Menu

Şiir

Edebistan Tüm Yazılanlar

  • BİRKAÇ MERYEM DAHA
    BİRKAÇ MERYEM DAHA

    Yetse artık diyorum; "Dalından şüphe ettiğim ağaçların; Gölgesinde soluklandığım "Şüphe etmek demiş ya Paulo Coelho; Çok yeni bu terim benim ...

  • ÜZÜLME DEDİ BEBEK
    ÜZÜLME DEDİ BEBEK

    Üzülme dedi bebek Seninleyim Haklısın, dindir öfkeni Bir bebek dedi bunu Güldü karanlıktaki bana Sarıldı en kötü halime Senin dünyan...

  • DAĞLAR KIZI ELVİSA
    DAĞLAR KIZI ELVİSA

    Dağlar kızı Elvisa Nasıl da bilirsin yaşamayı Doğadaki uyum var her yanında Orda olmak bu yüzden çok yakışıyor sanaBosna 'nın göletleriyle ça...

  • KAP ATTI AŞKA BİR BULUT
    KAP ATTI AŞKA BİR BULUT

    Yağmur diyecekti güya Açtı ağzını söylemeden Kapattı başka bir bulut Kalk dedi gidiyoruz Burda kışbitti Kırlangıçlar yapsın o resmiYağ ...

  • UĞULTU
    UĞULTU

    Çok duygular hapsoldu şehrin ahraz sokaklarına ben daha yeşili yeni tanırken Derik eteklerinde Çocukluğum halıfleksli bir merdiven olur Düşlerim ...

  • SİZ HİÇ…
    SİZ HİÇ…

    Bir yolcu uğurlama merasimidir hayat Üzerine mahzuni ayak izleri bırakılan Dervişim yamalı bir selam olur Akar düşüncelerimin delik beneklerinden ...

  • BAHAR EŞİĞİ
    BAHAR EŞİĞİ

    Yapraklar hüzünle selamlar toprağı Bir kuşun sonbahara is-yanidir bu Sesime değerken bir k-adının saçları Her şey Ölmeye başlar d-ağlar, dallar d...

  • DÖRT ŞİİR
    DÖRT ŞİİR

    SERENCAM Kişi ne ederse kendine eder Gerek iyi gerek kötü Yıllar her şeyi açık eder Gerek yanlış gerek doğruİyiliğini isterim herkesin ...

  • KEŞŞAF
    KEŞŞAF

    "Ey insanlar, eğer dirilişten yana bir kuşku içindeyseniz, gerçek şu ki, biz sizi topraktan yarattık, sonra bir damla sudan, sonra bir alak'tan (embri...

  • İKİ ŞİİR
    İKİ ŞİİR

    UÇAMAYANLAR DURAĞI Çeyrek var ağaçların yapraksız kalmasına. Yarım bir gülüş güneşin suratında, Eli cebinde geliyor sonbahar karşıdan. Rü...

  • HAFAKANLAR İÇİNDE
    HAFAKANLAR İÇİNDE

    Bir tepeye çıkıp bağırmanın önemi anlıyorum böyle zamanlarda Mum alevinde yanışımı seyrediyorum Anlamayacaklar diye Tek kelime sormuyorum etr...

  • MED CEZİR
    MED CEZİR

    ufaldıkça ufalıyor , o koca kasnak, ateş kusan kibirli hale, ışıktan oyunuyla kimi için düzenbaz. Gövden küçülüyor şimdi, değil mi, kemirilen ağaç...

  • OLMUYOR
    OLMUYOR

    günü gününe sığmayan bir şey yaşıyorsun her gün kirpiklerimden akan ışık, gözünün karasında mı ölüyor? belki bir hikayeye varacak, tekinsi...

  • BİZDEN ALINMIŞ
    BİZDEN ALINMIŞ

    Geceler bizden alınmış Anlar şehire yabancı Uykular desen yarım Gündüze sığma telaşıHeceler bizden alınmış Anlar şiire yalancı Duygular...

  • MEKTUP
    MEKTUP

    Unuttum sanıyorsun değil mi, o gözleri, bakışları zeytuni yeşiliyle göz kırpmaları. Yazdıklarımı bir bilseydin, binlercesiyle kâğıda dökül...

  • MUTLULUK HER YERDE
    MUTLULUK HER YERDE

    Mutluluk neredeymiş şimdiye kadar? Sehpanın üzerindeymiş de Biz mi almasını bilmemişiz?Her zamanki şeyler bende Dertler aslında aynı yerde ...

  • SANA UZAKTAN BAKIYORUM
    SANA UZAKTAN BAKIYORUM

    Filistin, gözleri kömür karası dünyanın! Kalbimin hatrı, gözlerimin kahrı Biliyorum masallardan hoşlanmazsın Bu yüzden uzaktan seyrediyorum s...

  • UMUDUM GÖKLERDEN
    UMUDUM GÖKLERDEN

    Döndüm yine kafesime Bir ağırlık çöktü üzerime Daha güvenli belki, Lâkin boğucu,yağmur sıcağı gibi İnsanın kendini dışarı atası geliyorKaf...

  • CIR CIR DA CIIR CIR
    CIR CIR DA CIIR CIR

    Ağustos  böceğinin Sesine kurmuşlar Canı çıkıyor sıcağın Yaz bitecek Cır cır da cır cır Cııır cırAğustos  böceğinin Sesine kormuşlar...

  • UÇURUM
    UÇURUM

    Dünyadayım, bu yığınlar ortasında, bu yaman çelişkiler yumağında, ağıtların en acıklı tonunda, dolaşıyorum.Huzuruna oynadım inandıklarımla...