Menu

Şiir

Edebistan Tüm Yazılanlar

  • GEL
    GEL

    GELYüklü kervan yola koyulduHanlar viran viran oldu gelYoklu devran yıla doyulduOnlar viran viran oldu gelYıktı ferman sala koyulduAnlar ziyan ziyan o...

  • YEŞİL ÇİZMELİ ÇOCUKLUĞUM
    YEŞİL ÇİZMELİ ÇOCUKLUĞUM

    YEŞİL ÇİZMELİ ÇOCUKLUĞUMÇocukluk günlerimdeBir çift çizmem vardı benimBir perşembe günüBabam almıştı Nazilli pazarındanHani o Koca Cami'nin ...

  • ANLATILIR GİBİ DEĞİL
    ANLATILIR GİBİ DEĞİL

    Sonunda anladımİnsan ta kendisi şeytanınKarmaşık bir sürecin yamacındaykenNefsim kulaklarıma öfke fısıldıyorSorgusuz aklım karışıyor birdenElimde olma...

  • GİDELİM AYSUN HANIM
    GİDELİM AYSUN HANIM

    Uyandık Aysun HanımSahipsiz kapılarınÖzgürlüğe açılması gibi aralandı gözlerimizApaydın her yerGökyüzü bizi uyutunca Geceliğini çıkarmış üzerinde...

  • İZAHAT
    İZAHAT

    Ayrılık gerçeği düşünce usaHâlden anlamaz bir gergeftir yatakYalnızlık denilen kavram bir ayağı kırık masaYahut ağır bir hasta, yatalakAşk ışıltılar s...

  • BİR YERLERDE
    BİR YERLERDE

    Bugün, bir yerlerde öfkeyle sıkılıyor yumruklarKılıç kınından çıkıyorKinle bileniyor kelimeler soğuk törpülerdeİnsanlık, ağır ağır can çekişiyorUsta m...

  • ÇOCUKLUK SARAYIM
    ÇOCUKLUK SARAYIM

    Bu günlerin adamı değilsin der, sık sık hatunGiyerim bunu her seferinde bayramlık elbise gibi, mutluBereket Bakkaliyesi, Kısmet Manavı, câmi cemaatiMa...

  • AĞIT ORMANI
    AĞIT ORMANI

    Allah’ımBir hayat bırakılmış şuradaSonsuzluk ırmağınaBaktım çaresizceEtrafındaki boynu bükükKörpe yeşilliklereBaktımVe ağıt ormanı olupSessizce aktımA...

  • NAR AĞACI
    NAR AĞACI

    Bendeniz!Güneşe ulaşmak için, dallarımı her güneşe uzattığımdaİtinayla gelip keserler şaşırmaYeniden aynı gövdeden filiz veririmMalum, ben daha güneşi...

  • ÖZÜMÜN GÜRLEDİĞİ GÜN
    ÖZÜMÜN GÜRLEDİĞİ GÜN

    Yuvarlanan bir üzüm tanesi kadar rahat Doğal, bağlantısız, sempatik Kendi hâlinde beklentisiz biri olmalıyım benDahası bütün salkımları elimin tersiyl...

  • EY AŞK! HEY AŞK! YÜCE AŞK!
    EY AŞK! HEY AŞK! YÜCE AŞK!

    Senmişsin meğer, Pandora'nın kutusundan bize kalan. Varlığını aramakla geçen ömürlere, Yakınında olduğunu hissettirmeyen, Muzip bir cinmiş...

  • SEYİR
    SEYİR

    Tüm albenisiyle devam ederken hayat Ben seyrediyorum. Şöyle çekilmiş bir köşeye Olana bitene karışmadan Hayatı çatlatırcasına Müdahale ...

  • YOLCU
    YOLCU

    İlâhî rahmetin varlığı ve güzelliği Çepeçevre sardı gönlümüBir anına ömürler sığar Rabbim var Rabbim varSevincimin birazı kendimeyse Daha çoğ...

  • YETMEZ
    YETMEZ

    Bin yetmez Bir yetebilir Doğru arttır Allahım.Bir yitmez Bin yitebilir Doğru tarttır Allahım.

  • RÜZGAR
    RÜZGAR

    Yaprakta hal Bırakmadı Esti esti rüzgar Göç yolunda Kuşa hız olduYapraķta kal Bırakmadı Kesti kesti rüzgar Geç yolunda Koşa hı...

  • SALINCAK
    SALINCAK

    kimi sesler vardır, bir yamaçtan diğerine ulaşır da işitirsin, sanki yüreğine düşecektir yankısı,  o çağıl çağıl akış,  içte o dur durak bilmeyen...

  • ATLARIN VURULUŞU
    ATLARIN VURULUŞU

    Atları ayaklarından vurdular. Ve yavru ceylanları gözlerinden, Yavru kurşunlarla…Atlar ölürse, ayağımda prangalar, giderim. Vurulur yeni baştan kel...

  • BATIK KENTLER
    BATIK KENTLER

    Şehirler batarken ve ben, Sallamazken beşiğini devlerin, Mazi boğuluyordu serin sularda. Batıyordu insanlık.Titaniğe inananlar ve ötekiler di...

  • İSİMLER VE SIFATLAR
    İSİMLER VE SIFATLAR

    Sen dökerken inci tanelerini gözlerinden Ben kaf dağının ardında yükselen umuttum. Küçük görme lütfen beni, Sayemde nice hayaller yükseldi, ...

  • YALNIZ AĞAÇ
    YALNIZ AĞAÇ

    Düşün bir ağacı… Kuru dallarından fışkıran yeşil yaprakları, Kök salmış dört bir yana asırlardır… Şahlanmış, yücelmiş, tek başına yükselmiş. ...