Edebistan Tüm Yazılanlar
sen olmasan şaşıracağım evin yolunuhep ekmek sıcaklığındaki sesine geliyorumbalkona çıkıp etrafa bir bakınman yetiyorbu arada kaygılar bırakmış oluyor...
Yüzünü bunalttın yine bugünbunalttım yüzünü biliyorumYürekten kırılan bir incinin sessizliğiyleİçin için ağlıyorsunOysa ben her seferinde bildiğim hal...
1-Yokluğun açık bir yaraNe yapsam durmuyor sızı-Tüten bir tarlayım şimdi anızdan sonraAklımda kuş yuvalarından çığlıklarKonuşsan yeniden doğarım belki...
ben nerelere indim az öncekelimelerden ve seslerden arınmadanmasalların ve destanların merdivenlerindensizin kaybettiklerinizi bulmayakendisiyle savaş...
kanatları hepten koparılmış bir kuşun uçuşubu uçuşun bir adı olmalı bozkırdabir adım atınca bütün prensesliği ileharitadan bir sayfa parçalanmalıbu ay...
iyi bayramlar efendim, iyi bayramlarcovid-19 sana da iyi bayramlarodunu olduğun ateş, sevgili covid-19ibrahim’i bekliyor, ibrahim’iibrahim, ibrahimliğ...
hıra kadar müslüman tanrı dağı kadar türk olduğumu unutarak daha doğrusu unutturarak bekledim gökte kara yerde haki bulutların dağılmasını iskambil ve...
Yağmur da sever güneşi düşündüğündeYarım kafiye oluyor buzla kızBen tam eriyorum eridiğindeSen aklıma gelinceGüzel kokuyor iğde! İkimizin a...
Kıymıklar batar denizin kıyısınaBüyük bir desen çizer ellerimeKırılan kiremitler. Bir kalıptır günlerim kurtulamaz,Mevsimin süzgecinden.Tartılama...
Biri hazana dursa kalbimin, diğeri gül mevsimi.Bana bir kalp armağan edildiği günden beri.Boyun eğmenin özgürlüğünde keyfekeder kuş sesleri,Serenad. B...
İşte dişlerinde özgürlüğün ıslığı Sert derisinde frenk gömleği ısırgan İşte masum Sevilen bağırıyor annesizlikte Jamila kırbaçlanıyo...
Bir dağın eteğinde bir çiçek miydin?Kim ne diyebilir senin açılışınaRengine kim karışır, boyuna, salınmanaO çiçek ben olayım, o dağ sen ol isterse...
İnsan yaşadığı sokaktırVe sokakAkşam güneşiyle bitap düşerTan vaktiyle can bulurAy ışığında açar yüreğini semt sakinlerineAnlatır,Bu sokak ıssızBu sok...
bir teknemiz vardı yarısı yorgunistanbuldan misafirlerin ufukları kıçına yaklaştırdığıçatısı binip uzaklara gittiğim kuşlara yuva bazıabimin el oğluyl...
sirenler eşliğinde bir tufan koparıyor kalbimdekimi kalın kimi çarpık bacaklı kız kurularıçileden çıkmış bir kararsızlığın bilinciyle surat astığı...
Şehre bir adam girdi İkiyüzlülükten mamûldü yanakları Makine dişlileri gibiydi kaygan elleriEllerinde bilinmedik hileler vardı Adam girdi bir şeh...
Bir yol biliyorum kimsenin bilmediğiArtık sen de biliyorsun, üçüncüsü yokSen söyledin az önce iki dizeyi:Bir yol biliyordun kimsenin bilmediğiArtı...
Bir ev mi dikeceğim bu çukuraBir ceset mi gömeceğim yoksaYoksun, ertelediğim ellerim varGidişinle ölümcül yara almış zamanGözlerimden bakıyor dünyaya&...
susuzluğun ortasında durur kentdurulanır insan teninde ne iyi hüzünkeder incecik bir yağmur çizgisişehre yenilenen yalnızlıklar teyellenir karşıl...