Menu

Şiir

Edebistan Tüm Yazılanlar

  • HECE TAŞIM
    HECE TAŞIM

    kelimeler denizinden geçtimsessiz kaldım onca kelimenin içindeo kadar sessiz bıraktın ki beniıslanmadan aştım bütün o ummanıkendimden çok uzaklara git...

  • HER İNSAN BİR ROMAN
    HER İNSAN BİR ROMAN

    Yazsam diyorum hep yazsamİçimden geleni boşaltsamGenişlemez sadece göğüs kafesimOlur belki bir ders çıkaranSöz dinlemekle kalmayıp,Büyüklerden tavsiye...

  • KUŞ ÇIKMAZI
    KUŞ ÇIKMAZI

    Bulutluydu, yağacak dedilerGökten önce kandım söyleneneDefalarca verdiğim söz bir daha veremem derkenBir kuş indi kayarak çatıdan..Bir oğul annesinin ...

  • Adı Cemal Süreya Olan Şiir
    Adı Cemal Süreya Olan Şiir

    Karıştırdıkça sayfaları şiir bulaşıyorBir kelime arıyorum Cemal Süreya’daÜst kata çıkıp sesime bakarkenHoparlörlerinden İstanbul’unDuyuyorum“Biraz şii...

  • KUSURLU BAHAR
    KUSURLU BAHAR

    bir yanı hep kusurlu bir bahar gibiyimher hikâyede ben üşürümpiştovu kendi elinde patlayanaslında bir dağ değildimbir janus ağrısı gibi saplanır böğrü...

  • KİREÇLİ TOPRAK
    KİREÇLİ TOPRAK

    kırk kat korku üstüne bir de kırıklıkörtülmüş olarak tutulduğunda sanayenicecik öten kar serçesihenüz değmiş kökleri suya fidanaşk ile yaşlanmış ihtiy...

  • ATL-ANT-İS
    ATL-ANT-İS

                             ...

  • SEN KÖTÜ OLMA DİYE
    SEN KÖTÜ OLMA DİYE

    Konduğun dal sevinir, içtiğin gözeBaktığın pencerelerde gök bahçeleriKelimeler sevinir konuştuğundaSustuğunda sessizlikO kadar çok sebebin var gülümse...

  • ÇEKİŞMEYEN CANDA UMUT
    ÇEKİŞMEYEN CANDA UMUT

    Yeni doğmuş çocukları ölen anneler gibiMahzundur sevilmeyi reddeden hevesHani gözleri başka yerlerinden bakar ya yavrularınZapt edilmez onun uçuşları ...

  • YALINAYAK AĞRI
    YALINAYAK AĞRI

    Bu ağrıyı ilk annemin sırtı anlatmıştı banaSade-ceMisafir gelince oturulan bir somyamız vardıHani öyle yüksekEtekleri dantelliAltında tüm dünyanın kah...

  • KESİK KAN
    KESİK KAN

    Çabuk içersin çayı, suyu, her şeyiBilmem Azrail bir şairi başka mı karşılarBir kadın hem güzel hem şair olamazBirinden birine vurur tekmeyiSadakat ağı...

  • pitoresk şiir
    pitoresk şiir

    körüm ben gözlerim oltabak tutuşuna bıraktım kendimitabağı sofraya koyuşunasofranın sensiz sofra olmayışınahüzünle yavaşlamanahüzünle var olmanagülmek...

  • GÖRMEK İSTERİM DİYE
    GÖRMEK İSTERİM DİYE

    Takıların olmadan da güzelsin,Süsün kendi tavrında, kendi tenin deGörülmüş mü bir çiçeğin aynalara çıktığıKüpeçiçeğinin küpe taktığı bileDudağında aça...

  • İzninle Ben Mühletime Ad Koyacağım
    İzninle Ben Mühletime Ad Koyacağım

                                              &nb...

  • ADI YOK ÇOCUKLAR
    ADI YOK ÇOCUKLAR

    cepleriniz dopdolu nefretbirinizin adı zülküfdiğerinin adı bulutoysa benim adım kudretsiz nereden geldinizüstünüz başınız küfkoyu gölgeli ağaçlarıkışı...

  • yıllık
    yıllık

    kan gördüm çocukken aşk gördümgece gündüzdemlenen insanların tiksinçliğindegün verdik ömrümüzdenallah vermişken bize üç satırlık ömürlerher gece yalva...

  • OYUNDA
    OYUNDA

    Senin düşünde bir dağBenim düşümde bir dağİkisi de aynı dağO dağın kuytusundaBir ağaca yaslanıpBir güzel uyuyoruzDüşümüzde ağacınDüşünü yorumluyorDili...

  • Bekleyiş Şiiri
    Bekleyiş Şiiri

    içimizde duvar yazıları kara bir gecemendil kenarı bir incelikte seslersalon müzikleri gibi solgun çocuklarçığlığı ateş, susuşu merhametşiirsiz, aysız...

  • ANARKALİ
    ANARKALİ

    Solgun                 sönmüş rakip tanımayan gözbeni sen eleverdin modern zamanlaratutuldum güneş burcun...

  • BENDEN ALIP GİT
    BENDEN ALIP GİT

    Gitmek istiyorsun anlıyorum, buyurÇantana birkaç acı koydum af buyurBirkaç yıllanmış kitap, seni okuyacakHem nerden bileceksin, okunmadanHangi satırda...