Menu

Şiir

Edebistan Tüm Yazılanlar

  • DUA
    DUA

    Göğün mavisinden intikam alır gibi kararan gecede Ne zaman omuzlarımı yoklasamAvuçlarımda bildik o dağ hissiÜstelik sahipsiz bir çığlık gibiKimin...

  • ÇOCUKLUĞA DOĞRU MAJESTİK BİR YÜRÜYÜŞ
    ÇOCUKLUĞA DOĞRU MAJESTİK BİR YÜRÜYÜŞ...

    sessizliğin koruyucu gezegeniyıkıma doğru bir yürüyüşve ayak sesleri uyandırıyoraynalara gizlenmiş gölgeleribulutlara haber salın!ismi alemlerin sırrı...

  • BURASI DÜNYA KENDİNE BAŞKA ENDÜLÜS BUL
    BURASI DÜNYA KENDİNE BAŞKA ENDÜLÜS BUL...

    Lan Cemal Zanzibar ne lan, zerafet nerdeHem Zanzibar diye kutup mu olur, bişe anlamadımSu kaynıyorsa ocakta süt tasmalı mıdır?Elindeki merhemse ben he...

  • buzdağı açıklarında
    buzdağı açıklarında

    gecenin ortası değilgecenin sonubaşlıyor perde perde oyunbaşlıyor akustikgeri dönüşü olmayan her şeydenizin taştığı yer de denizo denize baktıkça için...

  • KERPİÇ
    KERPİÇ

     Hadi yeniden uzat ırmakların saçını Hadi kekliğe kına kekiğe ter bağışla Hadi yeniden çağır güneşi çarşılara Hadi yeniden ter...

  • YANILGI
    YANILGI

    akmayan bir çeşmeyi getiriyorlar çağlayan nehirler gördüğümü hatırlıyorumşimdi söyleyin banasuya nasıl yeni baştan başlayayımdünyadaki ilk adımla...

  • AĞIR YARA
    AĞIR YARA

    her şehrin içinde yanan gizli ateşher ateş bir uçurumun yedeğindesatılık suretler pazarına düşmüş tarihbarut kokulu evlerden kaçan kızlara kardeş&...

  • İHTİYAR! EN KİMSESİZ İHTİYAR!
    İHTİYAR! EN KİMSESİZ İHTİYAR!

    …Kendinden başka derdi kalmamış kimsesiz insansınKendine yeniden başlayacak zamanın yok…İhtiyar en kimsesiz ihtiyarkakülün gölgede bıraktığı &nbs...

  • NE KALDI?
    NE KALDI?

    ıslı ıslatılmazsıcak küldendi bir kitabın kucağıbir kucaktı çağırdıdemir kapılar ardındanoradavaranın dinlediği anlatana sağırdıişittim. işte şiir:ısı...

  • IHLAMURLAR NE ZAMAN ÇİÇEK AÇACAK?
    IHLAMURLAR NE ZAMAN ÇİÇEK AÇACAK?

    Bir muhabbet bir muhabbet!Çok güzel de ;Dayanmak zor hasrete Neresidir kaynağı bunun?Kesilmez bir an bileArtar da artar gün geçtikçeIlık bir rüzg...

  • Kaldığı yeri unutarak başlayanlar için;
    Kaldığı yeri unutarak başlayanlar için;...

    Bir adım atmak meseledir.Bir adım atmak, Geceyi olduğu yere koymaktır.Geriye gitmeyi kabullenmeyişin verdiği-Zararlı alışkanlık hissiyle yaşamayı öğre...

  • SÜT DİŞİ
    SÜT DİŞİ

    Gözünü aç ve gölgeye bakRenkler içinde yeri neredeİnsan ruhunun köpeğidirDuygular boğazda tasmaBirlikten doğan kuvvetDeğildir, büsbütün keyfiyetMesela...

  • KIRK VE DOKUZ
    KIRK VE DOKUZ

    ölümün ve ellinin arifesindekapattım gözlerimi bugüneçözdüm bir film kurdelesinio düğüm düğüm oldu ben kör geceyi teğet geçtimsana ve geceye geç ...

  • RENK
    RENK

    Kelebeklerin de kendine özgü sesleri olmalıydıSenin benden gidişin de kendine özgüBir merdiven gıcırdamasaydı.Dört boğaza birden bakanBir garip a...

  • AŞK
    AŞK

    Gelmedi ne yapalımMeşguldü herhaldeAlışmalısın bu hallerineBir küçük bağa razı idinBak o çoğu zaman seninleŞükret, davranma vehimleAşkın tek ilacı maş...

  • KÖPEKLER UYANMADAN
    KÖPEKLER UYANMADAN

    Bu çiçekler senin ayak izindenRenginin adını bilmiyor dillerBir rüyaya düşer gibi izindenBulur muydum gelebilseydim eğerAcı da kök salar, ayrılıklar d...

  • CEVİZ AĞACI
    CEVİZ AĞACI

    elleri bileklerinden kesilmiş bir pehlivanımucuz şarap gibidir fena çarpar adamı yalnızlıkderin çölün çadır ahalisindenim anlayacağınızyerleşik düzene...

  • Hariçten Gazeller
    Hariçten Gazeller

    -------Doğan bütün güneşleri çektim üzerimeKalbim artık sönmüş ormanlık--------Yaşamı ölümle tersyüz eder sesinTanıdık bir sancıyla yeniden uyanırGaze...

  • KİŞİ SEVDİĞİYLE
    KİŞİ SEVDİĞİYLE

    Hoppala! Dakika bir, gol ikiDaha durun bunlar ne kiYol arkadaşlarınız da faturaya dâhilÂdil bir hesap günü var iyi kiKimlerle yol yürüdünüzKiminle ağl...

  • yaz ışıkları
    yaz ışıkları

    dilin döndüğü kadar konuş,dilinde ölümcül bir yaraylayarada yaşayano karmakarışık tınıylakekeme kuşlara, tedaviye yaklaşbu tarafta hep şöyle bir manza...