nde master yaptı. Ankara dışında bir hastanede bir süre psikolojik danışma...

  • ZEYNEP AVCI

    1947’de Kütahya’da doğdu. Ortaokulu Erenköy Kız Koleji Lisesi’nde, liseyi Kadıköy Kız Koleji’nde okudu. ODTÜ İdari Bilimler Fakültesi’nde ve İÜ Edebiyat Fakültesi sosyoloj...

  • ZEYNEP BALCILAR

    1949’da Muğla’da doğdu. Orta öğrenimini İstanbul’da tamamladı. Gazi Eğitim Enstitüsü Müzik Bölümü’ndeki eğitimini yarıda bıraktı. İstanbul Belediyesi’nde çalıştı. Evlendi...