Menu

Şiir

Edebistan Tüm Yazılanlar

  • OĞUL ARMAĞANI
    OĞUL ARMAĞANI

    bir teknemiz vardı yarısı yorgunistanbuldan misafirlerin ufukları kıçına yaklaştırdığıçatısı binip uzaklara gittiğim kuşlara yuva bazıabimin el oğluyl...

  • SES
    SES

    Çıt                 kırıldığın için çat kapı çaldığın içinÇin (bu) kadar u...

  • KARANLIKTA ÇİZİLEN
    KARANLIKTA ÇİZİLEN

    sirenler eşliğinde bir tufan koparıyor kalbimdekimi kalın kimi çarpık bacaklı kız kurularıçileden çıkmış bir kararsızlığın bilinciyle surat astığı...

  • KARIŞTIRICI
    KARIŞTIRICI

    Şehre bir adam girdi İkiyüzlülükten mamûldü yanakları Makine dişlileri gibiydi kaygan elleriEllerinde bilinmedik hileler vardı Adam girdi bir şeh...

  • İPİNCE HAYALLERİN
    İPİNCE HAYALLERİN

    Bir yol biliyorum kimsenin bilmediğiArtık sen de biliyorsun, üçüncüsü yokSen söyledin az önce iki dizeyi:Bir yol biliyordun kimsenin bilmediğiArtı...

  • TELKÂRİ HATIRALAR
    TELKÂRİ HATIRALAR

    Bir ev mi dikeceğim bu çukuraBir ceset mi gömeceğim yoksaYoksun, ertelediğim ellerim varGidişinle ölümcül yara almış zamanGözlerimden bakıyor dünyaya&...

  • PAYİTAHTTA TAHTADAN ATI YANAN
    PAYİTAHTTA TAHTADAN ATI YANAN

    susuzluğun ortasında durur kentdurulanır insan teninde ne iyi hüzünkeder incecik bir yağmur çizgisişehre yenilenen yalnızlıklar teyellenir karşıl...

  • YAŞARKEN BEN
    YAŞARKEN BEN

    Biraz daha sessiz, gerçek yoksullukla başlarYüksek dozda nefes, her felç unutur hareketiBiraz yürüseniz melekler oturmayı özlerBiraz yürüseniz yol göm...

  • BİR MEFTUNUN İHBARI ÜZERİNE
    BİR MEFTUNUN İHBARI ÜZERİNE

    Duyuyorum, ağlıyor. Hıçkırıklarının köşeleri kırık-kırık... Sesi çok uzaktan gelen bir ulak gibi, Yorgun ve kötü ağlamalar getiriyor. Tanrıya atıl...

  • ÇEVRİMDIŞI KISA SÜRELİ VAROLUŞLAR BİR YILMAK
    ÇEVRİMDIŞI KISA SÜRELİ VAROLUŞLAR BİR YI...

    Yıllar oldu yılmadım seni sevmektenAma artık işe gidiyorumÜç kuruş için doksan dokuz beyit yazmışDivan şairi gibi alçakta veİçimde çokça çoğalan çölü ...

  • BİR DALDA HER ÇİÇEKTEN
    BİR DALDA HER ÇİÇEKTEN

    Her ânın başka şarkıHer ânın başka bahçeSeninle konuşunca bir kuş mu oluyorumBahçelerden şarkıyaŞarkılardan bahçeye… Sana bir giysi dikmiş terzi...

  • GECEYARISI SAVAŞI
    GECEYARISI SAVAŞI

    O yıl Erenköyü’nde baharı göremedim... 1.Bir isyankar Kenan da ben olayım istedim! Beni dağlardan, fışkıran sulardanYahut ataların arzularındanTutup ...

  • ÖZLER
    ÖZLER

    annedir  ilk  yuvası son uçuşu varlığın ve katıksız imkanı tanrıyı anlamanın eylemin öznesi anlamın yurdudur babayarım kalan  rü...

  • BİZ
    BİZ

    gölgesinde toplandığımız ağaçtı hayatyırtıcıydıkdişlerimiz, pençelerimiz, kaslarımızetçildik büsbütün su kıyısında beklerdik avımızıuyurduk uz...

  • ŞAMATA
    ŞAMATA

    anılardan ileri gitmeyecek günplastiklere anlattığından beri hikayenine yana yazılsa hep yetimkurtla kuzunun arkadaşlığıhaklı çıkarmıyor dünyayıben e...

  • BEĞENMEDİM GİDİYORUM
    BEĞENMEDİM GİDİYORUM

    kalıplaşan, betonlaşan, binalaşan takıntıkapısız odahiç girilmemiş metruk binaduvarlarında görülmemiş resimler, var mıdır? hasta mıyımdır, vaka m...

  • Dahili Konuşmalar (Fısıltılar)
    Dahili Konuşmalar (Fısıltılar)

    Gecenin kumuna bürünmüş bir tilki gibiKendi imime sokuluyorumVakti gelmiş olanın vaktinden aşırdıklarımlaKüle benzer bir rüyaylaSana dönüyorum Peyk gi...

  • KANAMALI BİR MENEKŞE İÇİN SON ÇAĞRI
    KANAMALI BİR MENEKŞE İÇİN SON ÇAĞRI...

    neden aklımıza gelmez hiçnasıl rahat eder bir menekşepahalıya mal olacak bu umursamazlıkhesabı, ben böyleyim işte demekle ödenmeyecek ıssız, ...

  • ÇOK DOLU DAHA DOLU
    ÇOK DOLU DAHA DOLU

    İkimizin yarası aynı yaradır belkiBelki aynı sızlıyor alacakaranlıktaBelki aynı ısıtıyor bir sözcük ikimiziAçılınca üşüyoruz aynı üşümeÖrtününce ...

  • DAHA HİSSİ
    DAHA HİSSİ

     bir karantina altında eriyor güneşdiş sesleri mahur düşler ve sorguç cevelanında bir zamandaha hissikırda kırılan yok hayaletimiz caddededaha ...