Menu

Öykücüler Sözlüğü

  • ÇETİN YİGENOĞLU

    1948’de Kozan / Adana’da doğdu. İlk ve otaöğrenimini Kozan’da okudu. İÜ Gazetecilik Yüksek Okulu’nu bitirdi. Gazeteci olarak çalışmaya başladı (1978). Çukurova Gazetecil...

  • CEVAD TEVFİK ENSON

    Hakkında bilgi bulunamamıştır.

  • CEVDET KUDRET

    1907’de İstanbul’da doğdu. Tam adı Süleyman Cevdet Kudret; Solak soyadını Kudret olarak değiştirdi. Numune-i İrfan İlkokulu’nu, Davutpaşa ortaokulunu bitirdi. İstanbul Erk...

  • CEYHUN EMRE TEOMAN

    Hakkında bilgi bulunamamıştır.

  • CEZMİ ERSÖZ

    1959’da İstanbul’da doğdu. Kabataş Erkek Lisesi’ni (1977), İÜ SBF Siyaset ve Kamo Yönetimi Bölümü’nü bitirdi (1981). 1984’te gazeteciliğe başladı; Cumhuriyet, Güneş ve öz...

  • CİHAN AKTAŞ

    1960’ta Refahiye /Erzincan’da doğdu. İlk öğrenimini Refahiye’de, orta öğrenimini Beşikdüzü Öğretmen Lisesi’nde (Trabzon, 1978) tamamladı. İstanbul Devlet Güzel Sanatlar ...

  • CİHAT BURAK

    1915’de İstanbul’da doğdu. Galatasaray Lisesi’ni ve İstanbul Güzel Sanatlar Akademisi Mimarlık Bölümü’nü bitirdi (1943). Tekel Genel Müdürlüğü ve Bayındırlık Bakanlığı’n...

  • CİHAT ÖZHAN

    1916’da İstanbul’da doğdu. İlk ve orta okulu Mersin’de, liseyi İstanbul Erkek Lisesi’nde okudu. Ankara Yüksek Ticaret Okulu’nu, AÜ Hukuk Fakültesini bitirdi. Ziraat Fakü...

  • ÇİLER İLHAN

    BÜ Uluslararası İlişkiler ve Siyaset Bilimler Bölümü’nü bitirdi. TimeOut, İstanbul dergilerinde yazarlık, editörlük, çevirmenlik yaptı. Halen Chat dergisinin editörlüğünü...

  • CUMHUR ORANCI

    1960’ta İstanbul’da doğdu. Tam adı Rüştü Cumhur Orancı. Davutpaşa Lisesi’ni son sınıfından ayrıldı. Yabancı bir denizcilik şirketinde gemi telsiz operatörlüğü yaparak dü...

  • CÜNEYT TEKİN

    1955’te doğdu. Tam adı, Abdurrahman Cüneyt Tekin. BÜ Elektronik Yüksek Teknikerliği Bölümü’nü bitirdi (1977). Tiyatro ile uğraştı. 1990’da Almanya’ya yerleşti, halen ora...

  • CÜNEYT UZUNLAR

    1968’de İstanbul’da doğdu. MSÜ Konservatuarı Oyunculuk Bölümü’nü bitirdi. Özel tiyatrolarda çalıştı. Açık Radyo’da öykü programı yaptı. Pera Güzel Sanatlar’da oyunculuk...