Menu

Öykücüler Sözlüğü

  • REMZİ KARABULUT

    1963’te Sarıkamış’ta doğdu. İlkokuldan sonra öğrenim görmedi. Resimle ilgilendi, sergiler açtı. Halen Tarsus’ta yaşıyor. Öykü kitabı dışında Hep Doğruyu Söyleyen Ya...

  • REMZİYE BATUHAN

    Hakkında Bilgi Bulunamamıştır.

  • RENGİN BİNGÖL

    Hakkında bilgi bulunamamıştır.

  • REŞAN YILDIRIM

    Nusaybin / Mardin’de doğdu. İlk ve ortaokulu Mersin’de, liseyi Aydın’da okudu. KSÜ Elbistan Meslek Yüksek Okulu Büro Yönetimi ve Sekreterlik Bölümü’nü bitirdi. Kargo ve n...

  • REŞAT ENİS

    1909’da İstanbul’da doğdu. Tam adı Reşat Enis Aygen. İstanbul Erkek Lisesi’ni bitirdi. Yüksek Ticaret Okulu’ndaki öğrenimini yarıda bıraktı. Vakit, Milliyet, Haber, Cum...

  • REŞAT NURİ GÜNTEKİN

    1889’da İstanbul’da doğdu. İlköğrenimi, İstanbul/Selimiye ve Çanakkale’deki mahalle mektebinde, ortaöğrenimini ise İzmir’de Frerler Fransız mektebinde tamamladı. İstanbu...

  • REYHAN YILDIRIM

    1962’de İstanbul’da doğdu. Üsküdar Kandilli Kız Lisesi’ni, İTÜ Kimya ve Metalurji Fakültesi Metalurji Mühendisliği Bölümü’nü bitirdi. Bilgi teknolojileri alanında çalışt...

  • RIFAT ILGAZ

    1910’da Cide/Kastamonu’da doğdu. İlkokulu Cide ve Terme’de, ortaokulu Kastamonu’da okudu. Maddi güçlükler nedeniyle liseden ayrılıp, Kastamonu Muallim Mektebi’ni bitirdi ...

  • RIZA KIRAÇ

    1970’de İstanbul’da doğdu. Dokuz Eylül ve MÜ Güzel Sanatlar Fakültesi’nde sinema-TV eğitimi aldı. Çeşitli belgesellerde, tanıtım ve reklam filmlerinde yönetmen asistanlığ...

  • RUHAN MAVRUK

    1956’da İstanbul’da doğdu. İlk ve ortaöğrenimini İstanbul’da tamamladı. İTİA Gazetecilik ve Halkla İlişkiler Yüksek Okulu’nu bitirdi (1978); aynı alanda yüksek lisans yapt...

  • RUŞEN ARSLAN

    Hakkında bilgi bulunamamıştır.

  • RUŞEN HAKKI

    1936’da Kütahya’da doğdu. Tam adı Ruşen Hakkı Özpençe. Kütahya Erkek Sanat Enstitüsü’nü (1954) bitirdi. Tapu ve fen memurluğu, boksörlük, gazetecilik yaptı. Edebiyat h...