Menu

Şiir

Edebistan Tüm Yazılanlar

  • KURDEŞEN GÜNLÜKLERİ
    KURDEŞEN GÜNLÜKLERİ

    1kafamın içinde görmediğim bir çekicin sesi yankılanıyorbir testerenin elektriği çarpa dolaşıyor gövdemdematkabın darbeli delişihepsi kafamın içindehe...

  • De Profundis Clamavi
    De Profundis Clamavi

    tekdüze ve çoğulcu yaşamların kıyısındaderinlerden bağırıyorumkendi kalmayı seçmeliincelikler uğruna tapınaktan kovulan.meşalesi yanmalı sonsuzcaçünkü...

  • Akşam diyordun işte oldu akşam *
    Akşam diyordun işte oldu akşam *

                             ...

  • DELİ ÇAYLARDA ŞAVKIR ŞARKILARIN KÜLLERİ
    DELİ ÇAYLARDA ŞAVKIR ŞARKILARIN KÜLLERİ...

    ceren gözlerinde kekikten güller ırgalanır tüllenmiş bir yarayı ürperten hançeri ebruşehzadenin söylemediği aşkını pusatla deli çaylar şavkır...

  • HAŞMETLİ ŞARKI
    HAŞMETLİ ŞARKI

    Atım gider ben giderimRüzgâr yetişmez ardımdanGöz kırparım turnalaraTurnalar bana bayılırAtım durur ben dururumDünya dönmeyi unuturKuğuları hatırlarım...

  • SÖYLEYİN GÖKLERE VE ÇÖLLERE
    SÖYLEYİN GÖKLERE VE ÇÖLLERE

    Ey mavi göklerde yankılanan siyah ağıtlarNeden hep kan birikiyor insan körfezinde?Söyleyin göklere ve çöllereBir fırtına daha kopsun,Söyleyin bulutlar...

  • BEYTÜL MAKDİS’TE BİR TÜRK
    BEYTÜL MAKDİS’TE BİR TÜRK

    İncecik bir toz bulutu ateşe yaklaştıİnsan için tutuşturulanYavaş yavaş eriyen parmaklarından geçenCaddeleri ve sokakları baştan başaSaran çocuk sesle...

  • GAZZELİ ÇOCUK
    GAZZELİ ÇOCUK

    Affet, affet beni,Bir daha hiç yaramazlık yapmam,Sözünden çıkmam, söyleEvimiz benim yüzümden mi yıkıldı anne?Neden bombalar yağıyor üzerimize?Hiç eşya...

  • ÇEŞMENİN HÜZNÜNÜ DAVULLAR
    ÇEŞMENİN HÜZNÜNÜ DAVULLAR

    kalenin bedenlerini berkitiyor kasiyer kızlar ordusu biteviye kül dağlarının ardında yığılı hayallerden bir avuç anı bile biriktiremiyo...

  • Bay Abraş Vay
    Bay Abraş Vay

    badem gözlüydü ölen demek ki körşeytan sağınlığını salıkverdi duyduğu o her şeyinbir şeye sebebiyetverdiğini duyuncabelki kırk beşelli yıl önce tam de...

  • FİLİSTİN’E AĞIT ÜMMETE DUA
    FİLİSTİN’E AĞIT ÜMMETE DUA

    Kelimelerle işgal ediliyor Filistin adım adımKatlediliyor fiyakalı sözcüklerle kundaktaki bebekler“Sivil” yerleşimci deyince akan sular duruyorGizli a...

  • SUYU ÇEKİLMİŞ DENİZ
    SUYU ÇEKİLMİŞ DENİZ

    Suyu çekilmiş denize bakarakKalbim çekiliyor hayallereViyadüklerden çok katlı köprülerden geçerekGöç ediyor beynim geniş vadilereKanyonlardan, gür çay...

  • AY-FON
    AY-FON

    Süresiz izne çıkıyor bazı inceliklerinKüçümsemek gibi bir şey yabani meyveleriBulutların geçişini izlemeyi unutmakKöprülerin ayağına bakmamak gibi bir...

  • YEŞİLÇAM ÖNERGELERİ
    YEŞİLÇAM ÖNERGELERİ

    -2-(Türk sinemasındaki bütün saçmalıklar bütün ‘kitsch’likler bile ertelendi, çünkü şimdi dünyayla eş zamanlı bir film “Gazze’de Katliam”her...

  • İNANMAN GEREK
    İNANMAN GEREK

    Yemin olsun ki asraYüreğim dayanıyor tüm olan biteni bir seferde duymayayüreğim dayanıyor çünkü günah işleyecek kadar özgürüm.Bir gün daha yaşamaya yü...

  • Naat İstimdat
    Naat İstimdat

    yasin’le bekleşiyorduk çiçekli perdenin önündekemal-i heybetle gelip girdiniz içeridefterin bir köşesinde umut, küçük melek dabdam dedikçeiki gözüm ka...

  • Soğuk Odalara Alışkın Uyku
    Soğuk Odalara Alışkın Uyku

    belli ki incinmiş güneşbaksana; her gün ürkerek doğuyor ufuktanolgun meyveler dökülüyorrüzgârlı ikindi sonralarıyapraklar da dökülüyor peşi sıraöğle v...

  • ayten, sen hiç cüz oldun mu?
    ayten, sen hiç cüz oldun mu?

    önünde duran bir cüzdümsen hep yanlış yüzümden açtınne de güzelim harflerin, hecenin, imlâ ve noktalamanın yanındayani şeddenin ve esrenin ve ötrenin ...

  • Yaz ve Sancı
    Yaz ve Sancı

    mevsimlerin en kaygısızı yerini almıştı.sonra en uzun gecenihayetindeen rüsvası sevginin ortaya çıkmıştı.yoldaşın heybesine yüklenmişti en müphem sırl...

  • Naat / Deniz
    Naat / Deniz

    Güz tek hecelik bir kelime kattı şiire, surları aştık, tufandan yırttık denizKamburları sevdik, göllere kayıklar indirdik, yeraltı camilerine açıldık ...