1935’te İstanbul’da doğdu. Ödemiş İstiklâl İlkokulu’nu, Ödemiş Ortaokulu’nu, İstanbul Kabataş Lisesi’ni (1953), İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi (1959). Paris Huku...
1943’te İstanbul’da doğdu. İlk ve orta öğrenimini İstanbul’da, yüksek öğrenimini Almanya / Tübingen, Heidelberg ve Nürnberg’te felsefe, tarih, ekonomi okuyarak tamamladı....
1953’te İstanbul’da doğdu. İlkokulu Antalya ve Üsküdar’da okudu. Kadıköy Koleji’ni, İstanbul İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi’ni bitirdi. Gazetecilik yaptı; Cumhuri...
1967’de Ankara’da doğdu. Kadıköy Anadolu Lisesi’ni, İÜ Edebiyat Fakültesi Sosyoloji Bölümü’nü bitirdi. Çeşitli gazete ve dergilerde muhabirlik, istihbarat şefliği yaptı....
1972’de İzmir’de doğdu. İlk ve orta öğrenimini İzmir’de tamamladı. İÜ edebiyat Fakültesi Arkeoloji Bölümü’nü bitirdi (2003).
1972’de İstanbul’da doğdu. MÜ Güzel Sanatlar Fakültesi Sinema-TV Bölümü’nü bitirdi; aynı bölümde yüksek lisans yaptı. Kameraman olarak çalıştı (1992-97). Görüntü felsefes...
1965’te Akçaabat / Trabzon’da doğdu. İlk ve orta öğrerimini Akçabat’ta tamamladı. Edebiyat hayatına 1981’de Kıyı dergisinde yayınlanan öyküleriyle başladı. ...
1970'te Zonguldak’ta doğdu. İlk ve Ortaöğrenimini İstanbul'da tamamladı. İÜ Sosyoloji Bölümü'nü bitirdi, MÜ'nde Yönetim Sosyolojisi üzerine yüksek lisans yaptı. Öyküleri...
1963’te Gaziantep’te doğru. İlkokulu Gaziantep’te, ortaokul ve liseyi İzmir’de okudu. DEÜ Demirci Eğitim Yüksek Okulu Sınıf Öğretmenliği Bölümü’nü bitirdi. AÖF Türkçe Böl...
1939’da Torbalı / İzmir’de doğdu. Çanakkale Öğretmen Okulu’nu (1956), Gazi Egitim Enstitisü edebiyat Bölümü’nü (1959) bitirdi. Öğretmenlik yaptı. Prodüktor olarak TRT’y...
1938’de İzmir’de doğdu. İzmir Namık Kemal Lisesi’ni (1947), Ankara Devlet Konservatuvarı Tiyatro Bölümü’nü bitirdi (1961). 1960’tan itibaren tiyatro oyunculuğu, yönetmenl...
1935’te İstanbul’da doğdu. İstanbul Erkek Lesesi’ni, İstanbul Gazetecilik Ticaret Okulu’nu bitirdi. Türktel Ajans’ta spor muhabiri olarak işe başladı. Haber, Son Posta,...
1946’da Elbistan / Kahramanmaraş’ta doğdu. İlk ve ortaokulu Afşin’de, liseyi ve İlköğretmen Okulu’nu Kahramanmaş’ta okudu. İzmir Buca Eğitim Enstitüsü Türkçe Bölümü’nü bi...
1967’de Beykoz/İstanbul’da doğdu. İlk ve orta öğrenimini İstanbul’da tamamladı (1985). Levet Kırca Tiyatrosu (1985-88) ve Masal Gerçek Tiyatrosu’nda (1988-90) oyuncu ve...
1977’de İstanbul’da doğdu. tiyatro-sinema sanatçısı Erkan Yücel ve gazeteci-yazar Şükran Yücel’in oğlu. İzmir Amerikan Koleji’ni, DEÜ İktisat Bölümü’nü bitirdi. İÜ Radyo-...
1972’de İstanbul’da doğdu. Nişantaşı Anadolu Lisesi’ni bitirdi. Bozgaziçi Üniversitesi İş İdaresi Bölümü’nde iki yıl okuduktan sonra İÜ Edebiyat Fakültesi İngiliz Dili ve...
1948’de Acıpayam/Denizli’de doğdu. İlköğretimini Acıpayam’da, ortaöğrenimini Burdur’da, yükseköğrenimini MÜ İlahiyat Fakültesi’nde tamamladı (1971). İÜ İktisat Tarihi Böl...
1964’te Apasaraycık köyü/Çumra/Konya'da doğdu. İlkokulu Apasaraycık köyünde, orta ve liseyi Çumra'da okudu (1981). SelÜ İlahiyat Fakültesi’ni bitirdi (1986). Sarıcakaya/...
1942’de Antalya’da doğdu. Eğitim ve çalışma hayatını birlikte yürüttü. Antalya’nın köylerinde öğretmenlik, çiftçilik yaptı. Edebiyat hayatına 1972’de Yeni Dergi’de yayın...
1952’de Çamlıhemşin / Rize’de doğdu. Asıl adı, Yaşacan Terzi. İl ve orta öğrenimini Girsun’da tamamladı. AnaÜ İşletme Bölümü’nü bitirdi. Maliye Bakanlığı’nda memur olarak...
En son aranan öykücüler